Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag behöver kloka bukefalisters råd! Jag ska på barndop imorgon, tillsammans med min syster ska vi bli faddrar till en liten Astrid...
Svar
4
· Visningar
6 903
M
Övr. Barn är det fler än jag som känner att jag inte orkar ha sex ,6mån efter förlossningen,samt att jag har inget direkt sug heller??? känns lite... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
9 958
Senast: Fnyfniken
·
Övr. Barn Ja, ni vet en sån där hinkformad badbalja till bebisen. Är det någon här som har använt en sån? Jag brukar verkligen inte falla för... 2
Svar
20
· Visningar
2 363
Övr. Barn Hej! jag är gravid i v 33. Sedan 6 v ungefär har jag drabbats av en smärta som sitter från ryggraden runt halva kroppen till mitt...
Svar
7
· Visningar
1 392
Övr. Barn I helgen döptes lilla Hanna! Lite bilder! //Linda Ombytt! Bad på kvällen!
Svar
14
· Visningar
1 278
Senast: No1
·
Övr. Barn Min drygt 4 åriga dotter klagar på att hon har ont i magen nästan dagligen, ibland vaknar hon till och med på natten. Ofta klagar hon i...
Svar
16
· Visningar
1 812
Senast: Enya
·
M
Övr. Barn en av min sambos släktingar påpekar hela tiden att det e inte ng fara att ge ett barn på ca 7mån rånkex,men det innehåller ju...
Svar
10
· Visningar
1 672
Senast: Enya
·
Övr. Barn Vad kan det vara?? Min snart fyraåriga son säger ofta "mamma, jag har ont i magen". Inte så att han ligger och vrider sig i plågor eller...
Svar
12
· Visningar
1 929
Senast: Brandgul
·
U
Övr. Barn Jag har amöbatråden i bakhuvudet... Vad är det egentligen man vill för ens barn? Hur perfekta ska de egentligen bli? När blir man nöjd... 2
Svar
20
· Visningar
1 859
Senast: ancan
·
T
Övr. Barn NI som har barn runt 5.. är de trotsiga?? Sonen är HEMSK för att vara ärlig. Man försöker säga något till honom och han bara hör inte...
Svar
12
· Visningar
4 504
Senast: plums
·
Övr. Barn Nästa månad ska våran son bli opererad.. Jag har redan börjat fundera på hur det ska gå. Själva operationen går säkert bra jag är mest...
Svar
6
· Visningar
1 036
Senast: hillevie
·
S
Övr. Barn Nån som har erfarenhet av det??:confused: Jason har nu vuxit ur sin babystol och det är dags för en storleken större stol. Var först...
Svar
8
· Visningar
2 572
Senast: squirlett
·
Övr. Barn eller något annat ?? Våran 3 åriga dotter är på väg till sjukhus nu . troligtvis har hon en allerisk reaktion på nått ! men vad ...
Svar
3
· Visningar
856
Senast: zilla
·
F
Övr. Barn Jag brukar inte hänga här, så hej alla! Jag har en grabb, han fyller 19 snart, och jag har ett jätteproblem med honom. Han är lat... 2
Svar
21
· Visningar
2 171
Senast: Mammadutt
·
Övr. Barn Jag har de senaste 4-5 dagarna drabbats av klåda på framförallt tårna men även nu hälarna och fingrarna. Det blir värre och värre för...
Svar
4
· Visningar
5 643
Senast: Camilla_H
·
Övr. Barn Finns det någon som har erfarenhet av det. Vi har nyss fått en eventuell diagnos ställd på våran son som är 2år. Och läkarna misstänker...
Svar
5
· Visningar
2 067
Senast: anna_panna
·
Övr. Barn Morkbla, morkbla med gra rand, gra/svart eller beige/svart? Vilket ar mest praktiskt och vilket ar snyggast? Vagnen i fraga ar en...
Svar
5
· Visningar
1 129
Övr. Barn jag är bjuden på 3-årskalas nu till helgen. Givetvis så ska jag ta med en liten present till födelsedagsbarnet. Men, jag har inge...
Svar
4
· Visningar
2 979
Senast: Girasol
·
Övr. Barn Min äldsta dotter har tjatat till och från under ca 1års tid om att hon vill ha hål i öronen(alltså från ca 3års ålder:eek:) Jag har... 2 3
Svar
59
· Visningar
8 674
Senast: LLaika
·
S
Övr. Barn Efter som jag är ringrostig när det gäller barn och hade tänkt att starta produktionen igen så har jag en fråga till er allvetande...
Svar
3
· Visningar
3 074
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka