Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos ... hur mycket vore ni beredda på att betala? Har funderat en del på det. Det blir ju mer och mer vanligt att siter tar betalt. Jag...
2
Svar
20
· Visningar
1 915
Senast: HumleMumlan
·
D
Bukefalos Varför blir vissa inläggsrubriker tjocka? Medans andra är smala?? :confused:
Svar
4
· Visningar
856
Senast: mysko
·
Bukefalos Vad står egentligen NH för? :confused:
Svar
8
· Visningar
920
Senast: Lovve
·
C
Bukefalos ...för skit? Annonser för google... :mad:
Svar
13
· Visningar
1 065
Senast: fredde
·
M
Bukefalos Får man använda bilderna i hästgalleriet och i så fall vilka regler gäller?
Svar
2
· Visningar
950
Senast: Boj
·
A
Bukefalos Ska sätta in annons på buke. sen står det att ett mail kommer att skickas till din email för att aktivera annonsen eller dyl. Men...
Svar
7
· Visningar
1 094
Senast: whalan
·
Bukefalos Har märkt detta fenomen den sista månaden att jag och många med mig inte ser den medlagda bilden. Har provat Opera, Firefox och IE...
Svar
5
· Visningar
908
Senast: gern
·
Bukefalos Hur kan jag ändra eller ta bort min tråd som legat ett tag med flera svar??? Har sökt o letat utan resultat :crazy:
Svar
4
· Visningar
831
Senast: shady
·
Q
Bukefalos Om man klickar på någons profil och tittar i rutan för foruminformation finns det en grej som heter "Referrals: siffra", jag förstår ju...
Svar
3
· Visningar
1 064
Senast: quila
·
Q
Bukefalos Varför går Bukefalos-tiden en timme före den "riktiga"? :confused:
Svar
2
· Visningar
706
Senast: quila
·
C
Bukefalos Jag har råkat radera tråden, (omedvetet isf). Jag har inte raderat tråden med flit! Jag har då sökt på tråden å hittar den inte. Vad...
Svar
9
· Visningar
985
Senast: Cronis
·
Bukefalos :confused: Går det se vilka som har besökt min profil..? isf vart?
Svar
4
· Visningar
906
Senast: Cronis
·
Bukefalos testar om jag kan posta tråd, f**an ta moderatorerna om de stängt av mig nu. får man inte ens skriva att man är ledsen för att man...
Svar
3
· Visningar
995
Senast: Gunnar
·
Bukefalos HUR GÖR JAG :cry: :eek: , jag har skapat en mapp och nu är jag helt oförmögen att flytta dit Pm... Hur rudis är jag på en skala?
Svar
10
· Visningar
836
Senast: Rea
·
Bukefalos Såg nyss när jag loggade in att det var totalt lite drygt en miljon inlägg (1.000.720 eller nåt) - vem gjorde inlägg nr 1.000.000? :bump:
Svar
11
· Visningar
994
Senast: Cheeserica
·
Bukefalos Hur kommer det sig egentligen här på buke, att när man försöker vara snäll och säga något, som man dessutom har fakta/stöd för så blir...
Svar
4
· Visningar
894
Senast: enjes
·
Bukefalos försöker byta anv bilder men står bara att alla är för stora. Men hur små ska dom va eg? och hur förminskar jag den? den ajg har nu...
Svar
2
· Visningar
1 199
Senast: Mirre
·
S
Bukefalos Efter att min tråd på datorer tagits bort idag så vill jag veta vad för kriterier det är för att posta en tråd nu för tiden. I tråden så...
2
Svar
22
· Visningar
1 722
Senast: Görel
·
A
Bukefalos ..men iallafall. :p När man har skrivit ett inlägg i en diskussion, hur ser man då när man har fått svar? Eller måste man gå in i...
Svar
4
· Visningar
847
Senast: Ragatan
·
C
Bukefalos Är bara nyfiken egentligen... Jag skrev precis en tråd på Senior angående "länsningsförsök" på PayPalkonton. Väldigt sofistikerade...
Svar
2
· Visningar
683
Senast: cissiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp