Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Vård-teamet ringde nyss och berättade om deras plan för att jag ska klara av en provtagning och DET GÅR INTE! De har inte fattat...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
4 809
Senast: Rosett
·
  • Låst
Dagbok Jag vet inte vad jag ska förvänta mig. Blir det något vettigt av det där? Jag är ju ändå bara 25% sjukskriven sedan 1 april. Men i...
2
Svar
28
· Visningar
1 958
  • Låst
Dagbok Jag har själv tagit upp den frågan med vården för flera år sedan och också blivit utredd för det. Men psykologen hänvisade alla besvär...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
8 652
Dagbok Jag gillar inte att bli äldre. Kroppen är liksom inte med mig som förr. Jag blir stel och får ont bara jag råkar göra något. Igår...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
7 473
Senast: Wille
·
Dagbok Jag känner mig konstant sysselsatt. Trots att jag bara jobbar 25%. När försäkringsbolaget skulle boka tid för husbesiktning så hade vi...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 322
Senast: Wille
·
Dagbok Jag har varit på arbetsintervju idag. Jag hatar verkligen att gå på intervju. Inte för själva intervjusituationen utan för känslan jag...
10 11 12
Svar
236
· Visningar
10 690
Senast: Lobelia
·
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 963
Senast: Wille
·
Dagbok Det är helt underbart nu när ljuset återvänder och kvällarna blir allt längre. Värmen är också på väg tillbaka och man behöver inte klä...
2
Svar
27
· Visningar
1 743
Senast: MiaMia
·
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 351
Senast: ameo
·
Dagbok Jag har någon gång för länge sedan gjort ett test hos arbetsförmedlingen om vilken typ av jobb som kan passa mig. Jag råkade få syn på...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 629
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Dagbok Jag hade en skicklig terapeut tyckte jag som jag litade på. Men hon pushade väldigt hårt. Och jag pushade mig själv för jag ville klara...
Svar
0
· Visningar
562
Senast: Wille
·
  • Låst
Dagbok Det finns anledning till att jag är sjukskriven av läkare och att försäkringskassan godkänt sjukskrivningen. Det finns anledning till...
Svar
1
· Visningar
681
Senast: Wille
·
  • Låst
Dagbok Jag får aldrig komma på arbetsintervju på de jobb jag söker. Kanske beror det på att jag skriver att jag bara är tillgänglig för jobb...
Svar
1
· Visningar
631
Senast: Wille
·
Dagbok Idag har både katt och människa gjort besök på sina respektive vårdenheter och båda har fått medikamenter. Katten ska ha ögondroppar...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 102
Senast: Wille
·
Dagbok Idag fick jag ett spontant infall och ringde en barndomskompis som jag inte träffat på cirka 10 år och som jag inte haft kontakt med på...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 465
Senast: Motacilla
·
Dagbok Jag har inte ridit på 3 år men idag såg jag en medryttarannons för en häst som kanske skulle passa mig. Men jag tvekar lite för det är...
2
Svar
21
· Visningar
2 222
Senast: Raderad medlem 68338
·
  • Låst
Dagbok Alltså, hur göra man för att bemöta negativa människor? Jag tar åt mig så fruktansvärt. För många år sedan gick jag på öppen trädgård...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 321
Senast: Gunnar
·
Dagbok A-kassan har dragit in min ersättning. De talade inte om att de skulle dra in den. Jag fick upptäcka det själv och när jag frågade...
Svar
12
· Visningar
1 050
Senast: Wille
·
Dagbok Jag har i flera års tid ätit minipiller för att inte få mens, eftersom jag inte klarar det. Idag har jag dessvärre haft...
Svar
14
· Visningar
1 802
Dagbok Jag har en anställningsintervju i morgon och har en mycket god chans att få jobbet. Jobbet är kundtjänst på norska. Det har jag jobbat...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 399
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp