Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Vad gäller? Har nu, klantig som jag är, lyckats bryta handleden. :grin: Det säger sig ju självt att det då är liiiiite svårt att...
Svar
12
· Visningar
3 299
Senast: boccia
·
Gravid - 1år Vi i familjen misstänker att en medlem (ingift) lider av förlossningsdepression eller något liknande från att ha varit det...
Svar
7
· Visningar
1 117
Senast: havreflinga
·
Gravid - 1år Ja, suck. Jag vet att svaret på den här frågan är att det bara är 'jag som kan bestämma'... men det är svårt! Jag försökte bli...
Svar
6
· Visningar
1 350
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Usch, nu har jag fått nog. :mad: Hade BF i torsdags och i måndags falskt alarm. Inget vatten har gått, men jag har ändå kraftig värk... 2
Svar
35
· Visningar
2 435
S
Gravid - 1år Hur fortsatte/ började ni träna när ni blev gravida? Är det når speciellt man ska tänka på? Alla tips mottages :) 2
Svar
24
· Visningar
2 369
Senast: Luna10
·
Gravid - 1år själv har jag blivit jättesugen på citronfil med brutna digestivekex i :love: mentos lakris är inte helt fel heller i tid o otid:D 2 3
Svar
49
· Visningar
4 483
Senast: tinissen
·
P
Gravid - 1år Hur sjutton får man ut den? Ja, inte på mig alltså :p utan på min dotter på 3,5 månad. Det är ju inte så att hon gärna öppnar ögonlocken...
Svar
16
· Visningar
8 359
Senast: Mammas
·
F
  • Låst
Gravid - 1år hur gammal var du när du fick ditt första barn? var det planerat? hur länge hade du och pappan varit tillsammans? lite nyfiken på...
Svar
10
· Visningar
1 183
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Känns bara som att jag måste få skriva av mig och få höra lite erfarenheter från andra mammor. Min son är nu 6 veckor, från början... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 532
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Kan man ge det? Han har inte fått nåt sånt alls ännu, men tror att han skulle gilla det. Några särskilda som är bra, och några man...
Svar
17
· Visningar
5 069
Senast: Aningsfull
·
F
Gravid - 1år Hej alla kloka buke-mammor (och pappor om ni finns här;)) Min första tråd här på förälder-forumet, känns nästan heligt, som en stor...
Svar
6
· Visningar
957
Senast: Fidelin
·
Gravid - 1år Någon här som har barn med nattskräck? I natt fick min yngste ett sådant anfall, han har aldrig haft något innan. Han gallskrek... 2
Svar
20
· Visningar
2 579
Senast: Blixtra
·
Gravid - 1år Hej! Jag och min man har blivit bjudna på en resa till Thailand av mina svärföräldrar! Problemet är bara att jag kommer att vara i v... 2
Svar
26
· Visningar
5 892
Senast: Luna10
·
Gravid - 1år I dag skulle jag springa in på apoteket fram å tillbaka. Sambon väntade utanför med dottern i vagnen. När jag står där inne hör jag...
Svar
9
· Visningar
1 365
Senast: vippan
·
Gravid - 1år *slår mig på bröstet* STOLT! Loke går nu! :p Min "lilla" pojke har kommit på hur man går de senaste dagarna och nu kan han gå...
Svar
9
· Visningar
932
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Ringde idag till MVC för att boka tid för inskrivning och tänkte på en sak... Förra gången jag var där så var bland det första de...
Svar
18
· Visningar
1 620
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Imorse var det första kollen sedan inskrivningen, är i vecka 25 nu. Blodsockervärdet var skyhögt sa hon, jag har 11. Vid inskrivningen... 2
Svar
21
· Visningar
2 340
Gravid - 1år Är det någon som har klinkers i huset samtidigt som små barn ska lära sej gå? Vi kommer ha klinkers i hela huset och Sams huvud är ju så...
Svar
13
· Visningar
1 359
Senast: mino
·
Gravid - 1år Hur länge har era barn behållt snuttefilten? Eller motsvarande grej, gosedjur som bara måste finnas när man ska sova, ni vet. Om... 2
Svar
24
· Visningar
2 470
Senast: Lupin
·
B
Gravid - 1år Alltså hur lång tid ska det gå innan man ska börja bli bekymmrad för om man kan bli gravid? Jag och min sambo har försökt/ haft sex...
Svar
12
· Visningar
2 614
Senast: tictac
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • Vilken hundras?