Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Min 5åring verkar ha hamnat i någon fas eller vad det nu är, han vägrar prova nya saker, det är ett evinnerligt gnällande så fort det... 2 3
Svar
47
· Visningar
5 869
Senast: Brandgul
·
Småbarn Antar att det är fler som har haft det problemet? Att på nätterna räcker inte blöjan till utan börjar läcka. Min kille är nog ganska... 2
Svar
23
· Visningar
9 309
Senast: orion_x
·
Småbarn Vad gjorde ni då? Det är ju speciellt för de små att sluta på dagis, så vad hittade ni på?
Svar
11
· Visningar
2 084
Senast: gulan
·
Gravid - 1år De har tydligen brist på sjukhusen runt omkring Göteborg, och kör en kampanj på GP.se Skulle du kunna tänka dig att donera? Jag...
Svar
14
· Visningar
1 759
Övr. Barn Hej! En del av er minns kanske mina desperata och frustrerade inlägg för två, tre år sedan. Det har hänt en hel del sedan dess, det har...
Svar
3
· Visningar
1 721
Senast: Lupin
·
Småbarn Vi har fått problem med läggningen av vårt barn (16 månader). Ofta tar det minst en timme även om han är trött (har tagit tre) och om... 2
Svar
33
· Visningar
5 843
Senast: imzork
·
Övr. Barn Har en 8-årig son som har det lite jobbigt med sina känslor. Han har, och har länge haft det väldigt jobbigt och svårt med att visa och... 2
Svar
22
· Visningar
7 588
Senast: MiniLi
·
Gravid - 1år Detta är min andra graviditet men de va ca 8 år sedan jag var gravid. Det börjar redan synas för mig men det ser mer ut att vara upp...
Svar
6
· Visningar
1 552
Senast: Majkem
·
Småbarn Hej, vi har en dotter på dryga fyra år. Hon visade intresse och klarade av pott- och toabesök i "normal" ålder men det var svårt att få...
Svar
7
· Visningar
2 854
Senast: Majkem
·
R
Småbarn Vi ska tillbringa 3 veckor på en ö mellan Ronneby och Karlskrona med vår vilda 2-åring. På ön kan man bada och gräva om det är fint...
Svar
13
· Visningar
2 528
Senast: Kiwifrukt
·
Småbarn Hur har ni tacklat barn som vill leka nakna tillsammans, ensamma? Barnen är i övre förskoleåldern och är otroligt intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 448
Senast: Ravishing
·
Småbarn Jo, jag vet att det är en fas och att den går över, men hur hanterar man det tills vidare? Vissa saker går ju liksom inte att strunta...
Svar
17
· Visningar
3 810
Senast: Mirtai
·
Småbarn Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig i rubriken, men jag skulle vilja bolla ett stort problem. Min äldsta är fem år och är redan smal...
Svar
16
· Visningar
3 599
Senast: Stallmannen
·
Övr. Barn Jag gissar att människor inte springer omkring och bäddar i en korg och gnyr och bäddar ner sig med en nalle eller leksak och slickar på...
Svar
11
· Visningar
5 880
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Skulle ni tycka detta varit creapy, går jag för långt? Min sambo har en dotter som är med oss varannan vecka. Jag tycker om min...
Svar
18
· Visningar
2 565
Senast: KrullTroll
·
Gravid - 1år Jag har sen tonåren problem med köldkänsliga värkande bröst, och sedan jag blev gravid har det varit extremt. Jag vågar inte tänka på...
Svar
8
· Visningar
2 104
Senast: hljomalind
·
Övr. Barn Är gravid i vecka 9 och har under ett par dagar blött lindrigt. Första dagen ljusrosa på pappret och trodde det berodde på att vi haft...
Svar
15
· Visningar
3 970
Senast: Maléne
·
Övr. Barn Känner mig lite småelak, men jag har ingen lust att köpa mat som inte vi äter bara för att barnets ena kompis är otroligt kräsen på... 2
Svar
29
· Visningar
5 125
Senast: Hyacinth
·
Småbarn Barnen är 2 resp 4 år. De ställen vi väljer mellan är Gröna Lund, Kålmodens djurpark, Furuviksparken och Skara Sommarland... 2
Svar
26
· Visningar
7 173
Småbarn Utbrotten duggar tätt och avlöser varandra på löpande band, själv står jag handfallen. Hon för utbrott för minsta lilla motstånd... 13 14 15
Svar
291
· Visningar
40 001
Senast: Stollan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka