Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Som rubriken lyder, hur varmt behöver det vara i poolen för att man ska kunna ta med bebisen ner i poolen en liten stund? Det handlar...
Svar
7
· Visningar
10 005
Senast: golit
·
Gravid - 1år Vi ska ut på långtur med vår 2-månaders lillkille, AC i bilen såklart, men det blir ju hemskt varmt i babyskyddet. Kan man lägga nåt...
Svar
5
· Visningar
903
Senast: Cilla
·
Övr. Barn Sitter och tittar på blocket och hittar massa praktiska saker :angel: Började då fundera på hur man ska göra med vagn och så när...
Svar
7
· Visningar
2 861
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år För att inte kapa andras trådar om snitt så startar jag min egen. Är det verkligen bara jag som är fullkomligt livrädd för snitt?? Att... 2
Svar
34
· Visningar
2 873
Senast: iNHALE
·
Gravid - 1år Ytterligare en spinoff på de kejsarsnittstrådarna som finns. Hur lätt eller svårt är det att få igångsättning beviljat? Har ni några... 2
Svar
30
· Visningar
5 873
Senast: Brandgul
·
S
Gravid - 1år Hej! Jag var på första UL i dag (v 12), med Kubtestet som jag var orolig för o skrev om i en annan tråd. Allt såg bra ut med barnet o...
Svar
9
· Visningar
6 844
Senast: Smurfan
·
Övr. Barn I aftonbladet står det om en familj som låter sitt yngsta barn växa upp utan att omgivningen vet om könet och detta reagerar tydligen... 15 16 17
Svar
337
· Visningar
24 985
Senast: escodobe
·
Övr. Barn Min drygt 3 månader gamla bejbis har börjat vända på sig... hon rullar över på mage hela tiden, även i sömnen. Har försökt rulla en...
Svar
6
· Visningar
1 240
Senast: Sol
·
Övr. Barn Kommit precis hem ifrån att varit utomlands (Bulgarien). Massor av fina kläder för barn osv, men så förstör de sakerna med Kitty Katt... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 921
Senast: darkblonde
·
Övr. Barn Kan någon vänlig själ berätta för mig om man är redo att skaffa barn eller inte ? För några veckor sedan när jag såg plusset på grav... 2
Svar
22
· Visningar
3 186
Senast: Petronilla
·
Gravid - 1år Hej Har en liten fundering hur ofta man skall/bör gå till både MVC och BVC... Väntar bebis i slutet av Aug samt har en 6 åring... 2
Svar
27
· Visningar
4 853
Senast: Sar
·
Övr. Barn Det här lär bli långt, men hoppas någon orkar läsa... Jo, jag slutade med amningen redan när dottern var två veckor, det är snart ett... 2
Svar
22
· Visningar
3 258
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Har en 6-månaders tös som helt ratar ersättningen (helt okej enligt BVC). Hon äter 1 mål "riktig" mat (har precis börjat introducera...
Svar
9
· Visningar
5 564
Senast: Vilya
·
Övr. Barn Vad tycker ni om det? Jag sa till en killkompis att jag skulle kunna tänka mig det (om jag nu skulle vilja ha barn)... Uttryckte... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
8 806
Senast: Kiwifrukt
·
Övr. Barn Nu är det bara någon månad tills vi får börja med smakportioner till våran lilla bejbis... tiden går snabbt... Hur har ni gjort? Vad... 2
Svar
31
· Visningar
3 235
Senast: Pumpernickel
·
Övr. Barn Jag har ju föräldrapeng nu, får den 26 varje månad, eftersom den 26 är idag på en söndag, ska alltså pengen komma i morgon måndag. Dock...
Svar
8
· Visningar
1 123
Senast: Cambrie
·
Övr. Barn Eller nått sånt? Upptäcke nyss något mindre trevligt. En sprängfull bröstvårta och så klämde jag till och ut kom ljusgrönt gegga från...
Svar
2
· Visningar
1 171
Senast: EmelieR
·
Gravid - 1år Givetvis är det olika, men jag funderar på om vårt barn (ett år gammal) kanske sover ovanligt lite för sin ålder? Det kan variera... 2
Svar
36
· Visningar
7 454
Senast: Sunshine
·
Övr. Barn Tänkte att ni, hästintresserade föräldrar, nog är de som är bäst uppdaterade i den här frågan. Jag ska jobba som kolloledare på ett...
Svar
6
· Visningar
2 100
Senast: keilir
·
Småbarn Hur stora är era femåriga pojkar? Vilka storlekar har de? Min är 118 cm lång, väger ca 24,7 och har stl 30-31 i skor. Han har stora...
Svar
8
· Visningar
2 394
Senast: Freddie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Uppdateringstråd 31