Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

G
Gravid - 1år Hur jobbigt är det att ta i och ur babyskyddet och spänna fast med bältet i baksätet varje gång, jämfört med att lägga nån tusing extra... 2
Svar
31
· Visningar
3 723
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Jag är bara 22 år och har alltid varit helt emot att skaffa barn men naturen bryr sig inte om vad jag tycker utan det verkar som jag... 6 7 8
Svar
146
· Visningar
8 645
Senast: Hyacinth
·
Gravid - 1år Jag vet inte riktigt hur jag ska formulera rubriken för att den ska passa in i min fråga, men jag hoppas att någon vet lite mer än vad...
Svar
12
· Visningar
1 824
Senast: Inte_Ung
·
S
Gravid - 1år När jag pratade med BM idag så sa hon att det viktiga var att äta folsyra under befruktningen.. och inte under själva graviditeten.. ska... 2
Svar
21
· Visningar
3 205
Senast: eyz
·
B
Gravid - 1år ..jo, jag har ju plussat och sitter här med en jädrans huvudvärk. På Ipren paketet står det att man skall undvika att ta dom om inte...
Svar
3
· Visningar
823
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Jippi, testade på akupunktur i går mot mitt förskräkliga illamående, i går kväll kände jag mig bätte, mådde ej skit efter jag...
Svar
1
· Visningar
609
Senast: Piffelina
·
H
Gravid - 1år var på bvc igår och eftersom min dotter har börjat med att vakna efter en timme på kvällarna när hon ska sova så sa dom att jag skulle...
Svar
16
· Visningar
1 962
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år Hur går man till väga om man vill göra ett "extra" ultraljud? De gör ej ultraljud på sjukhuset där mitt MVC ligger, så ska jag höra av...
Svar
2
· Visningar
1 091
Senast: pixietail
·
Gravid - 1år Kom att tänka på det när jag satt i duschen idag - det är faktiskt en sak som jag bara måste säga till alla er som står i början eller...
Svar
18
· Visningar
4 076
Senast: Ishtar
·
Gravid - 1år Jag tycker de senaste dagarna att jag känt rörelser(v.18). Det började i slutet av v 17 men det som gjorde mig osäker var att det "högg"...
Svar
6
· Visningar
1 271
Senast: Hopphopp
·
Gravid - 1år Jag och maken har kommit fram till att vi vill ha en liten till. Snart, helst. :laugh: Så började jag fundera på det här med...
Svar
5
· Visningar
1 782
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år vid ultraljudet och vi hade tydligt sagt att vi inget ville veta... :( Jag drömmer ju om en flicka till, vore så roligt och det...
Svar
18
· Visningar
1 610
Gravid - 1år Jag vet inte, men jag börjar misstänka det när huvudvärken aldrig vill försvinna. Fruktansvärt trött o förvirrad till tusen (Eller vad...
Svar
9
· Visningar
2 407
Gravid - 1år dottern som nu är drygt 7 månder har varit rejält förkyld till och från sedan hon var 5 månader, ingen feber men bara snorig, geggig i...
Svar
5
· Visningar
1 149
Senast: Elinkan
·
Gravid - 1år Någon som såg senaste avsnittet då en gravid kvinna hamnade hos Dr House? Jag brukar inte titta på det, men nu fastnade jag ju så...
Svar
12
· Visningar
1 071
Senast: honung
·
Gravid - 1år Min nya manduca, KonaCoffee! den är så vacker, och jag blir så glad av den!
Svar
18
· Visningar
1 310
Senast: nevin
·
S
Gravid - 1år usch ja, nu har mitt illamående kommit igång. men det är inget på morgonen utan mest på kvällen..brukar det inte vara på morgonen man...
Svar
7
· Visningar
874
Gravid - 1år Min svägerska var här förut och vi kom in lite på preventivmedel. Hon ammar ju deras dotter, och enligt bm kan hon då bara äta... 2
Svar
24
· Visningar
2 562
Senast: Snovind
·
Gravid - 1år När f*n ska det försvinna??? Jag mår skit, fick jag stanna hemma i dag igen från jobbet, jag blir less på det. Ska testa på akupunktur...
Svar
8
· Visningar
876
Senast: MittNyaJag
·
S
Gravid - 1år ja, idag plussade jag.. känns helt otroligt...hiih lite chockad tror jag.. jätte glad är jag iaf:):love: 2
Svar
28
· Visningar
1 882

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka