Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år En undran slog mig precis när jag läste en annan tråd: Vad betyder det att moderkakan ligger i framvägg alt. bakvägg? Tydligen...
Svar
15
· Visningar
8 634
Senast: Gnarpis
·
P
Gravid - 1år ja jag vet inte vart jag ska börja. vi har köpt en gård för inte så längesedan och nu har börjat bete sig konstigt. han säger att han...
Svar
15
· Visningar
2 127
Senast: Pamme_Jaspin
·
Småbarn Vår son har alltid haft väldigt litet sömnbehov, krånglat jättemkt med sovande mm. MEN, för ca 2 månader sen blev han storebror och då...
Svar
5
· Visningar
1 312
Senast: taccotad
·
Småbarn Min systerdotter Alva ligger inlagd på MAS. Hon är 4 år gammal. Det började för 6 dagar sen med hög feber, över 40´c, för att sen...
Svar
7
· Visningar
1 458
Senast: Inte_Ung
·
L
Övr. Barn Skriver under annat nick då jag inte vet om någon känner igen mig här. Vet inte heller om inlägget hammnar rätt eller fel. ligger... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 908
Senast: GotAsecret
·
A
Övr. Barn Ja, hur skulle du ha gjort om du var jag?! Jag och min kille vill ha barn och har pratat om det i flera år. Vi är snart 30 och har hus...
Svar
17
· Visningar
1 616
Senast: Sedna
·
Gravid - 1år Är i vecka 27 och idag när jag var på MVC så nämnde barnmorskan att jag bör ta ut min piercing som jag har i naveln. Lite tveksam är...
Svar
19
· Visningar
2 507
Senast: Sol
·
Gravid - 1år Tycker ni det har varit lätt att vara mamma? Har ni haft "lätta" barn? Själv måste jag säga att jag tycker det varit lite jobbigt, även... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 845
Senast: Kattennizze
·
Övr. Barn Har en vän från min föräldragrupp som fick sin son samma månad som jag - Hon & sambon har varit tillsammans fem år och de bor i min...
Svar
5
· Visningar
1 042
Senast: White Eagle
·
K
Gravid - 1år min sambo och jag planerade ett andra bran och va jätte lyckliga över att det gick en andra gång. nu har vi fått reda på att hans...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: mimmipigg
·
Gravid - 1år Idag så gick jag in i åttonde veckan av min graviditet. Det är inget jag nämnt här innan men behöver skriva av mig då allt känns... 2
Svar
23
· Visningar
2 048
Senast: Gesska
·
S
Gravid - 1år hejsan min son på 3veckor har så fruktansvärt med gaser i magen han riktigt pressar ned dem och de gör tydligen fasansfullt ont, jag har...
Svar
10
· Visningar
4 449
Senast: Lamborghini
·
T
Småbarn Hejsan. Eftersom att jag är en riktig fegis, så väljer jag att ta detta anonymt så att jag inte blir lynchad. Jag har ett barn, vill...
Svar
12
· Visningar
1 478
Senast: Syrran!
·
Gravid - 1år jag ska på det efterlängtade RUL et i eftermiddag, men så nu när jag läste igenom kallelsen så fastnar jag på en mening.. "du är...
Svar
6
· Visningar
1 337
Senast: Koltinna
·
Småbarn ”Tryckpressen” går ut på att barnet läggs på mage i barnvagnen som sedan körs häftigt fram och tillbaka. Då och då trycks huvudet ned... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
10 628
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn En kompis till mig var hemma hos oss och vi satt och diskuterade arvsrätt. För en kompis till henne har en förälder ifrån Sverige och en...
Svar
2
· Visningar
882
Gravid - 1år Jag velar så vart jag ska ringa. Till samma MVC som jag gick med Rasmus, och samma barnmorska som jag verkligen gillar. Hon har ju... 2
Svar
24
· Visningar
2 282
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Har läst igenom de trådar jag kunde söka fram om Graviditetshepatos men hittade inte så mycket så jag startar en ny med förhoppningen...
Svar
9
· Visningar
10 869
Senast: skogstomten
·
Gravid - 1år Elias blir 1 månad imorgon. Kan sånna små ens bli svettiga? När han satt i babyskyddet senast (22 minuter) så var han helt blöt på...
Svar
12
· Visningar
6 644
Senast: Syrran!
·
Övr. Barn Av denna video? http://www.youtube.com/watch?v=C8ZkIFGnj9M&NR=1 :love::cry:
Svar
1
· Visningar
800
Senast: turbofling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka