Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Alltså, nu har även jag råkat ut för en sån. I mitt tycke i alla fall. Tjejen är hemma och har ont i halsen. Men imorse visste jag inte... 2
Svar
28
· Visningar
3 304
Senast: ujent96
·
Småbarn Min pappa fyller 60 till våren och har bjudit med hela familjen. Han, min mamma, syster och våra sambosar + Frida då 1 år till...
Svar
3
· Visningar
1 258
Senast: Smulu
·
Gravid - 1år Idag hämtade vi vår vagn + Babyskydd Det blev en Emmaljunga Edge Duo 2009 - Pro Forest Och en Akta Graco Logico S 2009 - Geoffery...
Svar
16
· Visningar
1 572
Senast: memma
·
Gravid - 1år Detta är ju bara nyare modell av dåtidens slamkrypare var och varannan människa traskade runt i. Vi har sånna till vår dotter, och inte...
Svar
10
· Visningar
1 621
Senast: kpist
·
Gravid - 1år Viking är ju en rätt så lång kille, vid 3 månader mätte han 64,5 cm och vägde 6,5 kg. Nu 2 veckor senare har han väl växt ytterligare...
Svar
12
· Visningar
1 654
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år hur har ni som varit hemma ett par veckor innan förlossning fördrivit tiden??? jag har 3 veckors studier kvar sen ska jag vara hemma...
Svar
11
· Visningar
1 216
Senast: jerseyko
·
K
Gravid - 1år som mig :p Hur har ni löst det hela? Om ni har haft skötbordet någon annanstans, hur har ni löst vattenfrågan? 2 3
Svar
45
· Visningar
12 029
Senast: elbereth
·
Gravid - 1år Hörde en grej igår som jag blev väldigt fundersam över. Hade en diskussion om hur man får barnen att sova hela natten. Var en där (en... 2
Svar
22
· Visningar
1 920
Senast: lobell
·
Småbarn Det sägs ju att flickor utvecklas tidigare än pojkar, hur tycket ni det stämmer? Enligt mig så stämmer det, defenitivt. Exempel...
Svar
4
· Visningar
937
Senast: sassiball
·
B
Småbarn Min treåring sitter fortfarande bakvänd då detta rekomenderas tom. 4års ålder. Men han sitter inte bra längre. Trångt för hans ben. Han... 2
Svar
20
· Visningar
2 577
Senast: boccia
·
V
Gravid - 1år Jag är helt borta när det gäller FP och hoppas det finns någon annan här som sitter i samma sitts som mig och kan hjälpa mig med detta...
Svar
10
· Visningar
1 387
Senast: valentino-95
·
Småbarn Hur räknar man när man går på csn? Räknas det som inkomst eller inte? Ska ju börja plugga nu och ska göra om i papprena men vet inte...
Svar
13
· Visningar
2 260
Senast: boccia
·
Övr. Barn Om en vecka åker vi till Egypten med våra killar 5,5 resp 3,5 år :bump:. Jag håller som bäst på att inventera medicinskåpet och har...
Svar
8
· Visningar
2 184
Småbarn Jag har två söner, en född maj 08 och en april 07. Båda barnen är livliga små busfröm som gärna hittar på bus, lite väl mycket ibland... 2
Svar
32
· Visningar
2 922
Senast: Mabuse
·
Gravid - 1år Vet inte om det finn sen sån här tråd, men kunde inte hitta nån i allafall. Hur ser ni ut när det är mörkt ute. Visar bild på vår...
Svar
9
· Visningar
1 210
Senast: Björk
·
Övr. Barn Imorgon ska vi ta oss in och kolla på Disney on ice och jag har bara en fråga då jag inte varit på sånt här innan: Är hela lokalen kall...
Svar
6
· Visningar
3 984
Senast: angelwings
·
Övr. Barn Som rubriken lyder letar jag efter någonstans att åka med barnen i vår/försommar. Vi vill bada och ha det gott, behöver inte vara ngt... 2
Svar
33
· Visningar
2 970
Senast: pemi
·
Övr. Barn Wille 3-år har fått magsjuka, han är pigg, feberfri men kräks upp allt han får i sig. Vad är bra och snällt för magen att ge han...
Svar
4
· Visningar
1 075
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Alla frågar mig om jag vet hur jag vill ha det under förlossningen, men hur ska jag kunna veta det? Jag har ju aldrig fött barn... 2
Svar
30
· Visningar
2 643
Senast: Magini
·
B
Gravid - 1år Hej! Jag är gravid med mitt första barn och jag har fått otrolig värk i ryggen nu på sista tiden. Är i V 25 och har väl haft ont...
Svar
11
· Visningar
4 856
Senast: bestatjejen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka