Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Får man ha med sig någon vid samarbetssamtal??
Svar
7
· Visningar
1 248
Senast: Sonic76
·
Övr. Barn Bonussonen har nu precis börjat 9an och är skoltrött till tusen. Han utreds för dyslexi och har det jobbigt i skolan. Idrott... 2
Svar
24
· Visningar
3 204
Senast: Ajda
·
Övr. Barn Börjar bli lite nojjig att något är fel. Har en hormonspiral sen i januari och haft min mens som vanligt varje månad. Men denna...
Svar
4
· Visningar
1 162
Senast: MM
·
Gravid - 1år Blev precis moster till två småttingar planerade i mitten av oktober. Jag vill givetvis skämma bort dem lite granna men min erfarenhet...
Svar
8
· Visningar
2 146
Senast: Anna
·
Övr. Barn Jag har en otroligt känslig och rädd dotter hemma som snöat in sig mycket på döden. Drömmer att vi dör, dödas, äts upp, mördas osv...
Svar
8
· Visningar
1 192
Senast: Majkem
·
Övr. Barn Har en son på 5 år som ska börja på ridskola. Har letat efter snygga ridskor, men ej hittat. så nu undrar jag, Vad har era ridande...
Svar
17
· Visningar
2 066
Senast: cowgirl81
·
Övr. Barn Till er med barbiedockor och hästar till dessa, eller lundby dockor med hästar. Om ni såg en affär med tillbehör till barbiehästar/...
Svar
10
· Visningar
1 690
Senast: Mammas
·
Småbarn Sedan förskolan drog igång efter sommaren så har min dotter och en annan flicka blivit riktigt oskiljaktiga. Dottern är född i december...
Svar
5
· Visningar
2 169
Senast: Sar
·
Övr. Barn Hur tog ni upp frågan om barn? Frågan vill du ha barn? När vill du ha barn? Ska vi skaffa barn osv? Speciellt riktar jag frågan till... 2
Svar
33
· Visningar
4 158
Senast: Jettan
·
Gravid - 1år Jag ringde idag för att boka tid för inskrivning och fick då en tid först i slutet av september? Då är jag i v 11. Jag frågade då vad de... 2
Svar
33
· Visningar
4 028
Småbarn Dottern, snart 5 år, har börjat tjata lite smått om att få börja rida. Hon är rätt ofta med mig i stallet men tycker att min häst är på...
Svar
9
· Visningar
1 696
Småbarn Är lite orolig för min 2,5-åring...Vet inte riktigt hur mycket aktivitet de ska klara av. Nu var vi och badade och så efter ca 1 timme...
Svar
8
· Visningar
3 271
Småbarn Leker era barn själva hemma utan att ni är med? Storebror som blir fem i november har väldigt svårt att leka själv. Vill alltid att... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 476
Övr. Barn Idag när jag hämtade min hund på hundpensionatet kom jag på en idé: Varför inte starta ett barnpensionat? Idén går ut på att dom som... 2
Svar
39
· Visningar
4 423
Senast: ako
·
Gravid - 1år Ja då verkar det äntligen som att det är "min tur":love:. Det var inte planerat men väldigt välkommet. Dock startar alla tankar och även... 2
Svar
23
· Visningar
5 381
Övr. Barn Hejsan! Vår yngste son ska börja förskoleklass till hösten och placeringsbeskedet kom i förra veckan. Vi kom dit vi ville, allt frid och... 2
Svar
29
· Visningar
6 953
Senast: Girasol
·
Övr. Barn Nu tänker jag främst på er som bor på landet och har barn i lågstadie. HUr lång resväg har de med buss/taxi? tycker ni att det är ok...
Svar
13
· Visningar
4 295
Senast: Girasol
·
Småbarn Moderator: Flytta gärna tråden om den ligger fel! Hej! Har haft en helt underbar pojkvän nu i ett par månader, vi har känt...
Svar
17
· Visningar
3 643
Senast: ako
·
Småbarn Idag slog det mig när jag körde genom samhället, nästa tisdag börjar min lilla kille dagis! Min reaktion? Få rå-ångest och håller på... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
10 063
Senast: Hyacinth
·
Gravid - 1år Har nyligen plussat och är nu i v 3 (räknat från ägglossning). På testets bifogade papper stod det att barnmorskor räknar från första...
Svar
5
· Visningar
1 291
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka