Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Har lite funderingar kring barnvagn... Vi har en Teutonia från 2005, har ingen aning om vad modellen heter. En helt vanlig kombi-vagn...
Svar
11
· Visningar
1 677
Senast: Lydia
·
D
Övr. Barn Hej. Ni som har fått barn nr två. Visste ni direkt att ni var "redo" för nr två? Om ni inte riktigt kunde "bestämma" er vad gjorde...
Svar
16
· Visningar
1 814
Senast: Elinkan
·
Övr. Barn En "vän" till mig hade härom dagen skrivit på fb att hon tyckte att det krävdes föräldrakörkort eftersom det fanns klackskor till små... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
12 238
Senast: Badger
·
V
Gravid - 1år Jag har en fast anställning på 70% men har under 2 år nu pluggat heltid samtidigt som jag jobbat 40%. (Antar att jag då behållit mitt...
Svar
8
· Visningar
1 058
Senast: voltigehoppare
·
Gravid - 1år Om man har ett barn som är max 6 månader och separerar, vad händer då? Antar att barnet är för litet för att bo varannan vecka? Kan...
Svar
4
· Visningar
1 791
Senast: Sandra78
·
Småbarn Isak 3 år ska få syskon i dec och har väl inte riktigt förstått vad det innebär. Hur gjorde ni när ni berättade för era barn att det...
Svar
14
· Visningar
2 064
Senast: Sar
·
Småbarn Nu tror jag Buke är rätt ställe att få lite medhåll ;). Har köpt en fin, knallgul regnjacka till L med Pippi på, och en kompis till mig... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 701
Senast: Björk
·
Småbarn Ni som bor i Stockholmsomradet, hur klar ni era barn just nu, framforallt ytterklader? Vi flyger till Sverige imorgon och jag vet inte...
Svar
6
· Visningar
1 267
Senast: Hyacinth
·
Gravid - 1år Ja, nu är det ju ett bra tag kvar tills liten växer ur babyskyddet, men vi började fundera på vad nästa steg är? Någon form av... 2
Svar
33
· Visningar
8 687
Senast: jemaha
·
Övr. Barn Jag blir inte klok på det här :confused: Har googlat och sökt både på FK's hemsida och på skatteverket, men jag fattar inte. Ska...
Svar
8
· Visningar
2 151
Senast: Snyggve
·
Gravid - 1år Ni som bär era barn, vad har ni och bär i? Sele eller sjal? När Isak var bebis hade vi en babybjörn som inte alls var nåt bra. Man... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 335
Senast: kpist
·
Gravid - 1år Alla vi som ska ha barn i vinter måste ju ha en tråd också. :banana: Så snacka på! När är det dags för er?
Svar
0
· Visningar
609
Senast: Mirre
·
Småbarn Nästa fredag ska jag och en kompis ha musikdag med alla barnen på Parkleken, meningen är att vi ska sjunga och spela, samt göra egna...
Svar
3
· Visningar
2 088
Senast: Javan
·
Övr. Barn Min bebis är dryga två veckor gammal och det råder amningshysteri här hemma... Hon ammar från ca 05 på morgonen till 12-13 på dagen, då... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
12 652
Senast: TantGroen
·
A
Övr. Barn Nu menar jag inte "mer kostnad för boende", "minskad inkomst" osv som många pratar om. Utan hur mycket barnen kostar, ungefär, i...
Svar
2
· Visningar
878
Senast: jerseyko
·
Småbarn Ni med barn som fortfarande sover på dagen och går på dagis. Hur ser rutinerna ut för den sömnen?
Svar
16
· Visningar
5 407
Senast: sofflan82
·
Gravid - 1år Hur tidigt kan man se en graviditet vid VUL? Om man inte letar efter det, kan man då missa det om det är jättetidigt? Någon som vet...
Svar
8
· Visningar
2 723
Senast: TinyWiny
·
T
Gravid - 1år Hej hej. Jag är i vecka 22 just nu och har känt ett par gånger att magen typ drar ihop sig och blir hårt för någon minut eller så. Det...
Svar
3
· Visningar
800
Senast: Tossavainen
·
Q
Gravid - 1år Ja, kollar ni på det? Jag har slaviskt följt det (ja, alla två avsnitt ;) och tycker att det är jättespännande... Väntar mitt första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 817

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka