Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

N
Övr. Barn Skriver anonymt, jg är kanske inte känd här men brukar samma anv.namn på flera ställen. Hoppas inte ngn tar illa upp av ämnet. Jag...
Svar
19
· Visningar
2 473
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Får om allt går som det ska vårt första barn i juli. Har tillsammans planerat att jag ska vara hemma till jul och sen börja jobba 50%... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 250
Gravid - 1år Haller att pa bli vansinning! Kan inte bestamma mig for vilken barnvagn jag ska ha... Har fastnat mellan en Mutsy 4rider och en Bertini...
Svar
16
· Visningar
4 166
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Nu måste jag fråga om råd. Är på jakt efter en sittvagn. Jag vill ha dottern (9 mån) vänd mot mig och det ska finnas fullt liggläge...
Svar
16
· Visningar
1 528
Senast: Björk
·
S
Övr. Barn Jag har en fråga om hur man söker ensam vårdnad om barnet??
Svar
7
· Visningar
1 527
Senast: Görel
·
Övr. Barn Hur farligt är det för barn och andas in. Min korkade hyresvärd har fernissat dörrarna och det stinker. Och inte vädrar han heller. Så...
Svar
3
· Visningar
1 396
Senast: movi
·
L
Övr. Barn Hej jag tycker ibland att min dotter har ganska mkt frånvaro från sin skola men det beror ju naturlgt vist hur mkt man är sjuk det är ju...
Svar
13
· Visningar
1 594
Senast: cirkus
·
Övr. Barn elias född i v 38+1 startade i måndags natt 23.45 gick vattnet, tog de lugnt och framme på bb/förlossning ca 01.30 med 3 min... 2
Svar
23
· Visningar
1 947
Senast: MaRomer
·
Gravid - 1år Och lekbåge... Någon som har en bra sån att tipsa om? Kikat på många fina, när det står att det finns 3 rygglägen borde det... 2
Svar
21
· Visningar
3 399
Gravid - 1år Vill göra nåt lite roligare än det vanliga. Har ni några tips? gärna bilder om ni har
Svar
2
· Visningar
1 124
Senast: snurran
·
F
Gravid - 1år är det normalt att det hugger som satan i äggstockarna vid hostningar och nysningar? det har gjort så hela tiden och nu är jag i v12...
Svar
2
· Visningar
2 649
Senast: Freyja_bus
·
R
Gravid - 1år Hej, (Försöker hålla mig lite hemlig ett tag till då jag är så nygravid) Jag har precis fått reda på att jag är gravid med barn... 2
Svar
21
· Visningar
2 388
Senast: Mli
·
B
Småbarn Idag har vi varit på öppnaförskolan. Min grabb är 3år och där fanns två treåringar till (alla grabbar). De två killarna går på samma...
Svar
10
· Visningar
1 576
Senast: Blixtra
·
Gravid - 1år Berätta om era dop! Vilka bjöd ni? Vad bjöd ni på efteråt? Kaffe/kaka? Mat? Tårta? Berätta! Hur dukade ni? På något speciellt vis... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 149
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Var hittar man varma ytterkläder till en nyföding? Trodde det var lätt.. men icke! Tänker på de här "påsarna" som har armar och luva bl... 2
Svar
20
· Visningar
3 647
Senast: taccotad
·
Övr. Barn Idag har jag haft en sån där underbar dag som förälder. Jag, sambon och våran underbara dotter åkte ut till stranden för att grilla korv...
Svar
14
· Visningar
1 364
Senast: lovehorses
·
V
Gravid - 1år Är det ens någon mening att köpa ägglossningsstickor? Nu i Mars är det åtta månader sedan vi började försöka att få barn på allvar... 2
Svar
21
· Visningar
2 716
Senast: wtf
·
B
Gravid - 1år Jag behöver lite hjälp nu... Jag väntar barn nu i början på maj och tänkte införskaffa mig ytterligare en ammningsbh och några...
Svar
13
· Visningar
1 295
Senast: _Viva_
·
Övr. Barn Ungefär när brukar barn klara av att sova i våningssäng? Då tänker jag såklart främst på ovanslafen och självklart är det säkert ganska...
Svar
6
· Visningar
3 172
Senast: Lupin
·
L
Småbarn Ja vad ska man tro på när det gäller bantning??? Har hört många nu som ökar fettet o skippar kolhydraterna o går ner massor i vikt. Jag... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
22 145
Senast: NeverEver
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka