Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

S
Övr. Barn Hade ni vågat skicka era barn till Mallorca nu när man inte riktigt vet hur allvarlig eller spridd nya influensan är? Mina ska åka med...
Svar
14
· Visningar
1 445
Senast: Bintang
·
Övr. Barn 32 udda trådar: 1. Ska jag förneka för min synska dotter att vi har spöken i huset? 2. Jag är för tjock för sex. 3. Har haft...
Svar
17
· Visningar
1 697
Senast: Sar
·
Övr. Barn Läste i typ aftonbladet eller expressen här om dagen om en tjej som blivit våldtagen och nu fött barnet... då blir ju barnets far... 2
Svar
20
· Visningar
2 128
Senast: boccia
·
A
Övr. Barn Rubriken kanske missleder litegrann, hur man blir med barn vet jag givetvis. Ja har alltid sagt nej til barn, men hr på senare tid...
Svar
7
· Visningar
1 039
Senast: Farao
·
A
Gravid - 1år Jag är ju beräknad den 20 april enligt mensen och 27 april enligt ultraljud. Det blir andra barnet men det känns som första på många... 2
Svar
27
· Visningar
2 222
Senast: aenglah
·
Övr. Barn MEN Vi känner hos lite osäkra. Förfrågan handlar om en pojk på 12 år. Gissar att han antingen börjar sjuan eller sexan men är inte...
Svar
2
· Visningar
1 137
Senast: Bork
·
Övr. Barn Mina barn har haft kompisar sovande här i natt och de har delat säng med varandra. De översovande kompisarna lånade även hjälmarma i går...
Svar
6
· Visningar
2 137
Senast: Enya
·
R
Gravid - 1år Jag och min man väntar vårt första barn, och jag har börjat fundera på hur vi ska hantera hundarna. Eller särskilt den ena. :-) Vår... 2 3
Svar
55
· Visningar
9 616
Senast: havreflinga
·
Gravid - 1år En tråd för oss som pumpar/pumpat och har provat några olika sorters pumpar. Jag "helpumpar" (har gjort med alla barnen) och har just...
Svar
6
· Visningar
1 746
Senast: ameo
·
B
Gravid - 1år En lite fråga bara.. Vi har köpt en ost bricka med dessertostar. Det står att alla innehåller pastöriserad mjölk. Kan jag äta det med...
Svar
15
· Visningar
2 642
Senast: kpist
·
Småbarn Sonen 1 år blir så grymt lätt åksjuk och spyr ju kaskader verkligen beroende på vad och när han ätit. Ge han mat och sedan sätta sig i...
Svar
11
· Visningar
8 550
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Någon som vet var man kan hitta Plätt plutt visan som sjungs i Nils Karlsson Pyssling? Så lätt som en plätt har jag blitt en...
Svar
5
· Visningar
7 884
Senast: boccia
·
Småbarn Ngn här som har barn med det? Var inne på äldre ungdom där jag förundrades över att dom inte hade ngn läkarkontakt och undrade hur...
Svar
4
· Visningar
1 209
Senast: Tajger
·
K
Övr. Barn Ni som har ungdomar som fortfarande bor hemma och har jobb, vad betalar dom för sig hemma? Betalar dom över huvud taget? JAg vet att det...
Svar
17
· Visningar
4 296
Senast: Calazirya
·
B
Gravid - 1år Hej alla föreldrar! Jag är nu stoooor, jättestor... Är BF 3/5 och känner mig allmänt otymplig. Men tyvärr har jag också konstant...
Svar
11
· Visningar
3 424
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Av olika orsaker så vill jag att mina barn ska gå i skola/förskola (dagis) i en annan kommun än den de är skrivna i. Finns det någon...
Svar
5
· Visningar
1 297
Senast: Mitten
·
Småbarn Att jag håller på att gå åt. Han har trotsat nu sen juli förra året. Och inte blir han bättre heller.. Allt är inte och nej.. Vad man än...
Svar
17
· Visningar
4 828
Senast: Ishtar
·
Gravid - 1år ... för barnet? Igår kväll när jag skulle försöka somna så levde "Blobben" rövare i magen, helt hysterisk. Sen helt stilla och jag...
Svar
13
· Visningar
10 250
Senast: Gnarpis
·
Gravid - 1år Jag skulle så gärna vilja åka och bada med sonen, han har nu blivit alldeles för stor för att kunna spratla och sträcka ut i sin lilla...
Svar
4
· Visningar
2 030
Senast: Dreama
·
4
Övr. Barn Det är riktigt underbart att ha barn! Har precis nattat min 12 åring . Han hade bara ett litet bekymmer. Hans kompis trodde att jag var...
Svar
9
· Visningar
2 020
Senast: 48menok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka