Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Det blev lite kort om tid att rida idag men en halvtimme blev det i alla fall. P går från klarhet till klarhet. Idag var han riktigt...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Försöker febrilt hitta positiva saker med kylan och snön Än så länge har jag bara kommit på 2, fästingarna dör och inga leriga hagar så...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok var inne på tradera och letade efter en bra pannlampa. Em bourit letade jag efter då bukarna tyckt det märket var bra. Budade på...
Svar
0
· Visningar
356
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok När jag vaknar på morgnarna så är det till en wakeup light-väckarklocka med radio. Det där med radiostation är svårt! Riktigt svårt...
Svar
0
· Visningar
213
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Tänk att jag inte tidigare har förstått att jag behövde ett inspirationsrum! :) Jag har kommit en bit på väg med rummet nu. Det är inte...
Svar
0
· Visningar
251
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Idag plockade jag fram lite bommar. Det var första gången med P. Det var lite fnork och fnys i början. Han har ju inte sett några bommar...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag funderar jag över Moder Teresas text ”Anyway”: People are often unreasonable, irrational, and self-centered. Forgive them anyway...
Svar
0
· Visningar
271
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Just nu är jag väldigt bortskämd med att kunna rida varje dag, eller i alla fall nästan varje dag. När jag flyttar kommer den...
Svar
0
· Visningar
165
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag hade precis gjort i ordning P för att rida ut, när det kom in två medelålders kvinnor (lite äldre än vad jag är) i stallet, för att...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det var inte alls skönt att rida idag. Kallt och hårt. Blev bara skritt på lång tygel.
Svar
0
· Visningar
170
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har skrivit mindre än jag har velat den sista tiden. Skrivandet är ju så välgörande för mig, jag skulle gärna vilja skriva mer...
Svar
0
· Visningar
326
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok När jag gått ner till storlek 42 ska jag köpa ett par Animo ridbyxor. Tinkern Pay and jump 70cm innan semestern Pay and jump 80cm innan...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Idag är det exakt 2 månader kvar innan jag tar över huset. Det känns lite overkligt och ibland funderar jag på vad sjutton jag har gett...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Mamma, hon är ju som en stor svart leksak kom det ur dotterns mun när hon red runt på gårdsplanen för att få fart på Zingo, de hennes...
Svar
0
· Visningar
163
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Idag fick P en välförtjänt vilodag. Han har gått 6 dagar på rad och har skött sig fint. Så jag tog en långpromenad i stället, men på...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Precis innan det skulle frysa var grannen ute o sladdade sin ridbana. Jag skrittade och klättrade i backe egentligen. Men på vägen hem...
Svar
0
· Visningar
184
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Ibland undrar jag ju om jag någonsin kommer att lära mig rida. Jag känner mig rätt obildbar för det mesta. Ibland riggar jag mobilen och...
Svar
0
· Visningar
157
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag tycker lite synd om mig själv faktiskt. Jag har haft tandvärk i en vecka nu :(. Jag har behandlat inflammationen med att rengöra...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok nu börjar jag känna mig utvilad, äntligen. Sova, vad skönt det är. Ögat kämpar jag med fortfarande. Rinner och blir irriterat men bättre...
Svar
0
· Visningar
170
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Ju mer jag håller på med hästar, desto mer intresserad blir jag av lära mig mer, inte bara ridmässigt, utan även då man hanterar dem...
Svar
0
· Visningar
208
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp