Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Behöver höra vad ni som föräldrar tycker eller hur ni som är skillda gör. Min sambo har sedan tidigare en son på 11år. Vi har inga... 2
Svar
20
· Visningar
3 665
Senast: Nidorina
·
Småbarn Jag höll på att få en chock idag då min ena 3-åriga dotter bokstaverade (stående på fel sida mattan så bokstäverna var upp och ner) på...
Svar
12
· Visningar
2 702
Senast: mul
·
Gravid - 1år Hur ska man veta vad som är "normalt" ont i magen och vad som är ont i magen som man borde vara orolig för? Barnmorskan sa att det är...
Svar
14
· Visningar
26 155
Senast: turbofling
·
Övr. Barn Här är en lessen mamma som behöver hjälp med att hjälpa sin son! Han är nu snart 12 år, och det vill aldrig lossna med kompisar, och det...
Svar
16
· Visningar
1 561
Senast: pigleton
·
F
Gravid - 1år är det någon som vet var man kan köpa långa strumpor, helst upp till knäna typ, till en 11 månaders baby? Blir galen:devil:på alla...
Svar
18
· Visningar
1 534
Senast: furuskär
·
Småbarn Är det snart! Vad ska jag tänka på vad gäller inskolningen? Tänk att tiden bara flygit iväg? :eek: 2
Svar
36
· Visningar
2 597
Senast: doglover
·
M
Gravid - 1år Var gör det ont när man får foglossningar? Jag är i vecka 19 och imorse när jag klädde på mig började det göra ont nedanför navelen som... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 174
Senast: Sol
·
Gravid - 1år Har jag haft problem med i stort sett hela graviditeten. Min blodvärde är äckligt lågt, och iom att jag legat mycket still pga foten... 2
Svar
31
· Visningar
5 294
Senast: Stinaelin
·
Övr. Barn Skulle för ca tre veckor sedan sätta in en hormonapiral, det var lite mindre än 4 månader efter att jag fått barn. Har en till på ca 18...
Svar
8
· Visningar
2 423
Gravid - 1år Är det "farligt"? Eller ja, dumt att göra? Om det är dumt, gäller samma när man ammar?
Svar
3
· Visningar
1 104
Senast: CillaW
·
Småbarn Undrar lite över dotterns uttal. Hon kan inte säga "kyss" utan det blir "kysch". Allt annat uttalar hon klart och tydligt om än en...
Svar
6
· Visningar
1 119
Gravid - 1år Är det nån som har någon smart lösning de vill dela med sig av? Vi har en öppen spis med kasett som vi värmer upp vårt hus med, den är...
Svar
13
· Visningar
4 975
Senast: boccia
·
Övr. Barn Min son har tillsammans med 3 andra pojkar i sin klass kastat ekollon på bilar. Dessa barn går i andra klass och har som straff fått... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 747
Senast: pompa04
·
Övr. Barn Tänkte gå på bio för första gången med dottern, drygt 6 år. Och undrar om den filmen kan fungera för en normal 6-åring? Hon har...
Svar
5
· Visningar
974
Senast: angelwings
·
M
Övr. Barn Jag vet inte riktigt hur det fungerar med särskola! Måste man ha inlärningssvårigheter för att gå på det, eller kan man även/enbart...
Svar
6
· Visningar
1 386
Senast: bliss
·
Gravid - 1år Ska i väg nästa helg och shoppa till lillen som är på väg. Jag undrar nu vad ni köpte innan bebisen kom? Hur mycket? skriv gärna... 2
Svar
39
· Visningar
7 861
Senast: paradiset
·
Gravid - 1år Visade idag ultraljudsbilden (från nuvarande graviditeten) för en kompis. Hon utbrast direkt "Men ååååh, det är ju flicka det ser man...
Svar
12
· Visningar
7 426
Senast: raggarn
·
Gravid - 1år Min kompis fick en liten flicka förra veckan och jag ska snart hälsa på dem, och vill ju ha med mig en liten present. Men vad ska jag... 2
Svar
20
· Visningar
3 198
W
Gravid - 1år har letat o letat o hittar inget svar=(( frågan är: ja fick missfall 3 aug, var i 6 v kanske.... gjorde nyss ett nytt test som vissar...
Svar
5
· Visningar
1 069
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Håller ju på med packandet av väskan inför bf. Amningsbh ska ju införskaffas, men hur fasen ska man veta storlek? Har ju förstått att...
Svar
2
· Visningar
981
Senast: vindvissla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur