Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Z
Gravid - 1år Hej, tänkte bara höra om det är ngn annan som har varit eller är i min sits...:confused: Har gått över tiden med 3 månader, ngt jag...
Svar
10
· Visningar
7 991
Senast: Emoyeni
·
A
Övr. Barn blir galen!!!! Maken vill oxå. Då frågar ni väl er vad som hindrar oss? Jo, min usla sjukdom.... Jag blir verkligen rasande och...
Svar
4
· Visningar
1 165
Senast: YorkWann
·
Gravid - 1år Nu har jag blivit sjuk och sonen på 4 månader har hakat på. Just nu har han 37,4 i temp. Köpte hem alvedonsuppar när han fick sina...
Svar
8
· Visningar
1 329
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Är i valet och kvalet här om Isak ska få gå till dagis i morgon eller inte. Han har varit hemma nu i två dgr då både han och jag åkt...
Svar
13
· Visningar
1 027
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Min sambo har två barn ihop med sin exfru. Han har på senare år fått höra på omvägar att han med stor sannorlikhet inte är pappa till... 2
Svar
33
· Visningar
4 948
Senast: smirk
·
M
Övr. Barn Min dotter ska ha ett sova över-Halloweenparty. Det blir 15 st 9-åriga tjejer som ska bli lite lagom skrämda. De ska ut och spöka en...
Svar
5
· Visningar
1 307
G
Övr. Barn Mina barn har en kort period på 5 veckor gått på dagis då jag läst en kurs. På torsdag är deras sista halvdag och vi ska åter hem (100...
Svar
4
· Visningar
1 468
Senast: Mitten
·
Småbarn Isak är ju 1½ år nu (:eek: redan?! ) och det finns inte en möjlighet att vi hinner till bvc och väga dem dagar bm är där. Så det är...
Svar
6
· Visningar
1 045
Senast: Björk
·
Övr. Barn Har varit till VC med liten (7 år) son idag då han har svullna lymfkörtlar på halsen och har haft det sedan i torsdags, feber bitvis...
Svar
1
· Visningar
1 287
Senast: Comfort
·
Övr. Barn Hej! Efter skräckscenarion men bebisar som glömts i bilar och dött så undrar man ju om man överhuvud taget kan lämna bebisen i bilen... 4 5 6
Svar
102
· Visningar
8 290
Senast: boccia
·
Småbarn Jag behöver hjälp! Min dotter, ett och ett halvt år, frisk och kry och glad blir hemskickad från dagis hela tiden. Eller, rätt ofta på...
Svar
16
· Visningar
1 697
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn :crazy: Jag behöver verkligen råd nu... Har en fjorton årig flicka som fyller femton i höst. På två månader blev hon stor, är... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
7 634
Senast: Zingo06
·
Småbarn För knappt två månader sedan fick vi vårt andra barn. Vår dotter på 2,5 år tog det väldigt bra i början, men de senaste två veckorna har...
Svar
10
· Visningar
1 560
Senast: taccotad
·
K
Övr. Barn Jag blir så arg när folk inte kan acceptera att jag inte vill att någon annan än jag och min pojkvän får ta på min mage! Jag träffade...
Svar
11
· Visningar
1 454
Senast: Tajger
·
Gravid - 1år Om tva veckor ska jag och min pojkvan flyga Melbourne-London (Melbourne-Kuala Lumpur ca 8h, vantetid i Kuala Lumpur 8h, Kuala...
Svar
2
· Visningar
831
Gravid - 1år Är 5 cm för lite? eller ska man ta en som är 7 cm, istället för att byta sen när barnet blir tyngre? När de är riktigt små väger de ju...
Svar
7
· Visningar
4 502
Senast: Chlo
·
Gravid - 1år Idag var vi hos BM. v. 28+2. Blodtryck 105/50. HB 125 (barnmorskestudenten tog två prover, det första visade 118 och det andra 125... 14 15 16
Svar
302
· Visningar
26 889
Senast: McKikki
·
Småbarn Hur gör ni? Låter ni era barn sova ute om dem har feber?
Svar
1
· Visningar
1 263
Senast: Chlo
·
Gravid - 1år Eftersom det kom upp en Becotråd så slänger jag in en MeiTai tråd oxå.. ;) Den är inte köpt dock utan den råkade komma till världen... 2
Svar
36
· Visningar
3 377
Småbarn Både sonen och jag är förkylda och han verkar ha ont i halsen. Försöker få i honom glass och honungsvatten men lyckas inte direkt...
Svar
6
· Visningar
6 221
Senast: Magini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka