Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Min 2-åring kaskadspyr av fisk. Vi har provat kokt lax, rökt lax, fiskpinnar. (hon har dock tidigare ätit torsk och alaska pollockfileer...
Svar
2
· Visningar
1 477
Senast: Gnist
·
Småbarn Jag behöver tips på kall mat till Emilia (2 år) och mat som går att plocka med själv till Maja (snart 6 mån). På måndag börjar...
Svar
5
· Visningar
1 146
Senast: Freyja_bus
·
Övr. Barn Det finns ju hur många rekommendationer och läror om bebisar och deras sömn. En del säger att de ska somna själv redan från första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 027
Senast: uva
·
M
Övr. Barn I Januari var min mens sen så efter 3 dagar tog jag ett digitalt gravtest som visade "Gravid 1-2 veckor" men efter 2 dagar kom min mens...
Svar
0
· Visningar
816
Senast: More_Champagne
·
Gravid - 1år Får be om ursäkt för mycket text och hoppas någon orkar läsa! Jo... vår lille är nu 7 veckor. När han var drygt 4 veckor dök det...
Svar
9
· Visningar
10 322
Senast: Jaahl
·
Småbarn Min dotter är 19 månader och som bor hos mig och går på förskolan i min kommun. Hennes pappa bor i grannkommunen. När hon skrevs in på...
Svar
4
· Visningar
2 939
Senast: angelwings
·
O
Gravid - 1år Det finns säkert många liknande trådar men jag är väldigt ny i denna sits och skulle behöva tankar från er som varit här...
Svar
10
· Visningar
3 212
Senast: Görel
·
M
Gravid - 1år Kul med namn tycker jag, är nyfiken på vad ni tänkte/tänker er för namn till erat barn? Om ni har barn, vad hade ni för förslag... 7 8 9
Svar
178
· Visningar
43 233
Senast: Mirre
·
Småbarn ... har jag hört kan vara bra när barnet har hög feber. Men hur svalt ska det vara för att ha effekt men inte vara för kallt?
Svar
3
· Visningar
4 039
Senast: ako
·
Övr. Barn Ja, vad brukar ni laga för middagar hemma? Varför jag undrar är för att själv är jag sådan att jag vill ha varierande mat hemma och det... 2
Svar
37
· Visningar
3 927
Senast: Mabuse
·
Övr. Barn Sambons syster hade beräknad förlossning den 10 mars,inget hände,och så som jag fattade det så skulle hon in den 24 och tala med läkaren...
Svar
8
· Visningar
1 984
Senast: Rhodugune
·
Småbarn Döm om min förvåning när min nästan ettåring började kräkas i bilen igår! Har aldrig visat tendenser till åksjuka tidigare, och mådde...
Svar
3
· Visningar
2 467
Senast: Tassa
·
I
Gravid - 1år Jag undrar hur jag ska få i mig det...? Hörde förut att linfröolja (usch... vilket jag helst inte stoppar i mig :D) skulle funka, men...
Svar
10
· Visningar
1 321
Senast: Mammas
·
Gravid - 1år Lillebror tittade ut för lite drygt en vecka sedan, döm om vår förvåning när vågen visade 5620 gram och 56 cm lång! :eek: Storasyster... 2
Svar
20
· Visningar
2 570
Senast: Jaahl
·
Övr. Barn Min bejbis är idag en vecka gammal, jag ammar och har i princip hela tiden använt amningsnapp. Men enligt BVC så är ju inte amningsnapp...
Svar
12
· Visningar
2 516
Senast: trazel
·
Småbarn Jag letar lite efter ett regnställ i storlek 86 som lillan ska ha på dagis. Men det är ju så dyrt! Speciellt med tanke på att hon ska ha... 2
Svar
21
· Visningar
3 224
Senast: Koltinna
·
Småbarn Isak gillar att puzzla men de flesta puzzel vi har hemma är för vuxna eller större barn. De han har själv är för typ 1 åringar. Så det...
Svar
4
· Visningar
2 056
Senast: Chlo
·
Övr. Barn Snälla, säg att det går att uppfostra barnen så att de inte blir odrägliga egocentriska, fjolliga fjortisar...:grin: Ni som har... 2
Svar
24
· Visningar
3 020
Senast: Jamtland
·
Gravid - 1år dottern är 5 dagar, amningen funkade inte alls på bb..Så fort hon blev lagd till bröstet så blev hon arg, fick inget tag om patten och... 2
Svar
20
· Visningar
2 557
Övr. Barn Vad skulle du göra om du fick reda på att ditt barn inte är ditt biologiska barn? Alltså att de råkat byta ut bebisarna på sjukhuset och... 2
Svar
30
· Visningar
3 363

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka