Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Hur gamla var era barn när de började färga håret? Har ni som föräldrar inte lagt er i eller har ni haft synpunkter på ev. färgning... 2 3
Svar
49
· Visningar
10 168
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år Ja, hur gamla var era barn när ni började bära dem på ryggen? I instruktionerna står det ju från 8 kg, men har det inte också att göra...
Svar
6
· Visningar
3 415
Senast: Luna10
·
Gravid - 1år Min lilla skrutt har börjat gallskrika så fort man sätter sig i bilen. Ibörjan så sov han alltid, sen så började han skrika när bilen...
Svar
4
· Visningar
1 219
Senast: Bollen
·
Gravid - 1år men det hindrar ju ingen att kolla runt efter framtida aktiviteter. Jag och sambon diskuterar att sälja en eller två motorcyklar och...
Svar
10
· Visningar
1 314
Senast: Petronilla
·
Gravid - 1år Nån här som gjort det? Gav ni profylax och isf vilket? Jag tror Malarone är bäst och det kan ges från 11 kg. Men det är ju fortfarande...
Svar
5
· Visningar
1 075
Senast: Rina
·
Gravid - 1år Jag hade tänkt att fråga min kusin om jag kunde låna hennes babyskydd, men det känns lite läskigt att låna, tänk om det händer något med... 2
Svar
24
· Visningar
4 778
Senast: turbofling
·
Övr. Barn Jag inser återigen när jag lägger på telefonluren att jag är för snäll/mesig och säger "Javisst" när en kompis ringer och frågar om...
Svar
13
· Visningar
1 421
Senast: Mirre
·
S
Gravid - 1år hejsan! jag har fått sån klåda under trampdynorna... jag är i vecka 27 och undrar om de kan ha något med saken att göra? jag har...
Svar
7
· Visningar
3 849
S
Gravid - 1år Hejsan! Är nu i vecka 31+5 och har hela tiden mått hur bra som helst... Fick reda på igår att mitt blodtryck blivit högt och då jag... 2
Svar
20
· Visningar
4 879
Senast: mul
·
Gravid - 1år En liten Saga föddes den 9 Januari. 3255gram och 51cm lång. Allt gick toppen och förlossningen gick undan. Hon hade bråttom den... 2
Svar
38
· Visningar
2 932
Senast: Mammadutt
·
Y
Övr. Barn :confused: Har två äldre barn 13 (går i 6:an) och 11 (går i 4:an) som hittills har haft veckopeng.. Funderade över om de börjar bli så...
Svar
6
· Visningar
2 824
Senast: Gerbillus
·
Småbarn Jag kommer att få ett nytt schema som innebär att jag ibland jobbar natt mitt i veckan. Idag har jag några nätter men de infaller på...
Svar
4
· Visningar
2 376
Senast: Timsetim
·
Gravid - 1år vilken salva använder ni?? ni som provat mer än ett märke på zinksalva, har ni märkt någon skillnad mellan olika märken och vilka...
Svar
18
· Visningar
3 976
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Jaha, så kan det gå. :( Men allt var bra med bebisen i magen och livmodertappen var opåverkad i alla fall, en tröst och känns skönt att... 2
Svar
20
· Visningar
3 019
Senast: Lupin
·
Gravid - 1år Vi köpte ett paket Libero blöjor förut och dom läckte nästan hela tiden. Gjorde slut på det paketet och köpte våra kära Pampers... 2
Svar
37
· Visningar
3 460
Senast: Naggur
·
Övr. Barn hej... är ju i svängarna till flytt nu, och hoppas på eget rum till lillen... :laugh: Har ni några smarta ideer, förvaringar, göra det...
Svar
9
· Visningar
1 474
Senast: miss_kala
·
F
Gravid - 1år Chiao, alla. Måste slänga ut lite frågor här, då sjukvården bara läser innantill i manualen som en rakad apa som kan skriva maskin... 2
Svar
20
· Visningar
21 907
Senast: Bri
·
F
Gravid - 1år jag skulle haft mens igår, ömma bröst som vanligt, kanske tydligare blodådror kan inte veta riktigt för jag brukar inte glo om det...
Svar
3
· Visningar
976
Senast: Blueberry
·
Övr. Barn Hur många föräldrar tycker det är helt ok att förskolebarn och uppåt i skolan, duschar nakna med lika naken lärare?? Jag skulle aldrig... 4 5 6
Svar
117
· Visningar
8 789
Senast: balsam6
·
Gravid - 1år Är det vanligt att få mörkare färg runt bröstvårtan tidigt? alltså inte i ytterkant då..utan runt mitten. OM jag skulle vara gravid så...
Svar
2
· Visningar
1 244
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka