Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Jag hade rätt i mina känningar att bebben fixerat sig för hon blev nästan chockad över hur djupt den sjunkit Nog har jag känt...
Svar
6
· Visningar
865
Senast: oz_joj
·
  • Låst
Övr. Barn Här kommer en tråd jag ALDRIG trodde jag skulle skriva! :angel: Som jag skrev på seniorforumet (men där går det ju så fort) så har...
Svar
9
· Visningar
1 223
Senast: Mammadutt
·
  • Låst
Övr. Barn Någon som vet hor en faderskapsutredning (heter det så) går till? Jag och den blivande pappan är sambos men inte gifta och vad jag...
2
Svar
22
· Visningar
3 133
Senast: Djurjouren
·
  • Låst
Övr. Barn Funderar en del på hur länge man vill/orkar vara hemma med sin bebis. Vi har diskuterat 19-20 månader som vi kommer dela ganska rakt av...
Svar
9
· Visningar
2 154
Senast: Djurjouren
·
J
  • Låst
Övr. Barn Frågor, frågor.... Har bara knappa månaden kvar, och det dyker upp nya frågor hela tiden. (Måste säga att ni har en FANTASTISK...
2
Svar
27
· Visningar
2 039
Senast: oz_joj
·
  • Låst
Övr. Barn Jag ska hålla en 10 minuters inofmrations redovisning till denna person: "Vad ska han köpa och vad behöver han hjälp med: "Min fru...
Svar
9
· Visningar
1 286
Senast: Luff
·
S
  • Låst
Övr. Barn om min dotters (4 mån) blivande julklapp till sina far- och morföräldrar? Jag har hittat fina böcker där far- och morföräldrarna får...
Svar
2
· Visningar
712
Senast: Sweet Chili
·
W
  • Låst
Övr. Barn Om man har delad vårdnad men inte bor ihop osv.. Vem ska stå för alla kostnader vid inköp av saker? Dvs barnvagn, säng, bilstol och allt...
Svar
19
· Visningar
1 039
Senast: cirkus
·
  • Låst
Övr. Barn Har lite funderingar runt detta. Är lite irriterad på mitt dagis, för de har infört en utedag då de befinner sig på en plats i skogen...
Svar
11
· Visningar
2 400
Senast: Bullfia
·
  • Låst
Övr. Barn Ni som haft svåra och traumatiska förlossningar, hur har ni bearbetat dem och hur har det påverkat er? En av mina bästa vänner fick...
Svar
9
· Visningar
3 109
Senast: grimman
·
E
  • Låst
Övr. Barn Ja, då sitter man här, med blödningar, som skulle kunna vara mens, men allt har varit så annorlunda denna gången, får ALLTID mens i tid...
Svar
4
· Visningar
792
Senast: Eina
·
F
  • Låst
Övr. Barn Ja har funderat o funderat uti baby namn.... men kommer inte på så många hjälp mig på traven... vill ha ett gammaldags namn helst. 1:a...
Svar
16
· Visningar
1 832
Senast: Emro
·
T
  • Låst
Övr. Barn Har hon fått någon bebis än?
Svar
6
· Visningar
1 168
Senast: twinstar
·
A
  • Låst
Övr. Barn ...hur får man en tvååring att sluta med det? Han biter av naglarna så det börjar blöda och tycker att det gör ont, men gör glatt...
Svar
10
· Visningar
4 875
Senast: Harmoni
·
E
  • Låst
Övr. Barn På lördag har ödet bestämt sig för om jag skall få MENS eller BEBIS :bump: Jag har varit ganska orolig i magen sen ÄL, är aldrig det...
2
Svar
28
· Visningar
2 610
Senast: FridaJ
·
H
  • Låst
Övr. Barn Hur kraftigt kan de svänga egentligen under graviditeten? Tycker en del människor blir som psykfall :crazy: *läskigt*. Tur man...
Svar
13
· Visningar
912
Senast: Vilya
·
B
  • Låst
Övr. Barn Ni som redan har barn, kan ni inte berätta om alla era tips ni har. Man märker när man frågar specifika saker att ni besitter mycket...
2
Svar
23
· Visningar
2 190
Senast: ameo
·
  • Låst
Övr. Barn 34 + 3 idag, har de senaste dagarna fått ont i magen när bebisen trykcer och har sig! Har förstått det måste vara rumpan som trycker på...
Svar
18
· Visningar
1 298
Senast: oz_joj
·
E
  • Låst
Övr. Barn Vad är det för rutiner om man nu skulle visa sig vara gravid? :confused: Vart "anmäler" man det, och vad händer sen? :smirk...
Svar
2
· Visningar
852
Senast: 300hk
·
  • Låst
Övr. Barn Har tillbringat kvällen på familjeliv.se sidan och vet ni vad... :angel: Jag har ångrat mig!!! Tänker inte föda fram någon unge...
2
Svar
20
· Visningar
2 016
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Shop to you drop, del 4
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp