Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn är ju ett debatterat ämne. Hur förhåller ni er till detta? Är era barn vaccinerade? Varför/varför inte? Det gäller väl i huvudsak MPR... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
14 719
Senast: Tillit
·
Övr. Barn Är bara i vecka 5 -6 ungefär, Har haft som en skarp mensvärk i flera veckor nu, som iof kan vara helt normalt! Men igår när jag gick...
Svar
7
· Visningar
1 776
Senast: KELLLY
·
Övr. Barn http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13133773.ab Jag vet inte hur jag skall hjälpa till eller ens om jag kan hjälpa till, men det... 2
Svar
20
· Visningar
2 721
Senast: Calazirya
·
Småbarn Någon som har en Volvo V50? - Vilken stol får plats/inte plats? - Vad har ni för bilstol? - Var i bilen har ni den? Vi...
Svar
1
· Visningar
991
Senast: saltahajen
·
Gravid - 1år Alltså, jag fattar ju att om det fanns ett enkelt knep som alltid fungerade, så skulle BVC och andra redan känna till det. Men ändå... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 364
Senast: Lupino
·
Övr. Barn Ja, jag har försökt läsa mig till info på FK men funderar på lite fler saker. Och tänkte att nån här på buke lär ha utnyttjat...
Svar
2
· Visningar
862
Senast: tictac
·
Småbarn Finns det någon supermild bra solskyddskräm för känslig hud? Dottern blir ibland rödflammig & får klåda av bamses solskyddskräm, även...
Svar
10
· Visningar
1 528
Senast: turbofling
·
Övr. Barn Det är inte sällan trådarna på detta forum berör hur man låter sina barn växa upp och hur man uppfostrar dem. Jag är nyfiken på om ni... 8 9 10
Svar
180
· Visningar
13 695
Senast: Rina
·
Övr. Barn Igår var jag ute på ett ställe vid Stureplan, hög musik men inte ett klubbställe. Men för att höras måste man "skrika". Klockan... 2
Svar
32
· Visningar
4 128
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Som styrelsemedlem i en förening för ungdomar är det väldigt svårt att sätta priser på aktiviteterna så att föräldrarna är beredda att...
Svar
9
· Visningar
1 325
Senast: ako
·
Småbarn Min syster har en dotter som blir 2 år i juli, dom bor hemma hos våra föräldrar efter det att hon flyttade från dotterns pappa för...
Svar
8
· Visningar
1 858
Senast: Flash5
·
Övr. Barn Blev lite fundersam idag när jag stod och väntade på bussen. Såg nämligen ett skolbarn ge sin förälder en ordentlig puss på munnen. Hur... 2 3
Svar
57
· Visningar
7 554
Senast: nyponros
·
A
Småbarn vad ha ni för bilstolar till era 3åringar? när vände ni dom framåt i en bältestol med rygg?? har en 3årig som börjar bli förstor för...
Svar
16
· Visningar
1 592
Senast: LitenIsa
·
Övr. Barn Ja, som rubriken, sexlivet som förälder, hur blev/är det för er? Jo det är en väldigt väldigt personlig fråga, men hoppas ngn vill svara...
Svar
11
· Visningar
2 484
Senast: Equilina
·
Småbarn Häromkvällen satt jag och min femåring och kollade på en Ubbe-film på DVD. Ubbe är en liten forskarubåt och han har en kompis, Tess, som...
Svar
1
· Visningar
1 286
Senast: Javan
·
Övr. Barn Har ett annat ärende i närheten imorgon och tänkte därför eventuellt besöka eskilstuna zoo. Nu undrar jag om det finns möjlighet att...
Svar
4
· Visningar
1 056
Senast: Inglorion
·
Övr. Barn Ja, dottern är ju inte ens 6 månader än så hon är ju inte riktigt i ålder att ha kompisar än, men jag tänker på framtiden... Jag hade...
Svar
7
· Visningar
1 587
Senast: Sandra78
·
Övr. Barn Satt och tänkte lite när jag nattade Isak idag. Han är ju liten nu men han kommer ju börja skolan så småningom. Så jag började fundera...
Svar
1
· Visningar
964
Senast: Litenvit
·
Gravid - 1år Ska på bedömningsamtal på torsdag inför en ev EDA under förlossningen. Kort sammanfattning varför: Fick under förra förlossningen...
Svar
5
· Visningar
1 159
Senast: Mikan
·
Småbarn Emilia (2år) har istort sätt aldrig varit sjuk så vi är lite ovana vid sjukdomar. Men nu har hon fått någon konstig feber. Förra...
Svar
1
· Visningar
7 662
Senast: vindvissla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Betäckning 2024 - föl 2025
  • Nya/återkommande bak-hältor