Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

D
Gravid - 1år Hej Allihopa. Sitter här och funderar på hur jag ska få ihop det ekonomiskt med föräldraledigt = inte så mycket pengar och råd med...
Svar
14
· Visningar
1 255
Senast: Hot Shot
·
I
Småbarn Sittdelen är så trång att dottern som var 10 månader när vagnen köptes fick knappt plats med vinterkläder och en fårskinnsfäll. Den är...
Svar
9
· Visningar
1 363
Senast: Isis
·
Gravid - 1år Vår lille gosse kräker gult. Rätt tjockt är det också. Han kräker även "vanligt" bröstmjölkskräk. Sökte lite och hittade lite info men...
Svar
2
· Visningar
1 162
Senast: taccotad
·
Övr. Barn Läser lite på andra sidor om barnens matvanor och funderar på om Oscar (6 mån) har för få mattillfällen. Så här ser det ut nu... 2
Svar
30
· Visningar
2 251
Senast: Farao
·
B
Gravid - 1år Jag undrar, om det kan ha med graviditeten att göra..? Jag svimmade idag, i en affär. Pinsamt värre. Detta hände vid middagstid. Känner... 2
Svar
30
· Visningar
5 370
Senast: babyfoal
·
Småbarn Hur yttrar sig svinkoppor, nån som har bild på det. tacksam för svar.
Svar
9
· Visningar
28 913
Senast: cowgirl81
·
Småbarn Är det såhär att vara ensamstående mamma? Hualigen vilket sjå. Bonussonen på 6 år har magsjuka och spytt hela natten lång, sambon åkte...
Svar
12
· Visningar
2 820
Senast: sussiqt
·
Övr. Barn Är det någon här som haft det? Hur gick det? Vad gjordes? Jag har precis kommit hem från sjukhuset efter att ha tömt en bröstböld...
Svar
4
· Visningar
6 831
Senast: via
·
Gravid - 1år Jag försöker vänja mig vid att amma men det känns bara jobbigare för varje dag, jag vill amma och känner mig lite nere när det bara... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 833
Senast: Sol
·
N
Gravid - 1år För första gången skapar jag ett anonymt nick. Än så länge vill jag nämligen vara "hemlig" (även här) med vår graviditet. Men hur som... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 380
Senast: Snyggve
·
Övr. Barn tog de för er innan ni kände er återställda efter förlossningen?? har bara gått 8 dagar sen elias föddes men känner mig fortfarande lika...
Svar
15
· Visningar
2 296
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Inte av de vanligaste orsakerna, utan pga allt strul med överbeläggning på sjukhusen här omkring i Skåne. :crazy: Jag har oroat mig en... 2
Svar
24
· Visningar
3 011
Senast: ameo
·
V
  • Låst
Övr. Barn Jag står i start groparna för att påbörja mitt fördjupningsarbete i skolan och har valt att skriva om bipolärasjukdomar som mano/hypo...
Svar
4
· Visningar
1 256
Senast: Mammadutt
·
H
  • Låst
Småbarn jag har suttit och läst hela kvällen igår på ett annat forum om en tjej (vi kan kalla henne Anna) och hennes son (pelle). pelle är...
Svar
16
· Visningar
1 942
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Igår hade vi träff med föräldragruppen med besök av en barnpsykolog. Hon tyckte att bebisarna helst skulle sova i eget rum, för vi vuxna... 2
Svar
37
· Visningar
2 804
Senast: Mitten
·
Småbarn Jag ville inte använda syskonvagn till barnen utan räknade med att jag skulle kunna bära minstingen. Det gick, ett tag. Nu är lillkillen...
Svar
18
· Visningar
3 453
Senast: Sar
·
Småbarn Hur lång tid brukar det ta innan aptiten kommer tillbaka efter magsjuska? Jag börjar känna mig riktigt stressad nu. Hon har inte ätit...
Svar
6
· Visningar
1 345
Senast: maiagull
·
H
Övr. Barn Kan man få båda två samtidigt?
Svar
3
· Visningar
3 091
Senast: jerseyko
·
S
Gravid - 1år Jag hade nog trott att jag skulle ha all tid i världen innan mitt barn skulle födas! Nu bestämde han sig för att komma ut några dagar...
Svar
10
· Visningar
1 321
Senast: saltahajen
·
S
Småbarn hejsan! äntligen har en affär här utförsäljning, massa rea.. jag och min karl har spanat in tvättbjörne classic. tänkte ja skulle gå...
Svar
6
· Visningar
3 453
Senast: boccia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka