Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag jobbar inom industrin med ett relativt tungt jobb och är uppsagd på grund av konjunkturen. Har fått förlängt i olika omgångar, nu...
Svar
4
· Visningar
1 010
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Hej! Jag planerar att göra "storkok" idag och fixa Martins smakisar :D En fundering är om man kan frysa potatisen? Har för mig att...
Svar
6
· Visningar
1 883
Senast: Sirocco
·
Övr. Barn Om eran sambo gått ut med era barn/en i barnvagn och gått längs med en starkt trafikerad väg i skymmning utan reflexer. Hur hade ni... 2
Svar
20
· Visningar
1 994
Senast: cowgirl81
·
L
Gravid - 1år Behöver bara skriva av mig och passar samtidigt på att fråga om nån annan suttit i samma sits? Jag har varit sjukskriven lite till...
Svar
14
· Visningar
1 417
Senast: Nisse
·
Gravid - 1år Finns det någon, liksom jag, som har ett såkallat riskfyllt arbete? Hur långt in i graviditeten har ni jobbat innan ni fått... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
12 827
Gravid - 1år Så, nu har jag fått alla hästantagonister att få vatten på sin kvarn. Tränade med min häst igår och helt plötsligt var jag på väg... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 886
M
Småbarn Hur orkar man med en vårdnadstvist och hur får man barnet till att klara sig igenom de? Känner att jag är ganska anonym på Buke och...
Svar
16
· Visningar
1 704
Senast: Adorno
·
L
Gravid - 1år Är sjukskriven sedan 1 månad tillbaka pga bäckenbottenuppluckring, hotande förtidsbörd, lågt blodtryck och lite annat skit... Och nu...
Svar
19
· Visningar
2 978
Senast: lilla_maaliiin
·
G
Gravid - 1år Jag ammar lillan på 3 veckor litegrann men ger mest ersättning, tills nu har vi bara gett tetra (sempers) men det blir ju ohållbart...
Svar
17
· Visningar
3 998
Senast: Calazirya
·
O
Övr. Barn Dottern blev krasslig förra helgen, heshet, nysningar, snuva, lite hosta och lite feber (inte hög runt 38 ). På måndag em fick jag hux... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 930
Senast: ako
·
Gravid - 1år Hej! Jag skrev ju en tråd för ett tag sen om My som bara åt och åt och åt och åt (på mig alltså). Tänkte att ni kanske ville veta hur...
Svar
8
· Visningar
1 229
Senast: Björk
·
  • Låst
Övr. Barn Har tänkt mycket på er och tänkte att Mini väl har börjat gymnasiet nu. Så hur har det gått? Hur mår ni?
Svar
1
· Visningar
925
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år tid at gangen kan man bara runt sin baby i en babybjorm, sjal etc? Sophia (5v) blir valdigt kinkig pa eftermiddagen och jag brukar da... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 106
Senast: ako
·
Gravid - 1år Jag letar efter en overallpåse till dottern i vinter för det verkar så oerhört praktiskt. Såg att Lindex har en till stl 68, misstänker...
Svar
7
· Visningar
1 352
Senast: Lupino
·
Gravid - 1år jag skaffade en sån mamma-barn försäkring runt v 20, den som gäller från gravvecka 26. Nu har jag fått ett meddelande om att de vill...
Svar
17
· Visningar
1 587
·
Småbarn Någon som vet hur mycket en burkmat på 200 g motsvarar i vanlig fast mat? Burkmaten är ju blötare än vanlig. Tacksam för svar! :bow:
Svar
2
· Visningar
788
Senast: CillaW
·
Gravid - 1år Ni som har blivit snittade, planerat eller inte - hur mådde ni efteråt? Hur lång tid tog det för er att "komma tillbaka", sas? Vad... 2
Svar
26
· Visningar
2 482
Senast: viv
·
Småbarn Jag har aldrig klagat över vår gesslein-vagn, fast egentligen vill jag ha en bättre. Är inte nöjd med selen och tycker inte han sitter... 2
Svar
34
· Visningar
6 221
·
Gravid - 1år Har varit förkyld med ont i halsen och de senaste dagarna även hosta. Lite feber 38 eller strax däröver. Är gravid i v 10+6 och därför...
Svar
1
· Visningar
954
·
Övr. Barn Hej! Någon som vet var man kan få tag på stryka på reflex och reflextyg? Hittade en sån bra hemsida i sommras med stryka på reflexer...
Svar
1
· Visningar
1 250
Senast: Nisse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S