Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Nu ger vi snart upp och börjar gå istället... Fram till att Alice var 2 månader fungerade det jättebra att åka bil med henne, hon... 2
Svar
32
· Visningar
5 465
Senast: vindvissla
·
M
Gravid - 1år Tror jag kört slut på mig själv, är gravid och orken är helt slut. Kan inte slappna av och känner mig tvungen att göra en massa saker...
Svar
6
· Visningar
1 451
Senast: Mirac_
·
Gravid - 1år Läget är som följer. Sam kommer antagligen någongång under vintern att börja gå. Då är det ju rätt så kul om han kan göra det ute också...
Svar
6
· Visningar
1 277
Senast: ameo
·
Övr. Barn Jag är så glad för hennes skull. :D Hon har haft en ganska tuff period så detta har hon verkligen förtjänat !
Svar
7
· Visningar
1 104
Senast: ancan
·
V
Gravid - 1år Min sambos kollegas fru är i samma vecka som jag (vecka 15), dock över 30 år och då får man tydligen göra ultraljud tidigare än mig som...
Svar
6
· Visningar
1 173
Senast: vindvissla
·
M
Gravid - 1år Att folsyra är något man bör ta extra vid graviditet har jag läst mig till, men det finns ju hur mycket som helst! Vad bör man ta för...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: Gandalf
·
T
Gravid - 1år Jag och sambon var "oförsiktiga" för några veckor sedan :crazy: Jag borde ha tagit ett dagen-efter-piller men kom aldrig iväg för att...
Svar
10
· Visningar
3 708
Senast: Raderad medlem 6459
·
Övr. Barn Min syster som jobbar som lärare vid en 1-7 skola har idag åkt på stryk av en elev!:eek: En liten skit till 10-åring (årskurs 3) gav... 2 3
Svar
57
· Visningar
4 520
Senast: break_a_leg
·
Gravid - 1år Har precis pratat med barnmorskan eftersom jag har haft ont i mage och rygg i några dagar och hade väldigt ont inatt. Hon trodde att...
Svar
6
· Visningar
1 197
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Jag är i vecka 10 nu (11 på torsdag) o var på inskrivning i fredags, jag hade lågt blodvärde och blodtryck...köpte järntabletter o har...
Svar
12
· Visningar
6 609
Senast: Lamborghini
·
Gravid - 1år Sonen skriiiiiker! Hela tiden! Inte för att han är ledsen eller så utan han ligger och jollrar och vråålar! Konstant! Jag blir...
Svar
4
· Visningar
1 053
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Jobbade min sista dag i måndags och är nu ledig!!! Är beräknad den 15:e oktober. Känns så skönt att vara ledig och bara vara...
Svar
3
· Visningar
783
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Hej alla! Det börjar dra i hop sig - jag har BF om en månad. Sambon och jag är dock inte gifta ännu, och kommer inte att vara det om...
Svar
8
· Visningar
2 839
Senast: ylvalill
·
Ä
Gravid - 1år Jag har många runtom mig som är gravida just nu, och det får mig att minnas lite när jag var gravid innan en sen abort förra sommaren...
Svar
15
· Visningar
2 845
Senast: Rizto
·
S
Gravid - 1år Jag är gravid i vecka 20 och super glad för det mår toppen! Har en underbar 4 årigt halvblod som är jätte snäll, jag rider fortfarande...
Svar
2
· Visningar
1 083
Senast: ylvalill
·
Gravid - 1år Hej på er allihopa! Jag gjorde igår ett grav.test flera gånger hehe.. och alla visade positivt! det var ju inte planerat men inget...
Svar
12
· Visningar
16 536
Senast: nDian
·
S
Övr. Barn Vad tycker ni är lagom att ge i födelsedagspresent till kompisar som fyller år o bjuder på kalas ur tex dagisgruppen?
Svar
7
· Visningar
1 281
Senast: pompa04
·
Övr. Barn .. boken/bockerna om Trasselsudd respektive Lillasyster Kanin? Finns bockerna i handel fortfarande?
Svar
4
· Visningar
1 840
Senast: Soppan
·
Gravid - 1år :eek: Han kom och var helt blodig runt munnen och på händerna, och spottade ut en fästing :eek: Vart ringer man, giftcentralen...
Svar
13
· Visningar
6 972
Senast: LitenIsa
·
Gravid - 1år Jag har ju läst en del här om att det kan vara svårt att hitta snygga mammakläder, eller mammakläder man trivs i. Men.. jag var på H&M... 2
Svar
36
· Visningar
4 766
Senast: Krazzzy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka