Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Jag sitter fast i ett dilemma jag skulle vilja ventilera. Jag bor på en mellanstor ort med sambo och en dotter, snart två år. Saken...
Svar
14
· Visningar
2 757
Småbarn Efter flera debattartiklar om hur förskolan monterats ner, och det är för många barn på liten yta och få personal, så får jag... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
7 341
Senast: ako
·
Övr. Barn Lite har hänt sedan sist. Nu har vi haft ute skolpsykologen till min kille som har besvär i skolan. Det visar sig att han har...
Svar
5
· Visningar
1 548
Senast: Badger
·
Övr. Barn Historik: Fick konstaterat missed abortion den 8 maj, alltså en månad sen (då var jag i v.11). Två veckor efter det skulle jag...
Svar
5
· Visningar
21 258
Senast: Lyrisk
·
Övr. Barn Jag blir inte riktigt klok på min kropp. Jag och sambon längtar efter en liten, och nu letar jag bara tecken känns det som :p Iaf, har...
Svar
8
· Visningar
1 364
Senast: cirkus
·
Småbarn Jag har en bekant som rider sin häst när hon är ensam med sitt 4 åriga barn i stallet. Detta satte igång en massa funderingar i mitt...
Svar
12
· Visningar
2 495
Senast: lil-sis
·
Gravid - 1år Hej! Väntar första barnet och är gravid i v25. Rider fortfarande, om än lika ofta, men har (givetvis) fått höra skräckhistorier av de... 2
Svar
24
· Visningar
4 155
Senast: Tarantino
·
Gravid - 1år Hur tidigt kände ni de första graviditets tecknet? Och vad var tecknet? Hade ägglossning för ca en vecka sen och både igår och idag...
Svar
18
· Visningar
7 475
Senast: Rumpnissen
·
Övr. Barn Sommaren ser ut att bestå av jobb för min andra hälft. Ni som har sambos, makar som jobbar hela sommaren av en eller annan anledning...
Svar
13
· Visningar
2 031
Senast: LillaGubben
·
  • Låst
Gravid - 1år Mars 4:e MayDay, 2a barnet - E född 2013-03-08 6:e Garpur, 1a barnet 15:e Shootingstar, 3e barnet 17:e Apollo 13, 1a barnet, en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
120 301
Senast: leia
·
Gravid - 1år Fler som ska ha barn i vinter? Tycker att vi ska ha en egen tråd också :bump: Vi ska ha tillökt i dec, har inget exakt datum än. 94 95 96
Svar
1 911
· Visningar
129 436
Senast: Emor
·
Gravid - 1år Skriver under anonymt nick. Igår gjorde jag ett grav.test (Preg) som Visade positivt. Ett svagt streck kunde man se. Men vart ändå...
Svar
3
· Visningar
1 265
Senast: Fibusen
·
Gravid - 1år Märkte idag att jag läker lite gulvit vattnig vätska ur brösten. Knappt märkbart men endå så pass att jag är säker på att jag läker...
Svar
10
· Visningar
4 792
Senast: AgentCarter
·
Småbarn Eftersom jag är världens bästa sambo försöker jag fylla i min sambos ansökan om föräldrapenning under tiden han jobbar häcken av sig med...
Svar
2
· Visningar
2 637
Senast: AgentCarter
·
Småbarn Har en 2 åring som är allergisk mot mygg. Och vill ha tips på myggmedel. Gärna sådana som inte tillhör bekämpningsmedel:/. Sonen äter...
Svar
7
· Visningar
1 551
Senast: MaRomer
·
Övr. Barn Det händer att jag umgås med folk som har barn(åldrarna spädbarn, 2-5 år samt låg- och mellanstadie), själv har jag inga barn och vet... 2 3
Svar
46
· Visningar
8 229
Senast: Och_Aye
·
Småbarn Hej! Maja 2,5 år har alltid varit kräsen när det gäller mat, eller iaf från ca 1-1,5 års ålder. Hon är modell mindre, men följer sin... 2
Svar
20
· Visningar
39 286
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Våran dotter ska opereras på måndag, i annan stad långt hemifrån. Både jag och hennes pappa följer med (för jobbigt att åka ensam), vi...
Svar
9
· Visningar
18 334
Senast: feel
·
Övr. Barn I mitt ena barns klass (går nu i sexan) är det hårt tryck på att alla ska vara med på försäljningar…det har varit strumpor, korv, kakor... 4 5 6
Svar
113
· Visningar
13 904
Senast: FadeAway
·
Småbarn Upptäckte imorse att Emilia har prickar som vi tror är vattkoppor, misstankarna är starkare av att ett barn i hennes Kindergarten hade...
Svar
15
· Visningar
4 194
Senast: turbofling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka