Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok I morgon ska jag träffa psykologen för sista gången. Terapin mot fobin är totalt misslyckad. Inget har blivit bättre. Och fk vill att...
Svar
8
· Visningar
1 167
Senast: Wille
·
Dagbok Idag har jag ägnat dagen åt att stå och sälja honung och kransar på en julmarknad. Fick sålt en del. Och nu känner jag mig dränerad...
Svar
19
· Visningar
1 397
Dagbok Den här tiden på året är alltid svår. Jag vet inte vad jag ska göra inomhus så många timmar när det är mörkt. När det blir mörkt så...
Svar
10
· Visningar
900
Senast: Wille
·
Dagbok Jag har ju haft problem med att jag inte lyckas ta mig upp ur sängen på morgonen och sen på kvällen har jag haft svårt att somna i tid...
Svar
11
· Visningar
1 022
Senast: Wille
·
Dagbok Jag har haft min gamla bil ute på Blocket ett tag och jag har fått en del svar som dock inte lett till affär. Nu är det en kille från...
Svar
14
· Visningar
1 986
Senast: Wille
·
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 286
Senast: Wille
·
Dagbok Är så trött. Inget funkar. Är arg. Slog nyss foten i en stol. Har ont och ångest. Har en handduk med is runt foten. Har väldigt dåligt...
Svar
5
· Visningar
983
Senast: Wille
·
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 423
Senast: Gunnar
·
Dagbok Jag skrev ett inlägg för några dagar sedan om en bod jag byggt. Trots att de första kommentarerna var odelat positiva så är jag rädd för...
Svar
12
· Visningar
2 256
Dagbok Jag är trött jämt. Och veckan som varit var lite strulig. I tisdags var jag tvungen att tappa upp honung på burkar. Det tog sin tid så...
2
Svar
32
· Visningar
4 973
Senast: Luff
·
Dagbok Jag jobbar på en liten ort 3,5 mil hemifrån. Orten är en turistort. Idag körde jag upp till torget för att hämta vatten. Jag noterade...
Svar
5
· Visningar
927
Senast: escodobe
·
Arg
Dagbok Jag är arg hela tiden. Jag är trött och jag orkar inte. Har haft så sjukt mycket oflyt de senaste 9 månaderna. Först fick jag ingen...
Svar
18
· Visningar
2 142
Dagbok Idag var jag ner i en kupa och kollade. Hade jordens problem att få upp Dadantramarna. Så det tog lång tid att gå igenom kupan. Alldeles...
Svar
17
· Visningar
2 537
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Dagbok Jag var precis på väg att skriva ett inlägg på vad jag har gjort idag, men ångrade mig. Alltså varför skulle jag skriva om sådana...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 356
Senast: Gunnar
·
Dagbok Jag försöker få saker gjorda. Idag har jag planterat 5 tomatplantor i växthuset och installerat en bevattningsslang där. Men sen gick...
Svar
1
· Visningar
595
Senast: Scata
·
Dagbok Jag undrar lite hur jag tänkte. Fast bara lite. Jag vet ju vad jag vill göra. Vill ju ha bin. Sen att det innebär en del jobb är något...
Svar
10
· Visningar
1 133
Senast: _Zacke_
·
Dagbok Idag var det arbetsdag med underhåll av vår väg. Jag fattar inte hur man kan lägga en sådan grej på en vardag. Då är man ju helt slut...
Svar
5
· Visningar
856
Dagbok Jag älskar verkligen mitt ställe, som ger mig så många roliga möjligheter. Den här helgen har jag faktiskt orkat göra saker, även om jag...
Svar
3
· Visningar
679
Senast: Wille
·
Dagbok Klockan är bara lite över ett och jag har redan fått en del gjort idag. Först rensade jag svarta lådan. Den är 3 kvm stor. Där ska jag...
Svar
2
· Visningar
588
Senast: Wille
·
Dagbok Bina som jag beställt är leveransklara nu och i morgon kväll åker jag och hämtar dem. Ska bli så kul! Mitt boendestöd tycker det är...
Svar
2
· Visningar
457
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp