Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

J
Bukefalos Hejsan! Jag förstår inte varför jag inte kan ha denna som avatar? Det står något konstigt när jag klickar att jag vill ha den...
Svar
5
· Visningar
795
Senast: fredde
·
Bukefalos När man tittar på en användares profil står där referrals och så en siffra. Vad menas med det? De flesta har 0 men vissa har en annan...
Svar
2
· Visningar
839
Senast: Zlatan
·
Bukefalos var ska jag lägga en tråd om longering? gnägg,hästhantering eller ridning?
Svar
2
· Visningar
834
Senast: Mirre
·
Svar
8
· Visningar
966
Senast: Happimess
·
Bukefalos Här är Buke väldigt segt nu. Fler som har så?
2
Svar
27
· Visningar
1 654
Senast: mysko
·
Bukefalos När jag skrivit in mitt nick och lösenord och tagit på logga in så kommer detta upp: 404 Sidan du sökte hittades inte! Det kan...
Svar
9
· Visningar
817
Senast: shady
·
T
Bukefalos är det nåogn mer än jag som inte kommer in och kan läsa mina PM? det står att ajg ahr två stycken men sen när jags ka öppna "inkorgen"...
Svar
3
· Visningar
738
Senast: Tomaten
·
Bukefalos ja måste fråga **DONOTDELETE**: Hur kommer det sig att dina inlägg inte räknas? Det står alltid kravlare och 0 inlägg på dej. Och att...
2
Svar
32
· Visningar
2 473
Senast: shady
·
P
Bukefalos hej, hur tar man bort en användare här på buke? :confused: jag ska göra en ny så lite onödigt att ha två... :smirk:
Svar
3
· Visningar
795
Senast: pamina
·
S
  • Låst
Bukefalos med texten som ska formateras?Vad ska stå där :angel:
Svar
5
· Visningar
965
Senast: Cheeserica
·
Bukefalos Fick jag som fråga på chatten idag, och jag minns inte. När jag började 96 hette det stallet och var ganska nytt (tror jag) men när...
Svar
3
· Visningar
956
Senast: mimus
·
S
Bukefalos har nyss fått ett PM..., oläst, ingen rubrik (altså inget att klicka på) å så avsändardatum 1970-01-01 01:00 :confused:
Svar
2
· Visningar
664
Senast: shallowxx
·
S
Bukefalos kan inte ja bifoga filer :confused:
Svar
10
· Visningar
940
Senast: Ragatan
·
Bukefalos ja laddade upp en bild från min dator som inte syns, i galleriet...min fråga är nu då...går det inte att ladda bilder från sin dator...
Svar
5
· Visningar
716
Senast: Cheeserica
·
S
  • Låst
arg
Bukefalos :devil: här försöker man lägga ut en bild på tråden och det går inte :devil: Så här blir det bara.Ska det vara så jävla svårt
Svar
4
· Visningar
800
Senast: Cheeserica
·
C
Bukefalos Vad betyder den lilla stjärnan som är bakom mitt nick nere i rutan för aktiva användare just nu ? :confused: Hälsningar Helen
Svar
2
· Visningar
758
Senast: clownen
·
C
Bukefalos När man svarar i en tråd, (gärna om den är lång, flera sidor), å man börjar svara inläggen på första sidan, osv... När inlägget man...
Svar
13
· Visningar
989
Senast: Bedeviler
·
Bukefalos Rubriken säger väl det mesta.. Men för att göra det lite klarare! Kan man byta användarnamn här på bukefalos utan att göra en ny...
Svar
2
· Visningar
825
Senast: sammi
·
Bukefalos Det är säkert bara jag i hela världen :confused: som inte vet vad man klickar på om man inte vill svara nån särskild i en tråd utan bara...
Svar
4
· Visningar
860
Senast: Tussemaja
·
Bukefalos Det är alltså tillåtet att diskutera en familjetragedi på ett sådant sätt att den som det handlar om känner sig påhoppad och kränkt när...
Svar
3
· Visningar
1 068
Senast: Gammeln
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp