Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Funkar det? Nån här som är arbetslös utan nån vidare utbildning som har barn? Känner ni att det är jobbigt att inte ha jobb? Hur ser det...
Svar
9
· Visningar
1 015
Senast: Naggur
·
Övr. Barn Helt genialt!:idea: Det ska vara ett barn för att komma med sådana träffsäkra ord. Vet ni vad "släckögon" är? 3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 281
Senast: LSandro
·
Övr. Barn Var på inskrivning idag hos Bm. Det som jag blev förvånad över var att hon varken gjorde gynundersökning eller gravtest... Trodde... 2
Svar
31
· Visningar
3 105
Senast: Bollen
·
C
Övr. Barn Vet inte om det finns ngn annan tråd med detta , men jag undrar hur gamla era barn var när de döptes?vissa verkar döpta tidigt & andra...
Svar
19
· Visningar
1 300
Senast: bananabambi
·
Övr. Barn Gissa om jag vart överlycklig när jag kom hem från semesten, letar reda på brevet med beslutet från försäkringskassan och hittar att de... 2
Svar
36
· Visningar
1 997
Senast: milles mamma
·
Övr. Barn Hur GÖR man? Jag vet ingenting?! Går man in på försäkringskassan och får blanketter, eller vad? Krävs några intyg...
Svar
13
· Visningar
4 518
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Hur funkar det för er? Vår lägenhet är en fin 2:a på 65 kvm. Hallen är långsmal, matplatsen i köket är 9 kvm skulle jag tro, sedan... 2
Svar
26
· Visningar
3 558
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Min dotter äter detta och ammas delvis. en sak jag har märkt är att hon bajsar ofta av det. Nästan vid varje blöjbyte ca 5-7ggr per...
Svar
3
· Visningar
819
Senast: stranger
·
Övr. Barn Hur lång tid tog det för er ifrån när ni slutat med p-piller att bli gravida?
Svar
12
· Visningar
1 120
Senast: Camilla_H
·
F
Övr. Barn Hej alla bukisar! Ni brukar vara fulla av goda råd. Min son, 11 månader gammal har börjat sova middag länge. 2-2,5 timmar på lunch...
Svar
10
· Visningar
4 174
Senast: Fnyfniken
·
Y
Övr. Barn Någon som har erfarenheter av igångsättning med andra barnet? Hur såg era förlopp ut, var ni mogna/omogna när ni startade osv? Alla...
Svar
5
· Visningar
1 875
Senast: Yahoo
·
M
Övr. Barn är det vanligt att mensen uteblir när man tar dom??
Svar
1
· Visningar
778
Senast: Clintan
·
Övr. Barn :mad:Fick hem lappar från dagis häromdagen, dom ska slå ihop och greja så istället för två avdelningar med 1-3 åringar och två...
Svar
12
· Visningar
1 568
Senast: Idasagare
·
Övr. Barn Jo ni läste rätt :cry: De har barn sen tidigare förhållande, 2 var. Detta var deras 1a gemensamma och hon hade inte känt någon... 2
Svar
32
· Visningar
2 619
Senast: jerseyko
·
U
Övr. Barn Vår dotter har börjat med ett dumt beteende att slå till andra barn. Det händer speciellt när de vill ha samma leksaker. Först går hon...
Svar
8
· Visningar
2 252
Senast: ulda
·
Övr. Barn Det pratas ju mycket om barnfetma nu för tiden, samtidigt får man höra att barnen själva ska bestämma hur mycket de ska äta. Vid vilken... 2
Svar
23
· Visningar
1 994
Senast: mino
·
Övr. Barn Var på en fest i fredags, ett 25års kalas. Det var lugnt till en början och det var bara folk jag kände igen, allt eftersom började det... 2
Svar
23
· Visningar
2 205
Senast: Kickis
·
Övr. Barn Melissa våran äldsta dotter som är 4år fick i fredags vattenkoppor.:( Första dagen och natten gick bra, men nu mår hon jättedåligt...
Svar
14
· Visningar
5 986
Senast: Nidorina
·
Övr. Barn Tror faktiskt det. Fick ingen mens alls förra månaden, blir illamående för ingenting:confused:, tom åksjuk vilket jag aldrig blir...
Svar
13
· Visningar
1 356
Senast: toughcookie
·
T
Övr. Barn Nu börjar min pojke få sina tänder. Han är jätte grinig och är förkyld samt febrig samtidigt. Någon som har tips om hur man lindrar...
Svar
10
· Visningar
2 256
Senast: Cocos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka