Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

• Låst
Övr. Barn Ja som rubriken lyder: Jag oh min sambo längtar efter barn! Förra månaden kom mensen som den skulle och man blev såklart besviken.. Men... 99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
234 391
Senast: em-pirre
·
Småbarn Mitt barns pappa har sedan början av december ett jobb där han bara får jobba helger. (Natten till lördag samt dag söndag.) Därför... 2
Svar
27
· Visningar
4 630
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Hur funkar det egentligen? Alltså, om man har ett jobb med kontorstider, heltidsanställning osv plus att man har jour utanför...
Svar
2
· Visningar
1 807
Senast: skuggi
·
Gravid - 1år Vad är det längsta mellanrum era småbäbisar haft mellan sina bajsningar? Det är ju tydligen inget onormalt att det kan gå en vecka...
Svar
12
· Visningar
1 965
Senast: hljomalind
·
Småbarn Gör en ny tråd om bonussonen som vi försöker få torr. Han blir 4 i april. Har de senaste veckorna (sedan innan jul) varit helt utan... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 233
Senast: kpist
·
Gravid - 1år När började era små sluta äta på nätterna? 10 mån. får välling minst en gång/natt. Oftast av slentrian från min och partnerns sida...
Svar
10
· Visningar
1 175
Senast: Badger
·
Småbarn Dottern som är 3 år har sovit i eget rum sedan hon var 8 månader. Nu funderar jag lite på att låta henne och lillebror (6 månader, det...
Svar
1
· Visningar
917
Senast: FlipTheFrog
·
Småbarn Vi har haft en väldigt stabil och regelbunden läggningsrutin för våra barn. I samtal med andra föräldrar förstår vi att vi varit oerhört... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 945
Senast: Mirtai
·
R
Övr. Barn Den kommentaren har jag på sistone fått höra av flera olika personer med anledning av att min son har fått en lillebror. Jag är lite... 2 3
Svar
57
· Visningar
7 000
Senast: Ajda
·
Småbarn N Det är sån enorm skillnad på barnen här hemma. Mina barn 4 och 6 år kan leka tillsammans och själva i timmar. Bygga lego, rita...
Svar
8
· Visningar
2 212
Senast: Ginne
·
Gravid - 1år Jag är gravid i vecka 6 och nu börjar illamåendet smyga sig på. Vid min förra graviditet hade jag bokstavligen ett rent helvete med... 2
Svar
33
· Visningar
7 022
Senast: trea14
·
Gravid - 1år Jag älskar resa och nu med en liten på gång kan jag ändå inte sluta drömma om nya resmål. Jag har ytterst liten erfarenhet av små barn...
Svar
19
· Visningar
1 708
Senast: linlar1
·
Gravid - 1år Nu är jag orolig. I onsdags var vi på ultraljud och jag är i vecka 20. På ultraljudet får vi reda på att det är en flicka och att... 2
Svar
24
· Visningar
7 206
Senast: Tora
·
Övr. Barn Läste nu om en preventinmedelsdator som registrerar kropppstempen och därmed ägglossningen... är det någon som testat det? det låter... 2
Svar
23
· Visningar
2 230
Senast: Tora
·
Gravid - 1år Nån som har några tips så här till nyår? Dels nått lite festligt när andra dricker vin (jag gillar inte vin alls så alkoholfria viner... 2
Svar
23
· Visningar
7 395
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Har ni läst de nya reglerna gällande föräldraledighet... 19 20 21
Svar
411
· Visningar
22 830
Senast: Björk
·
Gravid - 1år En jobbekompis ska snart bli förälder för första gången och det kom fram att han inte längre är tillsammans med tjejen. De ska inte...
Svar
4
· Visningar
2 356
Senast: Zaria
·
Gravid - 1år Hur i hela friden ska jag bära mig åt för att på ett ergonomiskt sätt få upp lilltjejem ur spjälsängen när jag har typ ryggskott och det...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: Jamtland
·
Övr. Barn Nu på måndag ska vi upp till BUP och få diagnos på vår äldste son. Ska bli intressant och se vad de har kommit fram till. Har man... 2
Svar
36
· Visningar
4 274
Senast: Narcissa
·
Småbarn Jag har en nybliven treåring som har svårt att sluta med blöja. Egentligen tror jag att hon skulle kunna vara torr dagtid, vissa dagar...
Svar
12
· Visningar
2 078
Senast: Diplomaten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka