Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

K
  • Låst
Övr. Barn på tråden om att "få" vara i stallet. Varför tror/vill folk leva exakt samma liv när de får barn som innan de fick barn? Varför ska... 2
Svar
28
· Visningar
2 040
Senast: Pauling
·
  • Låst
Övr. Barn FINNS det skottkärror som är lagom stora för barn över 4-5 år? Eller är det den lilla röda plåtkärran som är lagom från 2 år och sen...
Svar
2
· Visningar
759
Senast: ameo
·
E
  • Låst
Övr. Barn Vet någon var man kan köpa lite finare leksakshästar och stall som passar till hästarna? Gärna också olika prylar och utrustning till...
Svar
2
· Visningar
2 704
Senast: benjamin
·
C
  • Låst
Övr. Barn och rida medans sambon/maken tar hand om barnen? Min idiot till sambo anser att hans fritidsintresse (bilar) är mkt viktigare än... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 822
Senast: Eivor
·
  • Låst
Övr. Barn Hur var ni veckan, dagarna innan ni födde? Märkte ni ngt eller var ni som vanligt? Vissa boar ju som tokar, kan inte sova eller blir hur...
Svar
11
· Visningar
6 838
Senast: Sweet Chili
·
  • Låst
Övr. Barn Jag ska dit första gången i morgon. Vad kommer dom göra då? Ska ha min sambo med mig, brukar man ha det? Jag känner mig helvilsen :crazy: 2
Svar
26
· Visningar
2 917
Senast: oz_joj
·
  • Låst
Övr. Barn Hur står man ut med illamåendet när man är gravid? Jag fattar inte hur jag ska klara jobb, barn, hem och hästar när jag mår som en stor... 2
Svar
25
· Visningar
3 431
Senast: bananabambi
·
M
  • Låst
Övr. Barn Jag hoppas att någon kan hjälpa mig att reda ut hur mycket min sambos son kostar att ha på förskolan. Han är 4½ år gammal och går i...
Svar
5
· Visningar
761
Senast: mirandis
·
U
  • Låst
Övr. Barn Idag har vi äntligen kommit hem från BB. Sara föddes i torsdags! :) Det blev en ganska dramatisk förlossning. Vattnet gick vid 01.45... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 285
Senast: Fullblod
·
S
  • Låst
Övr. Barn Någon som vill se? Älsklingen Igen Sover På lekmattan
Svar
14
· Visningar
1 327
Senast: Fullblod
·
  • Låst
Övr. Barn Börjar tröttna på mig själv nu. Alla andra har gjort det för längesedan tror jag. Gubben har börjat på att kalla mig "grinkärring"...
Svar
2
· Visningar
3 466
Senast: paradiset
·
J
  • Låst
Övr. Barn Är det nån mer än jag som skrivit en födelse/förlossningsplan att ge till er barnmorska? Jag fyllde först i födelseplanen man får från...
Svar
11
· Visningar
2 932
Senast: Madick
·
  • Låst
Övr. Barn Såg på babyboom igår, Anna Wahlgren var där och hävdade att ALLA bebisar skulle ha andningslarm för att minska risken för plötslig... 2
Svar
34
· Visningar
3 843
  • Låst
Övr. Barn Min pojkvän har två tvillingbröder på snart 4 år gamla. De två har börjat leka med våran grannpojke som är runt 5 år på gården, han...
Svar
5
· Visningar
1 018
Senast: catya
·
  • Låst
Övr. Barn Vad behöver man som nyblivna föräldrar? Vi väntar första barnet i början av december. Har fått massor av begagnade kläder (även köpt...
Svar
6
· Visningar
915
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Som förra graviditeten i vecka 36, rastlös men urtrött. Ögonen svider, visst jag kissar varje timme men sover ändå ca 10 timmar och...
Svar
9
· Visningar
1 036
Senast: lingonben
·
  • Låst
Övr. Barn Såg ni tvprogrammet tidigare i veckan om att män har mjölkkörtlar och kan producera mjölk? Forskarna var oense om huruvida det var...
Svar
6
· Visningar
1 297
Senast: havreflinga
·
M
  • Låst
Övr. Barn insprerad av alla babyfoto visar jag upp min sötnos, jesper 6 månader.
Svar
2
· Visningar
740
Senast: Mithra
·
  • Låst
Övr. Barn Nu har jag hittat sladden till digitalkameran och vill så klart visa upp min heffaklump. Stina Var och vägde henne idag, hon... 2
Svar
21
· Visningar
2 056
Senast: Fiffi1
·
  • Låst
Övr. Barn Hej alla! jag har bara några små funderingar : *Hur lång tid tog det från att du slutade med P-medel tills: a) Första mensen...
Svar
11
· Visningar
1 302
Senast: Vaccan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sängproblem...
  • Bästa ögoncreme
  • Tjockistråden 4

Hund, Katt, Andra Djur