Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Alltså, pinsamt att fråga kanske, men vad GÖR man på öppna förskolan? Kan man gå dit alldeles ensam (alltså, ja, med bebis såklart, men... 2
Svar
27
· Visningar
3 146
B
Gravid - 1år Kolla denhär länken, han vägde endast 718 gram när han föddes! Det är min systers pojk som är pappa! Önskar dom all all lycka...
Svar
4
· Visningar
1 128
Senast: BamsePlutt
·
Gravid - 1år Jag och min sambo var ute och åkte idag och diskuterade hurvida pengarna kommer räcka till att trimma bilen. "Vi kommer ju få lov att... 2
Svar
34
· Visningar
4 046
Senast: Mynta2
·
Gravid - 1år Om man har en helt "normal" graviditet helt utan problem osv, hur längejobbar man då? Har man någon gräns på att "2 veckor innan BF är... 2 3
Svar
46
· Visningar
5 294
Senast: amalia
·
Gravid - 1år Har en del problem med foglossning. Får akupunktur en gång i veckan mot detta och har ett stödbälte eller vad det heter. Tycker att jag...
Svar
19
· Visningar
2 826
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Vi har varit på ultraljud och fått reda på att det blir en pojke :bump: . Så grubblar vi på pojknamn och jag har kollat lite på några... 2
Svar
37
· Visningar
3 730
Gravid - 1år jag fick antagningsbesked idag att jag kom in på skolan o ska börja plugga på måndag men jag är grav i v9. BF till slutet på mars. någon...
Svar
5
· Visningar
1 088
Senast: millus
·
F
Gravid - 1år Mitt barn på 6-månader trivs inte så bra i ringsjalen - så nu funderar jag på en bärsele. Men, vilken sorts sele anser ni fungerar bäst... 2 3
Svar
57
· Visningar
6 182
Senast: vindvissla
·
V
Gravid - 1år Nu håller jag på att bli galen. Nikki, som från 7-8 veckors ålder sov hela nätterna igenom, bortsett från enstaka gånger då hon vaknade... 2
Svar
20
· Visningar
2 206
Senast: twinstar
·
Gravid - 1år Jag tänker inte frossa i rosa men vill bara komplettera det jag har lite. Det mesta jag har i str 50-56 är beige, vitt eller ljusblått...
Svar
2
· Visningar
925
Senast: paradiset
·
Gravid - 1år Hur gjorde ni? Sonen är nu 4 mån (igår) och har hitills fått lite på sked 2 gr. Vet inte om det är så populärt än dock, han sitter...
Svar
10
· Visningar
1 164
H
Gravid - 1år Usch... känner mig ovanligt uppgiven. Jag fick första missfallet i nov 07 i v 6. Det senaste i april nu och då var jag i v 12.. Nu...
Svar
18
· Visningar
5 133
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år Här har tiden gått och nu är det snart två veckor sedan lille Isak föddes! Är lite nyfiken på hur era dagar med små spädbarn ser ut...
Svar
7
· Visningar
3 429
Senast: Lydia
·
B
Gravid - 1år ...gravid trots att gravtestet var negativt och mensen kom? Jag tog ett grav-test ett par dagar innan beräknad mens, det kom fram som...
Svar
19
· Visningar
1 487
·
Gravid - 1år Vad anser ni kring de extra namn vi ger våra barn utöver det valda tilltalsnamnet? Har de någon speciell betydelse för er? Tex att de är... 2
Svar
27
· Visningar
1 975
Senast: Kardinal
·
S
Gravid - 1år Hjälp!!! Är gravid i vecka 11 nu. Har de senaste veckorna haft problem med att jag blir förstoppad hela tiden! Går några dagar och...
Svar
11
· Visningar
9 282
Senast: Fellow04
·
Gravid - 1år Jag och min man har två döttrar på 3 och 4,5 år. Vi har nu beslutat att sluta med P-sprutan som jag gått på i 3 år. Hur lång tid kan...
Svar
1
· Visningar
862
Senast: fettso
·
Gravid - 1år jaja, då gör man sitt första gravtest :crazy: Är nervös som få ju...
Svar
16
· Visningar
1 353
·
Gravid - 1år Min kompis fick barn nu i veckan, och på det BB hon var, så suger dom inte ren ungen från fostervatten, utan där får ungen spy upp det...
Svar
7
· Visningar
1 200
Senast: Mli
·
Gravid - 1år Hej! Jag går in i v 19 imorgon och har sen några veckor tillbaka haft besvär när jag legat på rygg en längre stund. Det känns som att...
Svar
3
· Visningar
938

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka