Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Funderar på att skaffa en sittvagn. Fast jag är inte sådär insatt i vagnar. Vet iallafall att jag inte vill betala mer än 14-1500 kr... 2
Svar
31
· Visningar
2 434
Senast: doglover
·
Övr. Barn Jag går på extra läkarkontroller för att barn nr 2 inte ska komma lika snabbt och tidigt som det första. Läkaren har bara uttalat sig...
Svar
11
· Visningar
1 271
Senast: Pallas
·
Övr. Barn Jag och sambo pratar om att börja bebisverkstad till sommaren... (:love:) men jag tänkte höra med er andra därute i stora världen...
Svar
17
· Visningar
1 242
Senast: escodobe
·
Övr. Barn Jag är förskollärare på en småbarnsavdelning. Igår var vi på utbildning med jobbet och fick då höra att kostchefen i Tingsryds... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 640
Senast: Fnyfniken
·
Övr. Barn Får jag skrika rakt ut? Jag vill det, jag behöver snart göra det! Den 31 oktober ställde jag mina tre barn i kö till dagis. I dag... 2 3
Svar
51
· Visningar
5 006
Senast: Javan
·
Övr. Barn Jag har börjat hitta bloggar främst om inredning. Allt låter så himla käckt hos alla. De hittar en det ena och en det andra... Sen...
Svar
4
· Visningar
882
·
Övr. Barn Utan några skrikmetoder alltså? Jag är stort behov av att+ få lite hopp och peppning just nu. Min bebis är nio månader och har sovit...
Svar
17
· Visningar
1 555
·
Övr. Barn Inte för att jag gör det heller eftersom jag får mjölkstockning i den hela tiden men hur som helst. Min 3 mån bebis, som helammas...
Svar
10
· Visningar
1 299
Senast: Lupino
·
K
Övr. Barn Var aktiv på detta forum när jag hade mina hästar för några år sedan, sen blev det en lång paus. Men jag har kollat in ibland och nu...
Svar
7
· Visningar
833
Senast: Bebben
·
Övr. Barn Sitt egna eller någon annans? Jag, personligen kan inte beskriva i ord hur mkt jag älskar min son. Men visst brukar det vara så...
Svar
17
· Visningar
2 930
Senast: chrysler
·
Övr. Barn Grrrr vad jag är less på att spreja i snoken nu! Jag har redan gjort det i tre veckor tre gånger om dagen, börjar hata min mobil när det...
Svar
10
· Visningar
1 147
Senast: ainasoja
·
Övr. Barn Ikväll höll jag på att skratta ihjäl mig. Jag hittade sambon sittandes i skräddarställning mitt på köksbordet ätandes en kvällsmacka och... 2
Svar
24
· Visningar
2 247
Senast: Aningsfull
·
Övr. Barn Sade upp mig för ett halvår sen från mitt jobba som förskollärare på en montessoriförskola mest pga att jag jobbade för mycket och inte...
Svar
7
· Visningar
857
Senast: oz_joj
·
Övr. Barn Vi har ju som bekant din fina möjligheten i det här landet att välja skola till våra barn. Det är ju bra. Vi flyttade när våra barn...
Svar
8
· Visningar
955
·
Övr. Barn Hade med ettan en lång och utdragen förlossning som jag då upplevde väldigt positiv. Väntar nu nummer två och det är drygt 2,5 månad...
Svar
4
· Visningar
1 086
Senast: ancan
·
Övr. Barn Nu är jag ganska långt fram i funderingarna, men kan inte låta bli. Vi tänkte ju försöka få till en bebis till framåt våren och... 2
Svar
31
· Visningar
2 203
Senast: Lupin
·
Övr. Barn ..tänker jag göra nu. Vad hade ni med er till förlossningen? Vad utav det ni packade använde ni aldrig? Vad hade ni önskat att ni...
Svar
18
· Visningar
2 671
·
Övr. Barn Jag tänkte försöka hinna med att fota min mage innan bäsingen pluppar ut. Hade någon slags idé om att ta en "nakenbild" med min lilla...
Svar
7
· Visningar
899
·
Övr. Barn Hur gör man när man i ett par har totalt skillda uppfattningar om en ”barnuppfostrans”-fråga? Jag kan inte tänka mig att genomföra en...
Svar
17
· Visningar
1 317
Senast: Zaria
·
Övr. Barn Finns ju sånna som är gratis och de som man betalar som ger mer skydd. Tycker det är lite av en djungel och tänkte teckna en men vet...
Svar
14
· Visningar
1 483
Senast: domino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka