Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

C
Övr. Barn Vår son kommer inom snar framtid att växa ur babyskyddet. Funderar lite på vad man ska ha för märke på bilbarnstol, det är ju en...
Svar
19
· Visningar
3 254
Senast: Clintan
·
M
Övr. Barn Hur gamla var ni när ni fick erat första barn? Ni som fick tidigt, vad ser ni för fördelar och nackdelar med det? Ni som väntade... 2
Svar
30
· Visningar
2 402
Senast: Druvan
·
Övr. Barn Någon med tips på bra mellanmål till snart 7 månaders. Nu blir det oftast smörgås eller någon mosad frukt.
Svar
19
· Visningar
1 270
Senast: LitenIsa
·
S
Övr. Barn Hej hej! Jag har fram tills nu haft en helt felfri graviditet, kanske ska tilläggas att jag är i vecka 34 nu. Så det kanske var på...
Svar
8
· Visningar
1 014
Senast: Pallas
·
Övr. Barn Retat upp mig så här på kvällskvisten!:devil: Om du sjukskriver dig från ditt arbete för rejäl influensa hur skulle du reagera om basen...
Svar
9
· Visningar
1 163
Senast: Rosett
·
Övr. Barn Finns det någon som är insatt i F-kassan & CSN regler? Jag går en 3-årig utbildning och i sommar ska jag ha ett barn till. Jag vill...
Svar
5
· Visningar
1 694
Senast: Enya
·
Övr. Barn Dottern är 1 och vi har en britax hiway-stol till henne. Nu ska vi köpa en till stol till vår andrabil och undrar viken vi ska ta. Jag...
Svar
14
· Visningar
1 703
Senast: Lupino
·
E
Övr. Barn Som funderar på att köpa häst samtidigt som man försöker bli gravid? Känner mig äntligen redo att ha egen häst både kunskapsmässigt... 2
Svar
24
· Visningar
2 283
Senast: pernilla_s
·
Övr. Barn Har upptäckt när jag besöker familjer och då till största del barnfamiljer att det serveras saft till maten, både till lunch och middag... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 699
Senast: Mustasukka
·
Övr. Barn När började ni pott-träna era små? Pojken min är 15 månader nu o bara häromdagen slog det mig att det kanske börjar bli dags att...
Svar
19
· Visningar
2 030
Senast: Lupin
·
Övr. Barn Idag hade vi en inte jättekul diskussion om vem som skall betala deras mat när de är ute och reser (utan mig). För mig är det självklart... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 106
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Arvids pappa vill vara pappaledig 2 dagar i veckan. Hur lång tid i förväg måste han säga det till sin arbetsgivare? 2
Svar
26
· Visningar
2 213
Senast: Amandas
·
Övr. Barn Har ni sett denna! http://www.youtube.com/watch?v=W95Y8hNQiH8 Fantastiskt!:rofl:
Svar
4
· Visningar
1 049
Senast: Saybia
·
A
Övr. Barn Skriver under anonym nick då det är ett lite känsligt ämne.. Jag och min älskling, tillika pappa till mitt väntade barn, har på...
Svar
17
· Visningar
1 700
Senast: Kat
·
K
Övr. Barn Betygen sjunker i skolorna i samma takt som stöket ökar, förskollärare som arbetat inom omsorgen i flera deccennier berättar om hur... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 707
Senast: Invinciblestables
·
P
Övr. Barn Detta är nu tredje dagen som jag har hög feber, hosta och snuva vilket gör att jag inte äter något. I lördags var första dagen som jag...
Svar
7
· Visningar
1 106
Senast: boccia
·
J
Övr. Barn Såg en reklam om pampers blöjor o så sa dom att dom va rekommenderade av astma o allergi förbundet.. Blev lite fundersam. För från... 2
Svar
34
· Visningar
6 145
Senast: humlanotrocadero
·
Övr. Barn Hur gör ni när ni får er telefonräkning (fast telefon) och ser att den är på ett ANTAL 100 kronor mer än vanligt? Vi har telia och när... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 972
Senast: jerseyko
·
Svar
4
· Visningar
1 054
Senast: Marie_C
·
Övr. Barn Stämmer detta: Det innebär att ägget fastnar i äggledare istället för livmoder? Gör du ett gravtest så kommer du plussa som vid...
Svar
17
· Visningar
12 375
Senast: Kattennizze
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka