Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

S
Småbarn Linus är nu nästan 1 år och ska börja på dagis i januari, så det är ju ett tag till dess. Men jag har redan börjat planera för vad han...
Svar
5
· Visningar
1 906
Senast: Scata
·
Gravid - 1år Det är ca 5+ ute och ska iväg med sonen. Läge för en Fleece overall?? Eller blir denna för tjock: Ska åka till affären och...
Svar
3
· Visningar
816
Övr. Barn syrran har ju barn med en fullblodsidiot, dom är separerad, men har gemensam vårdnad. Barnet bor hos henne. pappan gör ingenting alls...
Svar
9
· Visningar
2 208
Gravid - 1år Jag har fått massor med nappflaskor av syrran som hon använt till sina barn, men när jag nämnde detta för min svärmor så sa hon att man... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
9 257
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn vilken sorts färg ska man använda för bästa resultat?
Svar
2
· Visningar
3 133
Senast: Magini
·
Gravid - 1år Jag undrar lite hur ni som ger ersättning gör när ni slutar med den? Vid vilken tidpunkt slutar ni med den? Finns det några fördelar att...
Svar
8
· Visningar
1 099
Senast: Lupin
·
Gravid - 1år Jag upplever min snart 5 veckors tjej som att hon sover väldigt bra om nätterna. Vi går och lägger oss när hon somnar mellan 20-21...
Svar
8
· Visningar
1 364
Senast: mizzcat
·
Gravid - 1år nu har jag börjat med att packa BB väskan :bump: Eller, jag började för några dagar sen men tänkte göra klart ikväll ;) Jag har... 2
Svar
29
· Visningar
3 094
Senast: Nisse
·
B
Gravid - 1år Är det nån som är med i Goboken? Är det bra böcker till minstingarna?
Svar
3
· Visningar
922
Senast: Emro
·
B
Gravid - 1år ..av reklam och erbjudanden från diverse bok-klubbar och tidningar. Tidningen känner jag igen från BVC och är väl ok. Nu sitter jag...
Svar
6
· Visningar
940
Senast: Mitten
·
Övr. Barn Jag har en dotter som började på gymnasiet nu. Hur mycket ger ni era barn i motsvarande ålder i månadspeng? Tänkte att hon får... 2
Svar
28
· Visningar
2 898
Senast: Jenka
·
Gravid - 1år Maja sov hela natten genom utan mat när hon var 1-3 månader, sedan började hon vakna för att äta en ggr/natt, senaste månaden har hon...
Svar
10
· Visningar
996
Gravid - 1år Japp nu har skrot fia blitt kvitt koliken, då tar vi nästa grej - exem. :crazy: Hon kliar så hon blöder, gnuggar ögonen till max...
Svar
17
· Visningar
1 642
Senast: Lydia
·
Småbarn Snart ska vi ha föräldramöte på dagis och inför det har det kommit upp listor där man får skriva upp saker att diskutera. Idag såg jag... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 476
Gravid - 1år Hur länge väntade ni efter förlossningen med att ha sex? 2 3
Svar
42
· Visningar
4 786
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Någon som fått havandeskapspenning från FK tidigare än 60 dagar innan BF? Vad berodde det i så fall på, och var det svårt att få igenom?
Svar
17
· Visningar
1 724
Senast: jerseyko
·
L
Gravid - 1år Jag ska köpa ny vagn, men det är ju så himla svårt att hitta rätt i denna djungel av vagnar! Finns det någon vagn som har allt detta... 2
Svar
26
· Visningar
2 199
Senast: ako
·
B
Gravid - 1år Hej! Min lille kille är 3,5 månader och jag skulle vilja börja prova lite smakportioner. Vad ska man börja med och vid vilken tid... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 300
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Jag ställde faktiskt den här frågan till en sköterska på mottagningen när jag skulle göra en rutinkontroll på könssjukdomar. Hon kunde...
Svar
15
· Visningar
29 828
Övr. Barn Jag är ingen handarbetsmänniska. Jag har försökt att lära mig virka, men det blir inte direkt bra... Och nu har jag fått för mig att...
Svar
2
· Visningar
1 666
Senast: Nisse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S