Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Min lilla tös har fruktansvärd magknip, speciellt kvällar. Vi har haft miniform en period och det hjälper delvis, men inte fullt ut...
Svar
11
· Visningar
2 137
Gravid - 1år För nu har vi ett inbokat UL - dock om lite mer än en månad. Det är ju jättelångt? Går det att överleva väntan? Jag ska gå på UL när det... 2
Svar
31
· Visningar
2 507
Gravid - 1år Jag undrar lite vad som gäller? När har ni sökt föräldrarpenning? Hur mycket pengar kan man få? Jag har varit inne på FKs... 2
Svar
39
· Visningar
4 475
Senast: Magini
·
Gravid - 1år Hur resonerade ni? Valde ni NUPP-test eller inte? Jag tog inte det, å är helt tillfreds med mitt beslut. Men så tänkte jag att om jag...
Svar
5
· Visningar
1 807
F
Gravid - 1år Ja, nu är jag äntligen mamma :D Det har varit en jobbig månad, jag har legat på Borås lassarett från den 19 Augusti till den 15... 2
Svar
20
· Visningar
2 256
Gravid - 1år Jag har träffat BM vid ett tillfälle, hon var jättetrevlig och verkar bra osv. Men.. jag är så anti! De vill ju väga och mäta och fråga... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 039
Gravid - 1år Jag trodde jag hade ganska bra koll på hur mycket man behöver klä på, men nu har jag blivit osäker...:confused: Var hemma hos en... 2
Svar
24
· Visningar
6 118
Senast: Brandgul
·
V
Gravid - 1år Ja, nu är vi oense för första gången sen vi plussade. Jag och barnets pappa bor inte ihop, utan vi letar en lägenhet ihop här där jag...
Svar
13
· Visningar
1 172
Senast: sushi
·
Gravid - 1år Var hos min gyn idag och fick gjort ett VUL. En 12 mm stor bebis med starkt pickande hjärta kikade tillbaka. :love: Storleken stämde...
Svar
14
· Visningar
3 753
Senast: Marie_C
·
F
Gravid - 1år har en son på drygt 10 månader som vi nu ger välling åt på morgonen (vid halv sju då han vaknat). Funderar dock på om jag ska byta...
Svar
11
· Visningar
1 443
Senast: furuskär
·
H
Gravid - 1år jag har en dotter på 4 månader som har varit förkyld men är frisk nu. men det rinner mkt ur hennes ögon. hela tiden. kan hon fått...
Svar
1
· Visningar
784
Gravid - 1år Misstänker att jag fått mjölkstockning. Igårkväll blev jag frusen, ont i kroppen och ont på yttersidan av vänster bröst. Bröstet är...
Svar
7
· Visningar
2 964
Senast: Ajda
·
P
Gravid - 1år Det började med mardrömmar för ca 3 veckor sedan, som försvann i samma veva som dottern (5 mån) blev förkyld. Båda dessa saker har gjort...
Svar
18
· Visningar
1 268
Senast: Piffelina
·
Gravid - 1år Har några saker med min lilla där jag inte vet HUR jag skall göra! Erfarenheter och tips skulle uppskattas om någon haft samma...
Svar
15
· Visningar
1 262
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Jag skulle vilja ha tag på en snygg kjol! Jag vill ha en i manchester, beige eller kanske brun. Går det ens att få tag på någonstans...
Svar
3
· Visningar
785
Gravid - 1år Hej! Är gravid i vecka 7-8 ungefär. Testade mig i torsdags och har egentligen inte haft några symptom innan. Brösten kändes större...
Svar
5
· Visningar
17 759
Senast: Sol
·
H
Gravid - 1år jag har en dotter på 4 månader som har börjat bli väldigt jobbig.. hon vägrar sova.. hon somnar i mitt knä men så fort jag ska lägga...
Svar
10
· Visningar
1 080
Senast: Lydia
·
S
Gravid - 1år någon mer som haft en äggblåsa som vuxit? jag fick det konstaterat igår. det gör fruktansvärt ont. hur lång tid tar det innan den...
Svar
9
· Visningar
5 709
Senast: Brandgul
·
S
  • Låst
Gravid - 1år om äggblåsan inte spricker, har man inte haft ägglossning då?:confused:
Svar
1
· Visningar
849
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Ja, i natt hände det. Min mardröm! Jag är nojjig, har varit sedan den dag jag plussade. Haft larm på henne sedan hon föddes. Och inatt... 2
Svar
30
· Visningar
9 596

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka