Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Våran 1,5 åring slåss, drar i håret, nyps osv när han inte får som han vill. Han får ordentligt tag och jag har både ett och tio...
Svar
3
· Visningar
3 616
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Lite känsligt ämne så jag skaffar mig ett anonymt konto.. Jag har för mindre än ett år sedan fått mitt första barn. Förlossningen...
Svar
17
· Visningar
2 989
Småbarn Har precis börjat jobba igen efter att ha varit föräldraledig så nu är min sambo hemma med våran son istället. Saknar min lille plutt... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 008
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Hej alla kloka bukefalister! Är det någon som har koll på hur ofta man bör testa dricksvattnet om man har egen brunn? Är höggravid och... 2
Svar
37
· Visningar
5 805
Senast: sassiball
·
Övr. Barn Åttaåringen och hans jämngamla kompis kraschar en fönsterruta när de spelar fotboll mot fasaden, trots upprepade tillsägningar (vi har...
Svar
15
· Visningar
2 405
Senast: Sol
·
Övr. Barn Nu vet vi ju inte historien bakom men jag kan inte tycka att det är en rättighet att åka till ett turistmål en bra bit från hemmet...
Svar
17
· Visningar
2 206
Senast: Sonic76
·
Övr. Barn På tisdag börjar skolan slutar igen. Under sommarlovet har det varit skönt utan alla måsten. Nu ska tider passas igen. Äldste sonen...
Svar
2
· Visningar
1 042
Senast: lillamy73
·
Övr. Barn Hur tänker ni om att ge barn/ungdomar olika belönnigar för högsta betyg? Här i Österrike far barnen betyg redan fran första klass... 2
Svar
25
· Visningar
3 522
Senast: MiniLi
·
Småbarn Jag har en son blir 2 i Oktober. Jag har märkt nu under en längre tid att han hostar när han sover. Han är inte förkyld och hostar inte...
Svar
6
· Visningar
8 421
Senast: SandraM
·
Småbarn Jag och dottern drar till Sthlm några dagar och vi vill ha tips på aktiviteter. Junibacken har vi planerat in och Skansen tror jag vi...
Svar
3
· Visningar
1 038
Senast: Mabuse
·
Gravid - 1år Någon här som har erfarenhet av framfall efter förlossning? Jag födde en dotter för 7 månader sen och är gravid igen runt v. 15 (har...
Svar
3
· Visningar
2 064
Gravid - 1år Hej, annonym användare, pga tabu-ämne. Jag fick för ett tag sedan barn, friskt och glatt och snällt, men jag tycker inte det är... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
11 145
Senast: Gimlan
·
Övr. Barn Funderar på en Britax multi-tech till mini, någon mer som har den som kan ge lite åsikter? Vad är bra resp dåligt med den stol ni...
Svar
17
· Visningar
4 123
Senast: misan
·
Gravid - 1år Min lilla grabb har börjat få utslag efter nappen! :( Röd och torr,lite exemliknande. Han har dregglat sjukt mkt senaste tiden (tänder...
Svar
1
· Visningar
2 156
Gravid - 1år Jag förstår ju att man KAN linda in barnet i filtar, men är det att föredra att ha en? Dottern är född i december så första vintern låg...
Svar
12
· Visningar
3 712
Senast: Emor
·
F
Övr. Barn Var det någon mer än jag som såg Lotta på Liseberg och Magnus Ugglas uppträdande som har blivit en riktig snackis på nätet senaste...
Svar
3
· Visningar
1 129
Senast: oz_joj
·
Gravid - 1år Ja, det lär väl lösa sig i slutändan det med, men jag är lite nyfiken på vad ni har i era barnrum (för små barn då). Sängplats av något...
Svar
5
· Visningar
1 173
Övr. Barn Tänkte att jag ställer frågan här på förälder, dels för att ni kanske har mer koll och dels för att det trots allt handlar om...
Svar
3
· Visningar
3 922
Senast: hljomalind
·
Gravid - 1år Vad skulle ni göra? Barnet är 6 månader, pappan är föräldraledig och jag har gått tillbaka till jobbet. Pappan har en planerad resa... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 137
Senast: Sol
·
Gravid - 1år Lilla tösen kom ut med ett kejsarsnitt för exakt en vecka sen, själva snittet ser fint ut och är kollat av ssk, men "mammamagen" ovanför...
Svar
9
· Visningar
14 356
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka