Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Funderar en massa och vänder mig till er kloka människor för råd :) Jag har träffat en ny man, vi har varit ett par i snart ett år... 2
Svar
36
· Visningar
6 372
Senast: Björk
·
Småbarn Jag börjar bli orolig på riktigt... min dotter (3 år) tappade en glasflaska på tån igår, vid 11-tiden. Skitdumt träffade den, och hon... 2
Svar
20
· Visningar
9 441
Småbarn Ja, vi har planerat att stanna i landet i sommar, och undersöka det som finns här! Dottern är 3 år, det vi kommit på hittills är... 2
Svar
20
· Visningar
5 170
Senast: Sjalen
·
Övr. Barn Jag kommer inom en snar framtid att göra en dagsresa, innebär 6-7 timmar sammanlagt i bil och 2-3 timmar på plats, så kommer vara borta... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
12 457
Senast: malinsky
·
Q
Gravid - 1år Det var en person som sa ungefär följande till mig häromdagen: "- Första barnet, det älskar man inte på en gång. Det tar tid. Räkna... 2
Svar
28
· Visningar
5 054
Senast: Cambrie
·
Övr. Barn Ska ge en 9½-åring en liten "sommarlovspresent", för absolut max 100 kr. Hon gillar "tuffa" saker, lyssnar på Lady Gaga och hårdrock...
Svar
7
· Visningar
2 102
Senast: Sandra78
·
Småbarn Välkomna till del 14 :) 1 månad och 9 dagar tog det att fylla del. 13 Januari 15/1 uva - första barnet - pojke (18/4) Mars 1/3... 98 99 100
Svar
1 984
· Visningar
84 899
Övr. Barn Jag blir tokig, Är bara i vecka 6 & mår så fruktansvärt illa, Imorse kunde jag inte gå till jobbet för att jag spydde & mådde verkligen...
Svar
10
· Visningar
1 810
Senast: KisseNova
·
Gravid - 1år Jag är kallad på tillväxtultraljud eftersom mitt sf-mått och min vikt inte ökat på nästan fyra veckor. Såklart kommer alla funderingar...
Svar
16
· Visningar
19 540
Senast: cirkus
·
A
Övr. Barn Fler föräldralediga som behöver gå ner ett par kilo? Jag vill egentligen försöka få tips och hjälp med de svårigheter som finns med att...
Svar
18
· Visningar
4 657
Småbarn Japp, sonen är ungefär 4,5 månader och babyskyddet börjar bli trångt... funkar ett tag till med tanke på att han är ju oftast är ganska...
Svar
18
· Visningar
2 886
Senast: Comfort
·
Småbarn Jag har lite problem med blöjor till min stora son på snart 2 år. Han väger 15 kg och inga blöjor passar honom längre. Har testat... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 824
Senast: Nillizan
·
Gravid - 1år Jag är alldeles nygravid med barn nr 2 ( v9-10). Den här graviditeten skiljer sig nåt enormt från när jag väntade sonen! Med honom...
Svar
16
· Visningar
2 411
Senast: turbofling
·
Småbarn Jag tycker detta ar en jattesvar fraga, hur mycket saker man ska ha till sina barn. Nar jag tittar i affarer blir jag barnsligt lyrisk... 2
Svar
25
· Visningar
2 980
Senast: Nillizan
·
Småbarn Vi kommer behöva ett om ett tag men vilket ska man ha eg? Finns ju hur många som helst att välja mellan. Vilket har ni? Bild? 2
Svar
22
· Visningar
3 556
Senast: voltis
·
Småbarn Hej! Jag är lite nyfiken vad många anser om detta. När olika saker ska avslutas eller vad ni anser det känns bäst? Har fått många... 2
Svar
25
· Visningar
5 411
Senast: turbofling
·
Övr. Barn Hur "bäddar" ni i vagnen (liggdel/lift) till era små nu när det är så varmt? Idag var hon i bara bodyn i vagnen, men hade själva... 2 3
Svar
40
· Visningar
7 377
Senast: wtf
·
Q
Övr. Barn Nu trotsar jag oturen (jag är hemskt vidskeplig ;) ) och startar en tråd för oss som väntar barn sommaren 2011....! Jag tycker att... 100 101 102
Svar
2 032
· Visningar
117 030
Senast: aneka
·
S
Gravid - 1år Jag tycker det är jättesvårt att veta om man ska göra KUB test eller inte!!! Med första barnet var det aldrig aktuellt, jag fattade inte... 2
Svar
36
· Visningar
12 295
Senast: domino
·
Småbarn är ju ett debatterat ämne. Hur förhåller ni er till detta? Är era barn vaccinerade? Varför/varför inte? Det gäller väl i huvudsak MPR... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
14 507
Senast: Tillit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Uppdateringstråd 31