Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag har rensat i gömmorna och sorterat ut massor av alldeles underbara, jättefina barnkläder från när min flicka var 2 - 4 år gammal...
Svar
18
· Visningar
3 374
Senast: Mynta2
·
Gravid - 1år Jag har varit mammaledig sedan slutet på oktober och hade havandeskapspenning före det. Tar nu ut 5 dagar/vecka och tycker jag får så...
Svar
3
· Visningar
1 834
Senast: Mampas
·
Småbarn Valle ska till Rhodos i maj så det börjar bli tid att fixa hans pass. Hur gick det till när ni fotade era skruttar??? Sitter han i mitt...
Svar
15
· Visningar
4 202
Senast: mino
·
Övr. Barn Hittade en gammal tråd jag skrivit, om strulet mellan mig och Li's pappa. Jag fick många fina råd av er och tänkte uppdatera er i hur...
Svar
4
· Visningar
1 421
Småbarn När Saga var 6 v upptäckte läkaren att det knäppte i hennes höft. Vi fick remiss till ortopeden som kände på henne och sa att det var...
Svar
14
· Visningar
2 182
Senast: LitenIsa
·
Gravid - 1år Är det någon här inne som är i slutet av sin graviditet och som antingen dricker eller planerar att dricka hallonbladste? Jag har... 2
Svar
21
· Visningar
4 151
Senast: Gandalf
·
Gravid - 1år Förra sommaren gjorde knyttet i magen att min allergi (hassel, björk, gräs framförallt) höll sig i schack utan medicinering. Men nu...
Svar
4
· Visningar
2 285
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Är det en pålitlig sajt? Snälla flytta inte tråden för detta handlar om vad våra barn får göra och inte göra på internet och hur vi...
Svar
7
· Visningar
1 746
Senast: pajaztar
·
Gravid - 1år Alltså... Jag klagar inte men undrar... Varit sjukskriven till 28/2. Där efter begärde jag FP. Försäkringskassan fortsatte min...
Svar
4
· Visningar
834
P
Gravid - 1år Du förtjänar att ha en alldeles egen tråd :p :bump:Grattis till lilla underverket i magen :bump: 2 3
Svar
44
· Visningar
3 435
Senast: Bri
·
Övr. Barn Idag har sonen "fått" en plastpåse dragen över huvudet, knytnävslag mot tinningen och styptag tagit runt halsen av en av hans... 4 5 6
Svar
102
· Visningar
10 351
Senast: Snuffsan
·
Småbarn Vilka kritor/pennor är bra för små barn som fortfarande stoppar saker i munnen?
Svar
3
· Visningar
1 926
Senast: doglover
·
D
Gravid - 1år Jag gjorde ett KUB test för några veckor sedan och fick den usla risken 1/158 och efter samråd med läkare beslöt vi oss för att taett...
Svar
8
· Visningar
1 876
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Ni med lite mer erfarenhet! Vilka märken är bäst respektive sämst när det gäller: Blöjor: Våtservetter (eller vad ni använder)... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
9 622
Senast: emjo
·
M
Övr. Barn Uteslutning av mjölk- och fullkornsprodukter. Jag blir osäker på fullkorn. Vad är fullkornsprodukter och vad är inte. Jag blir...
Svar
8
· Visningar
1 092
Senast: svea
·
Övr. Barn Har kollat runt på lite barnvagnar idag... men åh, vad ska jag ha för nån!?... en hel djungel det där ju..:eek::p har fastnat för 2... 2
Svar
30
· Visningar
5 317
Senast: doglover
·
Övr. Barn Hej! Min lille kotte som inte är så liten, snart 3 år, misstänker jag har glutenallergi. Prov är taget och vi får vackert sitta och... 2
Svar
23
· Visningar
2 488
Senast: Popcorn
·
Övr. Barn I mitt bostadsområde finns en man som har en affär. Jag och sambon är god vän med honom, så han snackar mycket med oss, även privata...
Svar
5
· Visningar
1 615
Senast: Enya
·
Småbarn Leka att dom är saker? Som tex i Sagas fall. Att hon är en katt. Hon kan krypa runt på golvet hur länge som helst och mjaua.. Hon...
Svar
3
· Visningar
970
Senast: IrpaSnirpa
·
Övr. Barn Vad är era erfarenheter av denna metod? I lördags beslöt jag mig för att prova detta - Nog för att Oscar sovit hyfsat bra, men när...
Svar
13
· Visningar
2 630
Senast: Bollen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka