Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Som några säkert sett i andra trådar har plötsligt villkoren på vårt (underbara) dagis försämrats till något vi inte ens kan föreställa... 2
Svar
38
· Visningar
2 894
Senast: Sar
·
Övr. Barn Ja.. usch ja. Igår var min tös 1,5 år på dagis. Det var första dagen efter julledigheten och det var en blåsig och regning dag...
Svar
2
· Visningar
1 198
Senast: Petruska
·
P
Övr. Barn Jag har i vissa stunder kännt att det gör ont i ryggslutet vid svanskotan. Eller ont och ont, det känns helt enkelt. Det är bara i några...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: Piffelina
·
Övr. Barn Jag har börjat inse att det är dags att fixa iordning barnrummet här hemma. Men jag har idétorka. Det jag vet är att vi ska dra in...
Svar
3
· Visningar
703
Senast: Linas_
·
Övr. Barn 1, vända sig från mage till rygg, alltså inte av "misstag" utan vände sig för att de verkligen vände sig av egen vilja. 2, vände sig...
Svar
4
· Visningar
2 062
Senast: Naggur
·
H
Övr. Barn Jag tänkte vi kunde samla egna recept och lite tips om barnmat i en tråd!! Nåla gärna tråden :)
Svar
4
· Visningar
909
Senast: LitenIsa
·
Övr. Barn Innan jag blev gravid har jag bara hört hur jobbigt det är att vara det, foglossningar, illamående, ont här o var, trött, orkar...
Svar
19
· Visningar
1 294
Senast: Snovind
·
S
Övr. Barn Jag väljer att vara anonym, hoppas att någon vill svara ändå.. Jag har under den senaste veckan börjat må så illa, precis som i...
Svar
10
· Visningar
20 998
Senast: Acses
·
Övr. Barn Hej! Har problem med att lillkillen som inte är så liten längre 2½ år kissar igenom blöjan på natten. Han ligger med benen under sig...
Svar
19
· Visningar
1 958
Senast: Theci
·
Övr. Barn Jag är så arg så jag inte vet var jag ska ta vägen - måste få skriva av mig!! Min man och tillika pappa till mina tre döttrar är...
Svar
4
· Visningar
979
Senast: mandalaki
·
Övr. Barn Fick igår veta att jag är gravid i vecka 8 - Sedan tidigare har vi dottern Hanna 9 mån! Min första graviditet var väldigt okomplicerad...
Svar
6
· Visningar
956
Senast: mino
·
Övr. Barn Igår kväll fick jag någon slags förkänning inför vad som komma skall. Hela dagen var jag illamående och kände mig lite "knepig i magen"...
Svar
9
· Visningar
1 500
Senast: lippan
·
V
Övr. Barn hallå alla buke fantaster :) Tänkte kolla mer er en sak här som jag funderar över. Jag har under en ca 3 månaders period haft en mycket...
Svar
1
· Visningar
933
S
Övr. Barn Vad gör man när mensen tänker dyka upp, men sedan ångrar sig, håller sig borta och vägrar komma tillbaka? I stället har brösten ömmat...
Svar
8
· Visningar
964
Senast: Aningsfull
·
T
Övr. Barn Kanske redan finns trådar om detta.. men då börjar vi om, för oss som det är aktuellt för nu!! ;) När ni var gravida, hur långt in i...
Svar
11
· Visningar
942
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn kanske finns en sån här tråd innan, orkade inte kolla :angel: Hur lång tid tog det från att ni bestämmde er till att ni faktikst blev... 2
Svar
28
· Visningar
2 063
Senast: DancingFox
·
O
Övr. Barn Var går gränsen för tillsägelse för barn? Tanken slog mig i dag på jobb när en mamma med sina två döttrar var på väg till kassan för... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 777
Senast: bananabambi
·
Övr. Barn historia som en av mina kursare berättade igår. Hon kom in till förlossningen ochen BM kom och frågade om slemproppen hade gått...
Svar
11
· Visningar
1 191
Senast: Chivita
·
Övr. Barn Hämtade för ett par dagar sedan hem vår sprillans nya vagn som vi väntat många månader på nu. En riktig stor klump är det men jättefin...
Svar
13
· Visningar
1 535
Senast: miss_kala
·
Övr. Barn Nu har vi bestämt att det är dags! Åt sista p-pillret för 1½ vecka sedan, hoppas det blir barn snart! :bump: Sambons bands nästa... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 238
Senast: Gandalf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka