Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag tror att jag skulle ha varit i vecka 4 ungefär (men ej fått graviditeten bekräftad). Men igår fick jag jätteont i ryggen, och...
Svar
12
· Visningar
3 812
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Vi läser mycket hemma och barnen tar till sig sånt som vi läser om. Nu letar jag efter en speciell bok att läsa för min dotter. Hon är...
Svar
9
· Visningar
1 822
Senast: Badger
·
Småbarn Jag börjar fundera på det här med bältesstol. Vad har ni för någon och är ni nöjda? Vissa går det ju att ta bort ryggen på så man...
Svar
18
· Visningar
5 572
Senast: Chlo
·
Gravid - 1år Kl 00:24 den 30/3 kom äntligen vår lilla son till världen en vecka efter BF! Förlossningen gick kanon och både jag och bebis mådde...
Svar
9
· Visningar
1 287
Senast: Oregano
·
Övr. Barn Ska beställa ridbyxor från England till dottern. Storlekarna anges i tum (") där den minsta storleken är 20" o den största 32". Någon...
Svar
5
· Visningar
1 553
·
Övr. Barn Någon som vet om man kan köpa ett klassiskt indiantält? Hade ett när jag var liten... Och skulle vilja ge ett till systersonen =)...
Svar
3
· Visningar
1 579
Senast: Nillizan
·
Gravid - 1år Är ju gräsänka en stor del, då min kära sambo jobbar borta. När han varit hemma, ca 1 vecka totalt av 4 som just nu våran är. Då...
Svar
12
· Visningar
1 743
Senast: Freyja_bus
·
Övr. Barn Har förstått att detta är ganska vanligt så här är en tråd om saken. Även bukmigrän finns det något som heter och det gick upp ett ljus...
Svar
6
· Visningar
3 926
Senast: Sjalen
·
A
Gravid - 1år Jag trodde att jag var gravid (trots negativa graviditetstester, men eftersom BIM är idag, så inget konstigt med det). Men nu har jag...
Svar
13
· Visningar
11 244
Senast: Comfort
·
Övr. Barn Känner mig tillräckligt anonym här på buke för att kunna ventilera händelsen med er. Ni som vet vem jag är, eller tror er veta på denna... 2 3
Svar
45
· Visningar
7 212
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Nu har jag sökt och sökt på nätet utan att hitta texten till en barnvisa som jag kunnat - men glömt. Det jag minns är följande...
Svar
2
· Visningar
16 375
Senast: Swat
·
Gravid - 1år jag har ett litet problem och undrar om detta är nått någon av er varit med om. jag har mjölkkörtlar i armhålorna. :crazy: dom fylls...
Svar
9
· Visningar
2 745
Senast: Cilla
·
  • Låst
Småbarn :love: :love: Nu finns även tre stycken sommarmammor med på listen! :) Januari 15/1 uva - första barnet - pojke (18/4) Mars 1/3... 98 99 100
Svar
1 995
· Visningar
92 891
Senast: Michellan95
·
  • Låst
Övr. Barn Här får alla vara med! Du som har barn, vill ha barn, inte vill ha barn eller bara är nyfiken! Vi pratar om allt vi känner för, om våra... 99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
130 458
Senast: Snyggve
·
Småbarn Ja vi har bestämt oss för att vi skall resa på semester för första gången på evigheter och då första gången för gussen. Han är ju nu...
Svar
10
· Visningar
2 079
Senast: Sunshine
·
Småbarn å alla dessa regler till höger och vänster..... Andreas ska ju som de som läste den gamla tråden jobba borta 7 dagar, sen hemma och...
Svar
13
· Visningar
1 490
Senast: Cilla
·
Småbarn http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article12807647.ab usch så tragiskt :cry: 2
Svar
27
· Visningar
7 591
·
H
Övr. Barn Vad gör man när kroppen skriker efter barn, men hjärnan gör allt för att föröka tänka på något annat? Utan allt lyckas särkilt bra då...
Svar
15
· Visningar
1 967
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år ... att någonting var ovanligt med er? Alltså att ni var gravida? Jag var med om en superkonstig sak igår, och jag skulle tro att det... 2
Svar
30
· Visningar
14 723
Senast: Oregano
·
F
Gravid - 1år 2007 var ja senast gravid gjorde då standard HIV test, första provet visade falsk positiv, andra provet negativ. Nu har jag gjort HIV...
Svar
6
· Visningar
6 733
Senast: Vilya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka