Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

E
Gravid - 1år Hmm. Sitter nu på BIM +8 och ingen mens i sikte. Känns inte ens som att den är i annalkande. Inga symptom överhuvudtaget, på vare sig...
Svar
4
· Visningar
9 928
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Hmmm... Ska jag kontakta någon angående det?? Och vem? *lost in space*
Svar
7
· Visningar
916
Senast: kpist
·
T
Gravid - 1år Hur vet man när man är redo för barn? Jag, 24 och min fästman, 28 (har varit tillsammans i ett år bara men vi vet att vi kommer att...
Svar
14
· Visningar
1 620
Senast: Cilla
·
Småbarn Jag och min lilla tjej 1,5 år ska till Stockholm över helgen och jag funderar över hur kallt det har hunnit bli. Vad för kläder ska jag...
Svar
9
· Visningar
1 089
Senast: Smulu
·
Småbarn Förra veckan när jag hämtade Isak på dagis hade han ett bitmärke precis under ögat. Var litet och ingen fara så gjorde ingen affär av...
Svar
8
· Visningar
2 897
Senast: Sar
·
Gravid - 1år jag har ända sen vecka 13-14 haft SD, gå in i vecka 31 i morgon. sista veckan har SD blivit kraftigare, men inte mer än att det...
Svar
11
· Visningar
1 885
Senast: ameo
·
N
Övr. Barn Finns det någon speciell "graviditets/barngen" som aktiveras så här till hösten? Förra hösten vid den här tiden kom första attacken av...
Svar
4
· Visningar
1 068
Senast: Emoyeni
·
Småbarn Allt ligger i prydliga högar på sängen redo för att packas ner i väskan inför 1 vecka på Kreta :love: Men hur mkt ska man igentligen...
Svar
11
· Visningar
1 353
Senast: Snurrfian
·
B
Gravid - 1år En liten undran.. Ni som inte är gifta och har skaffat barn, vem's efternamn gav ni till barnet? Mamman eller pappans? 2 3
Svar
42
· Visningar
3 227
Senast: tyra1
·
Småbarn Hur märker man om ens barn har urinvägsinfektion? Sonen har för tredje dagen i rad kissat igenom nattblöjan så pyjamasen är helt...
Svar
7
· Visningar
10 979
Senast: Waern
·
Övr. Barn Isak har börjat hosta rätt mycket sista tiden. Pigg för övrigt men i natt lät han väldigt rosslig och täppt när han andades. Det gick...
Svar
8
· Visningar
1 680
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Snubblade över dessa filmer på youtube och bara måste dela med mig av dom... Jag som inte ens lyckas få min 3 1/2 åring att räkna...
Svar
9
· Visningar
1 495
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Har läst här att pappan inte alltid får stanna kvar på BB över natten. Vad är det för dum bestämmelse? Vi går i skaffa barn tankar nu... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 294
Senast: Inte_Ung
·
G
Småbarn hur gamla var era barn nar dom borjade rida / aka hast? min son ar bara 15 manader och pa mycket lange for liten .... men nar kan man... 2
Svar
20
· Visningar
2 840
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med... 5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 879
G
Övr. Barn Är har hysterisk morsa? Sonen går i 9:an och fick en tilldelad prao-plats i grannkommunen. Buss alltså. Väl okej. Men kontaktpersonen...
Svar
10
· Visningar
1 777
Senast: Gerbillus
·
Gravid - 1år Sonen sover inte så mycket (som jag skulle önska) och när han väl ska somna så måste han göra det på mage på mitt eller makens bröst... 2
Svar
22
· Visningar
2 424
Senast: Gnarpis
·
Övr. Barn Eftersom jag är sjuk så kan jag inte springa när ponnyn travar. (Ibland har jag även svårt att gå.) Alltså får mitt barn lida för mitt... 2 3
Svar
55
· Visningar
5 372
Senast: Nisse
·
Gravid - 1år vilken flaska är bäst att använda när man vill börja ge ersättning? är kolikflaskan något att ha?
Svar
11
· Visningar
1 234
Senast: Embe
·
Övr. Barn Hur lång tid har man på sig att plocka ut sista fp utan att de fryser inne?
Svar
2
· Visningar
659
Senast: No1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka