Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Barn
Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn
Gravid - 1år
Åh jag är bara 20 år och känner att jag verkligen längtar efter barn, min pojkvänn är 22. Hur gammal tycker ni att man ska vara? Och vad...
Gravid - 1år
Har ju tidigare haft trådar om att min dotter bla inte vill ha välling - inget jättestort problem då hon älskar gröt :d Men ibland vore...
Gravid - 1år
Imorses så vaknade jag av att leo ropade "aj, aj, aj". Min kompis bytte då blöja på honom (han hade precis vaknat). Jag skämtar inte när...
Gravid - 1år
Ja alltså dottern 6 mån har efter senaste utvecklingsfasen fått in helt andra rutiner. När hon var nyfödd somnade hon runt 24 tiden och...
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Övr. Grenar Alltså, egentligen tror jag dressyren idag var sämre än sist 😅, hon var ännu mer vild, tyckte det var jättekonstigt med framridning i en...