Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn I början av året satt jag hos bm och såg en beskrivning på en stickad bebis-overall. Glömde kolla vilket nummer och vilken av...
Svar
0
· Visningar
1 506
Senast: Mikan
·
Övr. Barn Korta versionen: http://www.theglobeandmail.com/life/the-hot-button/video-watch-bullied-kid-fight-back/article1942376/ Långa...
Svar
2
· Visningar
1 205
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Ni som lyckas med konststycket att kombinera bebis / småbarn med häst, hur gör ni? Jag tycker att det verkar omöjligt! Har en 4-månaders...
Svar
3
· Visningar
954
Senast: feel
·
Övr. Barn måste bara få sörja lite.... och gnälla, och skrika och, och, och.... :cry: Mannen och jag försöker sedan ett bra tillbaka att få... 2
Svar
20
· Visningar
2 840
Senast: NeverEver
·
Övr. Barn Har en fråga! Först lite bakgrund. Min son är 9 år och går i 3an. Skolan är mestadels rolig och det är en glad kille som går till...
Svar
10
· Visningar
3 676
Senast: fijja
·
Småbarn Sonen är 3½ år och har alltid varit snäll och lydig. Men nu har det hänt något, trots? Han vägrar att lyssna, Nej är någonting som... 2
Svar
27
· Visningar
5 078
Senast: mino
·
Småbarn Läget är följande. Ett par har separerat nyligen och kan ej komma överrens. Dom har tre barn. Hon är arbetslös sedan september och har...
Svar
7
· Visningar
1 488
Senast: fijja
·
Småbarn ... och vatten finns det alltid i toalettstolen. Har någon en bra ide på hur man kan barnsäkra toastolen. Jag kan ju inte duscha när...
Svar
9
· Visningar
1 871
Senast: Snovind
·
Småbarn Har en son på 5,5 år som har den något luddiga diagnosen "Autismliknande tillstånd", (kommer en att bli en ADHD utredning också) Det...
Svar
13
· Visningar
2 940
Senast: prinsus_
·
Q
Gravid - 1år Å vad jag längtar efter att få börja RIDA Igen!!!! är i sjätte månaden nu... :p Hur snart efter förlossningen började ni rida igen?
Svar
17
· Visningar
1 631
Senast: ako
·
Småbarn Jag och min dotter som är 19 månader bor nu i en stor 3:a (lägenhet) på 3:e våningen utan hiss. Det är super jobbigt att bära allt upp...
Svar
14
· Visningar
1 488
Senast: Koltinna
·
Småbarn Plutten har haft feber under natten. Vaknade imorse och ryckte till helt okontrollerat en gång, varpå ett gallskrik. Sen hände det igen...
Svar
6
· Visningar
1 350
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Här kommer lite uppdatering från den här tråden http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1083540 Det blev rättegång...
Svar
5
· Visningar
1 477
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Dottern verkar än så länge ha ärvt mitt intresse för böcker, om man nu kan säga så om någon som är dryga 3 månader :D Så jag skulle...
Svar
9
· Visningar
1 931
Senast: Lottch
·
Övr. Barn Min bejbis vägrar ligga på rygg och sova, hon rullar över på sida hela tiden. Hur gör jag med kudde då? Har en lite fluffigare kudde som...
Svar
8
· Visningar
1 241
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn När började ni motionera efter eran förlossning? BM sa att det var okej att börja promenera i princip på en gång, men andra varnar...
Svar
6
· Visningar
3 896
Senast: Tarantino
·
Övr. Barn ..eller? Är det bara jag som hör och ser så vansinnigt många som upplyser blivande/nyblivna mammor, och mammor öht, om hur de ska göra... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 251
Senast: cirkus
·
R
Övr. Barn Jag har börjat få problem med att få ihop min arbetstid med kommunens barnomsorg. Min arbetstid är ändrad från 06.15 på morgonen till... 2
Svar
37
· Visningar
4 642
Senast: Sonic76
·
Gravid - 1år Vilket är det finaste pojknamnet? Vi har pratat om Carl,Philip,Arvid. Någon som har något annat förslag? Vad heter ditt/dina... 2
Svar
20
· Visningar
8 830
Senast: ako
·
Småbarn Tänkte se om den allvetande och hjälpande buke kan ha några bra tips angående killens sjuka dotter..ni som har egna barn har ju vart med...
Svar
6
· Visningar
1 250
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka