Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Min son, 10 år, har sedan drygt tre år två stycken vårtor på ett finger. En av vårtorna blir bara större och större och sitter så till... 2
Svar
34
· Visningar
15 415
Senast: Champagne
·
Småbarn Finns det någon jacka som lämpar sig att ha under bilbältet?' Ibland (Ofta) är det rätt kallt i bilen när vi börjar åka så jag vill...
Svar
8
· Visningar
1 340
Senast: Badger
·
Småbarn Hur skulle ni göra/tänka i följande scenario? Det går magsjuka på dagis med kräkningar/diarré (vet dock inte om det är något fall på...
Svar
9
· Visningar
3 611
Senast: Lupino
·
Småbarn Min syster fick en underbar liten son i somras och han ska få sin första julklapp i år :love: Men vad? Vi hade tänkt en hoppgunga...
Svar
18
· Visningar
1 781
Senast: Ramona
·
Övr. Barn Ville bara dela med mig av detta...
Svar
11
· Visningar
1 396
Senast: ameo
·
Övr. Barn Egentligen har det inget med föräldraskap att göra, men min erfarenhet säger att ni som har barn ofta är mycket bättre på namn än de som...
Svar
7
· Visningar
2 125
Senast: MM
·
Småbarn Nu kanske jag är löjlig igen, men jag (inte sambon) har börjat få kaos morgnar med sonen. Han vägrar byta kläder, att få av honom...
Svar
7
· Visningar
1 758
Övr. Barn Jag skulle vilja höra andras erfarenheter av att bli förälder när man har sjukersättning dvs icketidsbegränsad "sjukpension". Det kan...
Svar
10
· Visningar
6 140
Senast: Klockmalvan
·
Övr. Barn Då sambon och jag fått godkänt av läkare 1 av 2 att skaffa barn så börjar ju funderingarna komma. Senaste funderingen är tygblöjor. Är... 2 3
Svar
52
· Visningar
5 804
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Socialstyrelsens rekommendationer förmedlades på nyheterna idag. Spädbarn ska sova på rygg, med napp i egen säng. Jaha. Så vi som har... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 782
Senast: golit
·
Övr. Barn Läste precis att det är många skolor/ förskolor som vill ha fotoförbud på tex lucia och avslutningar i skolan pga att bilder sprids på... 2
Svar
29
· Visningar
2 855
Senast: golit
·
Övr. Barn Nu gråter jag faktiskt på riktigt :( Jag vet ju inte historien bakom detta, men faktum kvarstår - INGEN KOM :cry... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
6 404
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Vi är ju lite senare än alla andra med detta, men har fått veta att farfar köpt ett Wii mini som barnen ska få i julklapp. I paketet...
Svar
4
· Visningar
729
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn På dotterns dagis har de några supersmarta åklappar som man spänner fast på rumpan på barnen, så de kan bara springa upp för backen o...
Svar
0
· Visningar
799
Senast: Trolla
·
Övr. Barn Någon som har några bra tips om var man kan hitta enfärgade t-shirtar i bra kvalité? Tänkte göra en t-shirt med eget tryck på till en av...
Svar
6
· Visningar
1 376
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Är gravid i v 12+4. Var på en arbetsplats där jag fick som uppgift att ge en man Finasterid. Jag tar tabletten i handen och lägger den...
Svar
3
· Visningar
1 356
Senast: Freddie
·
Övr. Barn Nya rön visar att det är ökad risk för för tidig födsel och spädbarnsdöd redan när mamman passerat 30, inte 35 som man sa förut. Det... 2
Svar
32
· Visningar
3 646
Senast: Hiddeous
·
Övr. Barn Rubriken säger allt. Vad sjutton gör jag nu? Jag är av högst egoistiska skäl helt omedgörlig på den punkten. Jag vägrar släppa taget...
Svar
9
· Visningar
3 968
Senast: anhe
·
Gravid - 1år Jag har en god vän som jag tror behöver hjälp. Jag vet bara inte vad jag ska göra, så jag hoppas att någon här kan hjälpa. Min vän...
Svar
6
· Visningar
1 458
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Jag har hamnat i ett läge där jag gått från att absolut inte vilja ha fler barn (har två på 4 och 7 år), till att jag aktivt överväger... 2
Svar
20
· Visningar
4 027
Senast: Fiffi1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka