Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Det börjar dra ihop sig för vår resa till Cypern nu.. 11 maj drar vi iväg i 2 veckor och det ska bli så otroligt härligt!:banana: Men...
Svar
5
· Visningar
1 169
Övr. Barn Man blir mörkrädd när man ser föräldrar och barn bara kliva rakt ut i vägen.. På en skola här i närheten har trafiken varit hård och...
Svar
5
· Visningar
935
Senast: Gnarpis
·
Småbarn Om ett par veckor kommer min mamma, som är dagmamma, och hennes kollega hit för 4:e året i rad för att ha sommaravslutning. Jag...
Svar
2
· Visningar
4 162
Senast: gadriel
·
S
Övr. Barn hejsan kära bukar! är väl mest för att skriva av mig lite, om tråden ligger fel så ber ja om ursäkt så får moderator flytta den. i...
Svar
12
· Visningar
4 459
Senast: Tassetass
·
Gravid - 1år Har en kompis som ska göra IVF-behandling. Har förstått att det är ganska tufft Finns det något jag som vän kan göra för att stötta...
Svar
16
· Visningar
3 729
Senast: wtf
·
A
Småbarn Nu är det snart dax för dop och våra tidigare barn har vi haft stora dop, med föräldrar syskon kusiner vänner inbjudna men nu känner jag...
Svar
3
· Visningar
878
Senast: Askungen 02
·
Småbarn Sonen bär gärna på sina små mjukdjur i en rebozo ringsjal som jag köpte i höstas. Nu fick jag nys på en Beco i dockstorlek, en Pony...
Svar
7
· Visningar
1 118
Senast: via
·
Övr. Barn Måste bara få en utomståendes synpunkt på det hela. Sambon har ett barn sedan tidigare och det är uppgjort så att h*n får komma och...
Svar
8
· Visningar
1 491
Senast: Brandgul
·
Småbarn Liten uppdatering i all enkelhet. :) Både vi och framförallt sonen är mycket nöjda med den nya förskolan. Det tog inte många dagar...
Svar
17
· Visningar
1 606
Senast: Lupin
·
B
Gravid - 1år Ja, rubriken låter kanske konstig. Men jag fick precis ett sms av en bekant, som jag inte har träffat på över ett år, och inte hört...
Svar
15
· Visningar
1 680
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år ...jättenormalt, ja superdupernormalt att få rejält ont i brösten några dagar innan man förväntar sig mensen... :crazy: jag testade...
Svar
13
· Visningar
1 622
Senast: Prosit
·
  • Låst
Gravid - 1år Bilder på alla nya jäsande bukemagar! Vecka 16 (15+5) och bulan växer, men ingen jätteskillnad från 25/4 som ligger i den gamla... 99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
194 023
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Gravid - 1år Ingen idé att hålla mig hemlig längre.. hoppas ni orkar lyssa på mig för jag behöver hjälp! jag är med barn och är i v 8.. Jag har... 11 12 13
Svar
251
· Visningar
18 986
·
Övr. Barn Nu har jag helt och hållet tappat förtroendet för sjukvården. Det hela började med att dottern blev rätt sjuk. hosta, feber osv.. En...
Svar
14
· Visningar
1 682
Övr. Barn Hur långt sträcker den sig? Får en lärare (via mail) berätta för mig att hen frågat ut NN om XX och vad NN då sagt? Och spelar det...
Svar
5
· Visningar
1 470
Senast: Litenvit
·
Småbarn dottern som fyller 3 om två veckor ställer sig gärna med en mick (läs pinne eller penna) och sjunger Kara Kara meller eller Bäjbä gobaj...
Svar
3
· Visningar
1 921
Senast: mino
·
Övr. Barn Nu har jag inga barn själv men hoppas på svar från er kloka mödrar. Jag ska på dop, en kompis dotter, och tänkte göra en...
Svar
7
· Visningar
1 311
Senast: cirkus
·
  • Låst
Övr. Barn Jahopp, så låstes bildtråd #2. För många inlägg och massa fina bilder. Shoot!! p.s nåla gärna tråden. 99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
136 587
·
Gravid - 1år Vet att det är ganska vanligt, har t.o.m. hört talas om kvinnor som tappar TÄNDER när de ammar! Nu tappar jag dock så mkt hår att det... 2
Svar
28
· Visningar
3 383
Senast: Ishtar
·
B
Gravid - 1år .. och jag är SÅ NERVÖS!! Samtidigt som det ska bli spännande att få se vår lilla räka igen :love: Har varit uppe sen kl.06.00...
Svar
8
· Visningar
1 087
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka