Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år eller jo, på sätt och vis.. Redan från början förstod inte lillskruttan att man var tvungen att gapa stort för att äta, vilket...
Svar
9
· Visningar
3 556
Senast: rubytoo
·
Övr. Barn betalar inte FK ut FP precis som andra betalar ut lön, dvs om lönedagen infaller en helgdag, får man då inte sista vardagen före?? jag...
Svar
3
· Visningar
793
Senast: voltis
·
Gravid - 1år Jag provade att pumpa ut för några dagar sen när lillan skulle vara hos mormor. Jag satt en ganska lång stund - bra mycket längre än den...
Svar
9
· Visningar
974
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år ....men hur stavas det entligen? har säkert prövat 100 000 olika sätt, men kan inte komma på hur det ska stavas!!!! :confused: jaja...
Svar
11
· Visningar
1 480
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Min dotter ska snart ha höst maskerad på dagis med tema "Cirkus", å vad i hela friden klär man ut henne till?! Ända jag kommer på är...
Svar
2
· Visningar
1 277
Senast: Solei69
·
N
Gravid - 1år Ja jag vet varken ut eller in, kan man väl säga! Tycker verkligen detta är så himla roligt att vara gravid och jag vill verkligen ha...
Svar
13
· Visningar
1 660
Senast: caballus
·
L
Övr. Barn Är det bäst att börja försöka tillverka barn när man gått igenom en hel p-pillerkarta och haft "mens" eller kan man lika gärna bryta...
Svar
9
· Visningar
1 237
Senast: valentino-95
·
F
  • Låst
Övr. Barn hejsan hittade ingen annan tråd om detta. jag och sambon har diskuterat om jag ska ta vaccinet eller inte (är gravid i v 20) men jag...
Svar
2
· Visningar
764
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn När sonen trotsar som bara den. Hur göra för att bäst behålla lugnet? Loke är 2 år och ibland kan han trotsa järnet som bara den...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: Acses
·
Övr. Barn Isak är förkyld igen, har dock ingen feber utan hostar bara och är lite snorig. Dock hostar han en hel del emellanåt. Det är verkligen...
Svar
5
· Visningar
896
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Ni som pumpat ur och gett era barn i flaska istället för att amma hur ofta har ni pumpat? Vår lille son har blivit så van vid flaska...
Svar
12
· Visningar
3 168
Senast: ameo
·
Övr. Barn Skriver under anonymt nick då många här på Buke känner till mig. Har slarvat med P-pillrena... började kartan 2-3 dagar försent...
Svar
4
· Visningar
1 167
Senast: Girasol
·
Gravid - 1år min lilla tjej på 10 v. har senaste dagarna haft jätte mycket illaluktande gaser. Hon har alltid varit mycket gasig men dessa har i...
Svar
1
· Visningar
1 565
Senast: jerseyko
·
Småbarn Vad har ni för något till era barn? Rasmus ska få flytta över till växasäng nu när han blir 2, får det i present från oss. Den är...
Svar
6
· Visningar
2 945
Senast: jemaha
·
K
Övr. Barn Hur och när (i vilken vecka) berättade ni för era föräldrar att ni var med barn? Ringde ni eller sa det face to face? Hur var deras... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 613
P
Gravid - 1år Jag är gravid i vecka 10 nu och kan sova dygnet runt! I förra graviditeten så minns jag inte att jag var så här trött. Jag jobbar...
Svar
9
· Visningar
2 084
Senast: Piffelina
·
Gravid - 1år Det kommer hela tiden en massa nya rön om bebisar. Här är en brittisk undersökning om risker med samsovning. Läs denna 2
Svar
27
· Visningar
2 646
Senast: us_lover
·
Småbarn Alltså, ni med små barn, där båda jobbar; hur fördelar ni er tid? Jag håller på att bryta ihop känns det som, fast jag har bra jobb... 2
Svar
27
· Visningar
2 727
Senast: Adorno
·
K
Gravid - 1år Vad har ni andvänt för smärtlindring och vad har ni tyckt om den? Jag använde inget alls med mitt första barn men känner att jag vill ha... 2
Svar
20
· Visningar
1 920
Senast: CillaW
·
A
Gravid - 1år gravid trots kopparspiral? För några dagar sen blev mina bröst jättömma, jag gråter nästan när jag ska sova för det gör så ont och jag...
Svar
8
· Visningar
1 433
Senast: Jozze
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka