Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

N
Gravid - 1år Är gravid i v.21 och sedan 2 veckor tillbaka har jag känt lilleplutts sparkar och knuffar. men samtidigt så kom även denna känsla som...
Svar
4
· Visningar
920
Senast: Cilla
·
Gravid - 1år information man får om allt gällande småbarn (fortfarande grymtar jag lite för mig själv så fort den här saltfrågan kommer på tal)...
Svar
17
· Visningar
1 577
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Jag och Liten har varit och babybadat med en kamrat idag och det var hur mysigt som helst. När vi skulle hem blandade jag till vällingen...
Svar
7
· Visningar
9 354
Senast: skogersson
·
Småbarn Dottern har varit blöjfri ett tag nu. Går utan blöja hemma, när vi är på kortare promenader, leker ute på lekplatsen eller går ner till...
Svar
4
· Visningar
1 643
Senast: Minta
·
V
Gravid - 1år Sebastian (som nu är 6 månader) fick öroninflammation för tre veckor sedan och fick då penicillin mot detta. I en vecka skulle han ha...
Svar
1
· Visningar
1 088
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Jag börjar till att inse att det eventuellt tyvärr kan väntas ett för tidigt anländande av Lillebror. Ska på koll imorn och hoppas på...
Svar
6
· Visningar
1 604
V
Gravid - 1år Ja precis vad va nu detta som hände ? Jag hade mensen som vanligt och den slutade den 29/9-09 och så helt plötsligt så fick ja lite...
Svar
5
· Visningar
1 029
Senast: millus
·
K
Gravid - 1år Jag har en fråga till er som fött förtidigt har ni haft några särskilda symtom eller känslor innan? Jag är beräknad till om en månad men...
Svar
3
· Visningar
1 051
Gravid - 1år Ja, frågan står ju i rubriken :p När, alltså hur snart efter "the do-day" förstod ni och på vilket/vilka sätt visade det sig? 2
Svar
36
· Visningar
24 775
Senast: Smulu
·
Småbarn Funderar på olika alternativ nu, Dottern på 7½ månad börjar växa ur sitt babyskydd så det behövs något annat åt henne. Storebror på...
Svar
11
· Visningar
1 325
Senast: MaRomer
·
Z
  • Låst
Gravid - 1år Hej tjejer. Jag är gravid och beräknas bli mamma i april. Är det några fler här som är någorlunda i samma vecka? Gärna boende i...
Svar
1
· Visningar
727
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Jag insåg idag att det nog kan vara fostervatten jag läcker. För inte pinkar jag på mig och inte är det flytningar. Idag när jag stod...
Svar
9
· Visningar
24 724
Senast: Girasol
·
Gravid - 1år Vilken försäkring ska man välja till sin lille knodd?? Vilken har du och varför?
Svar
4
· Visningar
832
Senast: Girasol
·
Övr. Barn min pappa som är penisonär & en väldigt stolt man, är ute hos oss dagligen & sorterar kopparskrot som sambon får hem från sina kunder...
Svar
15
· Visningar
1 724
Senast: Spirit
·
Småbarn Efter initiativ från dagis har dottern på drygt 2,5 år helt slutat med blöjor. Först var hon utan blöjor kortare stunder, men sedan 1-2...
Svar
6
· Visningar
2 020
Senast: Lupino
·
Gravid - 1år Ja, nu har det gått mer än två veckor sedan Molly föddes, så nu tänkte jag berätta om förlossningen :). Det började med bebisen levde...
Svar
10
· Visningar
1 582
Senast: rubytoo
·
Gravid - 1år När ni har tappat nappen, sköljer ni av den eller suger ni av den? 2 3
Svar
44
· Visningar
4 985
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Nu har jag garanterat sökt slarvigt. Jag kan inte hitta någon tråd om när folk har hoppat upp och ridit igen efter att de fått barn... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 542
Senast: rubytoo
·
Gravid - 1år Emilia blir 6 manader nästa vecka och det känns som hon är redo att äta mer riktig mat nu. Vi har gatt igenom i stort sätt alla...
Svar
19
· Visningar
1 631
Senast: Freyja_bus
·
Övr. Barn Jag är på jakt efter en ny skötväska! Jag har i dagsläget en Emmaljunga skötväska som kom med vagnen. Den är bylsig och säckig och är...
Svar
15
· Visningar
4 333
Senast: Freyja_bus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka