Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos Tycker ni det funkar bra? Jag tycker att det bör användas väldigt sparsamt och endast i solklara fall. Just nu är två trådar med...
Svar
9
· Visningar
1 098
Senast: Boj
·
D
Bukefalos Hur gör man så att bilderna blir större när man klickar på dem? Tex om jag har en liten bild, och så när jag klickar på den så blir...
Svar
5
· Visningar
897
Senast: Ferrari
·
S
Bukefalos jag har skrivit ett inlägg här om mitt privatliv som jag nu vill ta tillbaka.. hur gör jag? jag raderade men inlägget finns ändå kvar..
Svar
3
· Visningar
922
Senast: mandalaki
·
Bukefalos För ett bra tag sen visade nån medlem en sida där man kunde se alla tidigare utseenden på Buke. Nån som vet om den sidan finns kvar...
Svar
2
· Visningar
813
Senast: Nafayette
·
Bukefalos Tänk om det skulle vara så enkelt! Jag har tänkt på det flera gånger, och det här är inget personligt, eller riktat mot någon särskild...
Svar
10
· Visningar
1 013
Senast: mao
·
P
Bukefalos Undrar hur man lägger ut sina egna bilder på Buke? Har bilder på utforskaren och på kamera, men hur får man bilderna därifrån till...
Svar
3
· Visningar
838
Senast: pinky
·
B
Bukefalos Jag har flera gånger råkat ut för att jag tex har gått in i ett forum och läser en lång tråd (medans man pysslar med lite annat under...
Svar
9
· Visningar
1 022
Senast: bengibollen
·
L
Bukefalos Hur tar man bort sitt användar konto? jag har ett annat jag vill bli av med.
Svar
2
· Visningar
751
Senast: Liquiiita
·
T
Bukefalos Har letat i inställningarna men bara hittat att man kan visa max 50 inlägg per sida? Jag har snabb uppkoppling och skulle vilja kunna...
Svar
3
· Visningar
896
Senast: twinstar
·
C
  • Låst
Bukefalos ...som visar på rörlighet i nacken, minst sagt ;). Ska lägga upp den på hemsidan senare idag, men då kan jag inte klistra in den här...
Svar
8
· Visningar
1 060
Senast: Cheeserica
·
B
Bukefalos Efter alla diskussioner om innegäng, vem som svarar på vem, påhopp, mobbning, moraltanter osv så kände jag att det passar bra att påpeka...
2
Svar
25
· Visningar
2 598
Senast: Happimess
·
C
Bukefalos ... ok det finns säkert nån tråd om detta men jag orkar inte sitta å leta. *sry* Jo, nu är jag så trött på dessa nya användare som...
2
Svar
28
· Visningar
2 034
Senast: gul_zebra
·
A
Bukefalos Den här symbolen som är röd, ett brev på vä kanten, när nya inlägg har kommmit i tråden fattar jag, men när det liksom är en pil på...
Svar
3
· Visningar
803
Senast: Agraff
·
J
Bukefalos Varför går det inte att söka längre? Jag kommer bara till nån 404-sida. :confused:
Svar
10
· Visningar
910
Senast: JennyK
·
P
Bukefalos Tänkte först PM:a men ville bekräfta att jag inte är ensam om åsikterna. Jag har en fråga varför får inte skolarbeten diskuteras på...
Svar
17
· Visningar
1 345
Senast: Gunnar
·
I
Bukefalos Har funderat på det länge nu & sökt å sökt utan att hitta svaret.... :confused: (OBS! Inlägg inte tråd!) Mycket tacksam för svar! :D
Svar
10
· Visningar
1 075
Senast: mysko
·
C
  • Låst
Bukefalos Varför blev min tråd stängd? Ska inte moderator meddela när h*n stänger tråden?
Svar
4
· Visningar
885
Senast: Cheeserica
·
C
  • Låst
Bukefalos Egentligen? Får personer skriva personliga påhopp? Och få medhåll, ingen reagerar? Är det schysst? Hur länge är det tillåtet att...
2
Svar
35
· Visningar
2 484
Senast: LenaH
·
N
Bukefalos Här är så fruktansvärt tråkigt nu mer. Bara intetsägande bildtrådar och trådar som verkar vara skrivna av mycket unga människor. Innan...
2
Svar
22
· Visningar
2 077
Senast: LenaH
·
Bukefalos varför står det "no thumbnail" på några av mina bilder????
Svar
4
· Visningar
917
Senast: staaria_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp