Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år jag och sambon råkade visst bli lite heta på gröten utan att ha nåt gummi hemma, så det blev oskyddat :crazy: detta var på typ sista... 2
Svar
28
· Visningar
2 724
Senast: Fidelin
·
Gravid - 1år Åh jag är bara 20 år och känner att jag verkligen längtar efter barn, min pojkvänn är 22. Hur gammal tycker ni att man ska vara? Och vad...
Svar
8
· Visningar
1 008
Senast: jerseyko
·
F
Gravid - 1år Har ju tidigare haft trådar om att min dotter bla inte vill ha välling - inget jättestort problem då hon älskar gröt :d Men ibland vore...
Svar
8
· Visningar
1 173
Senast: doglover
·
Gravid - 1år nu tog jag ett äl test och den nedersta strecket kom fortare (direkt) än det versta (kontrollstrecket?), betyder det att jag har äl NU...
Svar
1
· Visningar
882
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Är det någon av er här inne som gjort FVP i modern tid? Det verkar som att man får provsvaret på bara några dagar nuförtiden? Hur... 2
Svar
23
· Visningar
13 625
Senast: Lupin
·
Gravid - 1år Hur gamla var dem? Var det fullt ös på en gång eler tog dem det lugnt? 2
Svar
21
· Visningar
2 266
Senast: Symaskinen
·
B
Gravid - 1år Hej! Nu var det ett tag sedan jag var här. Jag och min sambo bestämde ju oss i somras för att försöka skaffa barn. Det kändes och... 2
Svar
26
· Visningar
3 947
Senast: babyfoal
·
S
Gravid - 1år sen jag slutade med mina p-piller så har min mens börjat med att de 2 första dagarana har jag bara röd aktiga flytningar och 3:e dagen...
Svar
8
· Visningar
834
Senast: saffran2
·
P
Gravid - 1år Jag är gravid i 7:e veckan efter IVF. Drabbades dock av överstimulering vid behandlingen och kommer nu att vara sjukskriven en månad...
Svar
8
· Visningar
1 620
Senast: Pirat
·
Gravid - 1år Sambons telefon ringde när han stod i duschen ikväll så jag sprang och kollade vem det var. Då det var en arbetskompis till sambon som...
Svar
14
· Visningar
1 524
Senast: MittNyaJag
·
Gravid - 1år Eller är det jag som är känslig?:confused::angel: Sonen, 2 veckor på lördag, har när han är inomhus på sig body + sparkbyxor, och... 2
Svar
31
· Visningar
3 366
Senast: mino
·
Gravid - 1år Imorses så vaknade jag av att leo ropade "aj, aj, aj". Min kompis bytte då blöja på honom (han hade precis vaknat). Jag skämtar inte när...
Svar
5
· Visningar
1 350
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Nu behöver jag lite hjälp. Ska fira brossans 3 åriga sons födelsedag på lördag, sen i går har han fått lite typ röda kliande utslag i...
Svar
6
· Visningar
4 181
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år 10 steg kan hon gå ( 10 mån i torsdags), och det gör hon flera gånger/dag. Ha ha, vad kul det är. Från 2 steg i september, sen hände...
Svar
3
· Visningar
701
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år I morgon bär det av :-) Då ska jag och Frida åka tåg till Stockholm. Nu vill jag ha alla tips ni kan ge mig så vår resa blir så...
Svar
7
· Visningar
1 054
Senast: Smulu
·
Gravid - 1år Jag har ett problem. Min dotter är väldigt social och flirtig och har inte alls börjat bli blyg än (6 mån). Men hon klarar inte av min...
Svar
14
· Visningar
1 541
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Jag vet att alla barn är olika och allt, men jag vet inte riktigt hur jag skall göra med mat till min flicka. Jag började med smakisar...
Svar
13
· Visningar
957
Senast: vindvissla
·
V
Gravid - 1år Läste att man inte får äta ost som inte är gjord på pastöriserad mjölk. Räknas Philadelphia ost dit också? För hittar ingenstanns på...
Svar
3
· Visningar
5 773
Senast: Sol
·
P
Gravid - 1år Ja alltså dottern 6 mån har efter senaste utvecklingsfasen fått in helt andra rutiner. När hon var nyfödd somnade hon runt 24 tiden och...
Svar
6
· Visningar
858
Senast: Piffelina
·
Gravid - 1år Apoteket vet inte vad det är för något och deras saker är inge bra enligt dom själva ;)..så då köper jag ju inte deras saker.
Svar
16
· Visningar
2 211
Senast: boccia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025