Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Hoppas att detta är en ok tråd. Skulle vilja hedra Elton och hans familj för den oerhörda kamp de gått igenom. Dessvärre har historien...
Svar
19
· Visningar
2 218
Senast: LitenIsa
·
Gravid - 1år Jag har en 75% anställning. Kan jag gå ner i tid sen när jag börjar jobba? För dem som har 100 % anställning kan ju gå ner till 75%...
Svar
2
· Visningar
1 058
Övr. Barn Gnarpis, ditt "fel" att tråden dyker upp:D:love: Om man är lite normalt deppig, eller om man har en förlossningsdepression? Jag...
Svar
8
· Visningar
952
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Inte vilja låna ut/ge bort sina babykläder? Min sambos bror & flickvän ska få sitt första barn i februari och i helgen ringde brodern... 2
Svar
22
· Visningar
2 575
Senast: Mitten
·
Småbarn Okej, Simon blir 1 år om drygt 2 veckor (:eek:) och han har gått sedan 10 månaders ålder. Han tycker såklart det är skitskoj att vara...
Svar
5
· Visningar
1 162
Senast: Freyja_bus
·
Övr. Barn Kläder till barn är gjorda efter en mall..smala barn, jag har ett långt och kraftigt, med mage. Till dessa verkar inte finnas mycket att...
Svar
13
· Visningar
2 598
Senast: kima
·
D
Övr. Barn Hejsan alla! Detta är mitt första inlägg så ja hoppas de blir rätt och att ja får många hjälpande svar på min fråga. Jag och...
Svar
1
· Visningar
629
Senast: Ramona
·
N
Gravid - 1år Jag vill inte ha någon predikan om att det är dumt eller korkat att rida när man är gravid. Jag vill nog mest bara veta hur pass... 2
Svar
36
· Visningar
2 872
Senast: Bellapops
·
Småbarn Och bits hårt.... Aj. Vad gör man? Han har hållit på med det ett par veckor nu, vi säger alltid "nej, man får inte bitas" när det... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
12 523
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Jag måste. För att ha en stämpel som "hon som tror att hon är en perfekt mamma" är rätt värdelöst... Och "hon som tycker att alla andra...
Svar
5
· Visningar
1 396
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Ja vet ni vad, Emil har fått tänder :eek: 3 månader och 3 veckor, och redan två små gaddar i underkäken! Min lilla vampyrbebis :love... 2
Svar
32
· Visningar
2 615
Senast: taccotad
·
Småbarn Min bror och hans flickvän ska ha fest i början av december och ska då lämna bort sin dotter till min mamma tillika hennes farmor i ca 6... 5 6 7
Svar
126
· Visningar
8 883
Senast: cirkus
·
V
Övr. Barn Det är så att jag och min nu 2½ åriga som flyttade ifrån hans pappa när han var ca 1 år. För snart ett halv år sedan föll jag som en...
Svar
2
· Visningar
768
Senast: Minna86
·
E
Övr. Barn Jag har ett förflutet som mobbad, vilket trots otaliga psykologsamtal lever kvar i mej i varje relation jag har. Jag bor på en liten...
Svar
11
· Visningar
1 667
Senast: Sol
·
S
Gravid - 1år acta craco Duoflex XTP. ja som skrivet, vi ska åka och titta på den alldeles straxt, 7mån gammal. tänkte höra med er som kanske vet nå...
Svar
2
· Visningar
1 015
Senast: strösslet
·
S
Övr. Barn Jag har problem med dotterns pappa. Vi är separerade med delad vårdnad. Tidigare bodde dottern varannan vecka men numera bara hos mig... 2
Svar
20
· Visningar
1 647
Senast: seattle
·
Övr. Barn Hur ont gör det egentligen? Hur snabbt är mellangärdet i funktion igen? :) (visste inte vart tråden skulle ligga, så jag chansade här!) 2
Svar
20
· Visningar
14 678
Gravid - 1år En tanke slog mig häromdagen och buke brukar ha många kloka svar. Jag funderade på om man får plugga och få föräldrapenning samtidigt...
Svar
12
· Visningar
2 337
Senast: LitenIsa
·
Gravid - 1år ...på min son! Eller snarare vad som varit fel på mig. Usch känner mig som en värdelös mamma. Skrikandet har antagligen berott på att... 2
Svar
20
· Visningar
2 255
Senast: lilla_maaliiin
·
Gravid - 1år Sonen är 10 veckor. Amningen har från början gjort överjäkligt ont och därför var vi supernoga med att han inte fick äta tätare än var...
Svar
7
· Visningar
1 226
Senast: Miks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka