Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Hej! Jag har ätiti Cerazette i knappt en månad och fått ett humör som inte liknar något jag varit med om tidigare:cry: Nån annan som... 2
Svar
39
· Visningar
19 727
Senast: Badger
·
Övr. Barn En vän ska ha sitt första barn och jag ska då iväg på min första babyshower. Vad tycker ni, som redan är föräldrar, är bra idéer på att... 2
Svar
23
· Visningar
15 190
·
Småbarn Jag behöver alla tips jag kan få ang min lilla pojk på 2 år som totalvägrar att borsta sina tänder. Han stänger bara igen, o vägrar... 2
Svar
23
· Visningar
4 078
·
Övr. Barn Lillstumpan fick en egen stor pool av hennes farföräldrar och fastrar med partners! Idag mellan bara ett par timmar så hade några varit... 2
Svar
32
· Visningar
4 754
Senast: Breaktown
·
Övr. Barn Min dotter ska ha kalas och har bjudit in tjejerna i sin klass. Inbjudningarna gick ut i god tid så de skulle hinna få dom innan...
Svar
15
· Visningar
5 477
Senast: Andromedae
·
Gravid - 1år Nä nä, man kallar inte sina älskade som telningar för ungjävel. Men när varje nattning varit en kamp sedan den dagen hon föddes gör jag... 2 3
Svar
52
· Visningar
7 659
Senast: Mabuse
·
Övr. Barn - Men ni har ju bara en! Ord jag får höra dagligen. Både förvånat, nedlåtande, uttröttat, glatt. Av kompisar, kollegor, föräldrar... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 554
·
Småbarn Vår 1,5 åring börjar bli lite less på oss och de aktivteter vi kan erbjuda honom så jag vänder mig till den samlade bukeeliten för att...
Svar
18
· Visningar
33 416
·
R
Småbarn Vår sons förskola har varit stängd i fyra veckor och öppnade igen igår. När vi kom dit med sonen igår så var där två personal; en som... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 154
Senast: tyra1
·
Gravid - 1år Hej! Nu är det bara 4 mån kvar till jag får träffa grodan!!! Detta är mitt första barn. Det finns hur mkt saker som hellst som man bör... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 114
Senast: Sar
·
Gravid - 1år barn under ett år ska tydligen ej äta honung, men hur är det att ha det i maten?
Svar
3
· Visningar
1 506
Småbarn Vi ska äntligen utomlands för förta gången, o vi har hela familjen med oss :D Vi ska ha med våran 2åriga son och nu funderar jag lite på...
Svar
4
· Visningar
1 223
Senast: orion_x
·
Småbarn Hur gör man när syskonen är för tajta. Tuva blir 5 år i augusti och Lowe blir 3 år i november. Det är storasyster som blivit för tajt...
Svar
3
· Visningar
2 382
Senast: trazel
·
Övr. Barn Rasmus har massa röda prickar över hela kroppen. Det började i ansiktet och har sedan snabbt spridit sig, inga sjuksymptom i övrigt...
Svar
8
· Visningar
2 894
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Hmm, det går väl knappast att ställa den här frågan på ett "rumsrent" sätt så allt för kräsmagade får väl klicka vidare... Fick barn för...
Svar
15
· Visningar
5 149
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Jag läser i flera trådar om personer som fått mer eller mindre knasiga råd från MVC, BB, BVC och fan och hans moster :) Nu tänkte jag... 2 3
Svar
40
· Visningar
7 229
Senast: lil-sis
·
Övr. Barn Vi väntar tillökning i familjen och ska såsmåning om berätta för sonen på 8 år att han ska få syskon. HUr mycket berättar man och vad...
Svar
16
· Visningar
8 760
Senast: ako
·
Övr. Barn Varit tillsammans med en kille snart ett år och problemen hopar sig varje gång vi umgås för mycket, mycket tid går åt till hans son, som... 2
Svar
22
· Visningar
4 589
Senast: Sar
·
Småbarn Vad ska man tänka på när man letar framåtvänd stol? Har nu båda barnen i varsin maxi cosi och älskar de stolarna. Sonen på 3,5 år har...
Svar
17
· Visningar
4 062
Senast: ako
·
Övr. Barn Hej I dag var jag och träffade min dotters blivande fritidsledare för information om fsk klassen och fritids som hon ska börja nu i... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 703
Senast: oz_joj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka