Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Hur många ultraljud gör man vanligtvis under en graviditet ? Jag tycker jag fått urdålig information om allting. Det mesta har jag tagit... 2
Svar
20
· Visningar
1 784
Senast: Dinosaur
·
Övr. Barn Hur många timmar får man ha på dagis.? Är det samma pris om jag har 38 eller 45 !? 2
Svar
34
· Visningar
3 121
Senast: Ammon
·
Övr. Barn Vi var på studiebesök hos barnens dagmamma idag! Jag fick en jättebra känsla av både henne och omgivningen! Åh, så skönt det var! :)...
Svar
15
· Visningar
1 308
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Är det "ärftligt"? Jag tex vägde 4360g o var 53 cm lång. Betyder det att jag kommer att få stora barn eller finns det inget samband... 2
Svar
32
· Visningar
4 244
Senast: milly
·
Övr. Barn Hur gamla var era barn när de slutade på fritids? Hur löste ni det efter skolan och på loven? Tacksam för svar!
Svar
4
· Visningar
3 369
Senast: Basilika
·
Övr. Barn På fredag ska jag göra både Nupp (nackuppklarningstest) och Kub (kombinerad ultraljudsundersökning och biokemi) test. Kalaset kostar... 2
Svar
20
· Visningar
15 256
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Jag var på MVC idag, skulle egentligen träffat en läkare men när jag kom dit visade det sig att denne inte var där. Så istället fick jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 617
Senast: Ponnymorsan
·
Övr. Barn Min kompis har precis fått sin son och jag o en kompis ska besöka henne o Liam snart, vi vill ju inte komma tomgänta så vi tänkte köpa...
Svar
11
· Visningar
1 368
Senast: mino
·
Övr. Barn Har ni döpt era barn? Varför/varför inte? Jag och sambon tycker inte det är någon mening med att döpa vår son eller dotter. Vi är... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 506
Senast: Björk
·
Övr. Barn Vad rekomenderas att göra med två barn, över ett par dagar? Har funderat på Leksand sommarland och ev. åka över till Finland och besöka...
Svar
12
· Visningar
1 275
Senast: Ryver
·
Övr. Barn http://www.gt.se/nyheter/1.793256/tvingas-lamna-ifran-sig-barnen Borde det inte vara tvärtom? Borde inte den som är självmordsbenägen...
Svar
2
· Visningar
801
Senast: Gabbi
·
Övr. Barn http://www.expressen.se/kronikorer/Janouch/1.776443/mitt-krav-alkoholfria-dagis Denna krönika väckte funderingar hos mig. Vad säger... 2
Svar
27
· Visningar
2 642
Senast: amalia
·
Övr. Barn Om man får någon fästingburen sjukdom hur påverkar det fostret/barnet i magen?
Svar
4
· Visningar
1 101
Senast: johannea
·
T
Övr. Barn Va på badstranden en dag här i veckan, trevligt, men jag låg och kikade på alla barn. Va även på friidrott igår med sonen och... 2
Svar
38
· Visningar
2 817
Senast: Basilika
·
P
Övr. Barn Min kropp lever sitt eget liv nu... Det har den gjort i 1.5 vecka. Jag slutade med mina p-piller för ca 3.5 månader sedan då vi vill ha... 2 3
Svar
49
· Visningar
2 980
Senast: Aningsfull
·
Övr. Barn Som påminner om: Zacharias? Kan ni komma på några? I mitt huvud står det still i...
Svar
14
· Visningar
1 223
Övr. Barn Idag ar jag 16+0 och tvillingarna verkar ma bra darinne i magen, har kant som sma fjarilar som fladdrar de senaste tre dagarna, en eller...
Svar
7
· Visningar
1 019
Senast: Timsetim
·
K
  • Låst
Övr. Barn Spontana presenter till vänner och bekanta som fått barn är lätt, men nu ska jag på dop och har inte den blekaste. Någon som har förslag...
Svar
17
· Visningar
4 099
Senast: Kimz0r
·
Övr. Barn Jag och min sambo är hedningar. Alltså vi är inte religiösa och min sambo är varken döpte eller konfirmerad, jag är döpt men inte...
Svar
8
· Visningar
2 098
Senast: Camilla_H
·
Övr. Barn Har varit "bortskämd" under förra graviditeten och under början av denna graviditet med att inte ha just några graviditetsrelaterade... 2
Svar
30
· Visningar
7 466
Senast: Clintan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka